تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808207920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با محبوب‌ترین عطرهای مردانه آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی::


عموماً عطرهای مردانه با رایحه‌های تند مشخص می‌شوند که ماندگاری بسیار بالایی دارند. عطرهای مردانه را می‌توان با نت‌های عجیب‌تر و غیرمعمول نیز از برندهای مختلف خریداری کرد. عطرهای مردانه اغلب برای استفاده در فصل خاص طراحی می‌شوند، بنابراین ممکن است رایحه‌ها در زمستان سنگین و تند و در تابستان سبک و خنک باشند. در ادامه برند عطر جورجیو آرمانی، ادکن دی ‌اند جی و ادکلن زیفوید که بسیار در صنعت ادکلن پرطرفدار هستند را برای خرید عطر مردانه معرفی خواهیم کرد. 

عطر جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی یکی از اولین طراحان مد ایتالیایی است که سبک خاص خود را به دنیای عطر آورد و لاین عطر را در سال ۱۹۸۲ راه اندازی کرد. اولین رایحه برند جورجیو آرمانی به نام «جورجیو» به عموم معرفی و به سرعت تبدیل به یک عطر کلاسیک شد. جورجیو آرمانی چندین عطر موفق دیگر را در طول سال‌ها فعالیت خود عرضه کرده است که دارای ترکیبات منحصر به فرد هستند. امروزه جورجیو آرمانی همچنان پیشرو در صنعت عصرسازی است و عطرهای با کیفیتی برای مردان تولید می‌کند. 



ویژگی عطر جورجیو آرمانی

عطرهای جورجیو آرمانی مجموعه‌ای مجلل از رایحه‌هایی هستند که با هر بار استفاده از آن‌ها احساس خاص بودن خواهید کرد. ظرافت و پیچیدگی را به تصویر می‌کشد، اعتماد به نفس را در شما تقویت می‌کند و شما را نسبت به سایرین متمایز می‌کند. هر کسی که از کنار شما عبور کند مجذوب شما خواهد شد، با نت‌های ماندگار می‌توانید مطمئن شوید که این عطر در تمام طول روز و شب همراه شما خواهد بود. عطرهای این برند برای همه موارد عالی است. چه به دنبال یک عطر سبک باشید و چه به دنبال یک عطر عمیق و مرموز، عطر جورجیو آرمانی برای همه سلیقه‌ها عطر تولید کرده است. 

بهترین عطر جورجیو آرمانی

  • آکوا دی جیو: این عطر با طبع خنک در گروه بویایی معطر آبزی برای تابستان مناسب است. نت اولیه آن ترنج، نارنگی ماندارین، پرتقال، یاس، لیمو ترش، نت میانی آن فریزیا، بنفشه، یاس، رزماری، هلو و نت پایه مشک، کهربا، نعناع، خزه درخت بلوط و سدر است. 
  • استارنگر ویت یو: این عطر با طبع گرم در گروه بویایی معطر فوژه قرار دارد و برای زمستان انتخاب می‌شود. نت اولیه شامل نعناع، هل، برگ بنفشه، فلفل صورتی و نت میانی آناناس، خربزه و نت پایه وانیل و سدر است. 
  • آکوا دی جیو پروفوندو: دارای طبع خنک مناسب برای بهار و پاییز است. نت اولیه ترنج و آب دریا، نت میانی شمعدانی و رزماری و نت پایه نعناع هندی است. 

 

ادکن دی ‌اند جی

برند دی ‌اند جی به عنوان یک خانه مد در دهه ۱۹۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این برند که توسط دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، تاسیس شد، به سرعت به دلیل طراحی‌های پر زرق و برق، جسور و منحصر به فرد خود به شهرت رسید. در سال ۱۹۹۴ این برند اولین عطر خود را به نام Dolce & Gabbana عرضه کرد. در برند دی ‌اند جی هر عطر با دقت ساخته می‌شود تا جوهره سبک و پیچیدگی ایتالیای جنوبی را به تصویر بکشد. در سال‌های اخیر این برند با عرضه عطرهای مدرن که مردان شیک‌پوش در سراسر جهان آن‌ها را انتخاب می‌کنند، به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. 

 

ویژگی ادکن دی‌ اند جی

مهمترین ویژگی ادکلن دی ‌اند جی این است که طیف وسیع از رایحه‌ها را متناسب با هر سلیقه و خلق و خویی ارائه می‌دهند. چه به دنبال عطری سبک و مطبوع باشید و چه به دنبال یک عطر جسورانه و عجیب باشید، عطرهای دی ‌اند جی همه موارد را ارائه می‌دهد. علاوه بر عطرهای متنوع دی ‌اند جی به مواد با کیفیت خود نیز افتخار می‌کند. از روغن‌های طبیعی گرفته تا عطرهای منحصر به فرد و گل‌های عجیب و غریب در ساخت عطرها استفاده می‌شوند که باعث می‌شود عطرها بسیار خوشبو و ماندگار باشند. 

بهترین ادکن دی ‌اند جی

  • لایت بلو: یک طبع با خنک در گروه بویایی گلی میوه‌ای است که دارای نت اولیه ترنج، نارنگی ماندارین، گریپ فروت، نت میانی اقاقیای برزیلی، رزماری، فلفل و نت پایه خزه درخت بلوط است. 
  • لایت بلو اینتنس: با طبع خنک در گروه بویایی چوبی آبزی قرار دارد. نت اولیه نارنگی ماندارین و گریپ فروت، نت میانی آب دریا و سرو کوهی و نت پایه مشک است. 
  • دولچه گابانا کی: این عطر با نت اولیه لیمو ترش و مرکبات، نت میانی فلفل قرمز شیرین و نت پایه نعناع هندی و سدر برای استفاده روزمره عالی است. 

ادکلن زیفوید

برند زیفوید یک برند ایرانی است که توانسته با در نظر گرفتن اسانس‌های مختلف، بهترین عطر ایرانی را تولید و به بازار عرضه کند. این برند با سابقه‌ای برجسته، به دلیل عرضه عطرهای با کیفیت از مواد طبیعی و با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و مدرن، رایحه‌های بی‌نظیری را ایجاد کرده است. این برند تضمین می‌کند که تمام عطرها از کیفیت بالا برخوردار هستند و رایحه مدرن و خلاقانه عطرها را با استفاده از ترکیبات منحصر به فرد به دست آورده است. آنچه این برند را نسبت به سایر برندها متمایز کرده است، تمرکز بر ایجاد رایحه‌های منحصر به فرد برای عطر آقایان است. برند ادکلن زیفوید به دلیل کیفیت و توجه به جزئیات، توانسته موفقیت مداوم خود در این صنعت را تضمین کند. 

 

ویژگی ادکلن زیفوید

عطرهای زیفوید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ماندگاری بالایی دارند و دارای امضای غیرقابل انکار هستند. معمولاً بسیار قوی و غیر قابل توصیف هستند، رایحه‌ای فریبنده‌ای دارند که بر روی پوست تا مدت‌ها باقی می‌مانند. برای موقعیت‌های خاص یا فقط زمانی که می‌خواهید احساس خاص بودن داشته باشید، ادکلن زیفوید می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. زیفوید سعی کرده است برای تمام فصول و مناسبت‌ها با ظرافت همیشگی عطرهای عالی برای افراد خاص تولید و به بازار عرضه کند. 

بهترین ادکلن زیفوید

  • عطر سیلور زیفویید: این عطر با رایحه تلخ و معتدل در خانواده بویایی آروماتیک و فوژه‌ای قرار دارد. نت اولیه آناناس، دمنوش لیمو، برگاموت، نت میانی خزه بلوط، شمعدانی، سیب قرمز، میوه‌های خشک، کومارین و گل رز، نت پایه دانه تونکا و چوب صندل است.
  • سیلور اکستریم زیفویید: یک عطر خنک و تلخ است که در خانواده بویایی کهربایی قرار گرفته است. نت کلیدی در این عطر آمبروکسان است. 
  • عطر بلک زیفویید: از دیگر عطر این برند بلک زیفویید با رایحه خنک و تلخ است که در خانواده بویایی میوه‌ای و شیپره قرار می‌گیرد. نت اولیه آناناس، برگاموت، انگور فرنگی سیاه و سیب، نت میانی درخت توت، پاتچولی، یاس مراکشی و گل رز، نت پایه مشک، خزه بلوط، عنبر و وانیل است.

سخن پایانی

هنگام انتخاب عطر مردانه مهم است که سبک زندگی خود و موقعیتی که قرار است از عطر استفاده کنید را در نظر بگیرید. همچنین مهم است که به آلرژی‌هایی که ممکن است داشته باشید، توجه کنید تا استفاده از عطر باعث تحریک و یا ناراحتی شما نشود.

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 578]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن