تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799267123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید گیفت کارت پلی استیشن psn ارزان با تحویل آنی و گارانتی


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از خدمات شرکت سونی گیفت کارت پلی استیشن (گیفت کارت پی اس فور) می‌ باشد. گیفت PSN برای کاربران کنسول های پلی استیشن مناسب بوده و با خرید آن می‌ توان به مزایای بسیاری دست پیدا کرد. فروشگاه پلی استیشن (Play Station Store) مملو از بازی‌ های سونی در ژانرهای متنوع است. کاربرانی که قصد خرید این بازی‌ ها را دارند، باید یا از طریق کارت‌ های اعتباری مثل مستر کارت یا ویزا کارت اقدام کنند و یا با خرید گیفت کارت پلی استیشن به این بازی ها دسترسی پیدا کنند.



استریمینگ بازی‌ ها با کیفیت بالا با گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن یک کارت اعتباری است که برای خرید محتوای درون فروشگاه پلی استیشن استفاده می شود. با خرید گیفت کارت پلی استیشن یا گیفت کارت PSN، امکان دسترسی به بهترین بازی‌ها را خواهید داشت. با استفاده از گیفت کارت PS4، می‌توانید به راحتی از فروشگاه PSN، بازی‌های جدید را خریداری کنید.

خرید گیفت کارت PS4 

با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید تا سقف همان اعتبار از فروشگاه Play Station Store خدمات دریافت کنید. قابل ذکر است گیفت کارت خریداری شده بر روی تمام کنسول‌های PS3 و PS4 و PS5 قابل استفاده می‌باشد. این کارت فاقد تاریخ انقضا است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی از آن استفاده کنید.

قیمت گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن بر اساس واحد پولی و ریجن کشور مورد نظر شما به فروش می‌ رسد. به دلیل نوسانات ارزی در برخی کشورها، نمی‌توان قیمت ثابتی برای گیفت کارت‌ ها تعیین کرد. کارت PSN را  می‌توانید براساس ریجن‌ های آمریکا، انگلیس، کانادا و امارات خریداری کنید.

مزایای گیفت کارت پلی استیشن

خرید گیفت کارت پلی استیشن مزایای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان خرید پی اس پلاس، خرید موزیک از کمپانی سونی، خرید تم های آنلاین، خرید بازی‌های جدید و محبوب، خرید اشتراک سرویس‌هایی مانند نتفلیکس و خرید افزونه‌های بازی‌ها اشاره کرد.

خرید بازی از پلی استیشن استور

شما می‌توانید از پلی استیشن استور انواع بازی‌های قدیمی و جدید را خریداری کنید. توجه داشته باشید که حتی بازی‌هایی هم که برای کنسول‌های قدیمی‌تر مانند پی‌ اس 2 عرضه شده بودند هم برای دانلود در پلی استیشن استور وجود دارند. به دلیل وجود تحریم‌ها و عدم امکان خرید مستقیم بازی‌ها، باید از طریق گیفت کارت برای این منظور اقدام کرد. کاربرانی که گیفت کارت پلی استیشن را خریداری می‌کنند، امکان خرید صدها بازی از کنسول‌هایی مانند پلی استیشن 3، 4،5 و همچنین دسترسی به آخرین بازی‌های پلی استیشن استور را خواهند داشت.



خرید بازی از پلی استیشن استور با استفاده از گیفت کارت psn

این سرویس به کاربران خود امکان دسترسی به بیش از 600 بازی را فراهم کرده است. تمام بازی‌های جدید دنیا که برای کنسول پلی استیشن عرضه می‌شوند با گیفت کارت پلی استیشن قابل دسترسی خواهند بود. اشتراک‌های یک ساله یا هفت روزه در پلی استیشن استور تنها در میزان اعتبار با هم متفاوت هستند و به لحاظ امکانات هیچ‌گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند. بازی‌های بسیار زیادی وجود دارند که شما  می توانید با گیفت کارت پلی استیشن استور برای خرید بازی از پلی استیشن استور اقدام کنید. در ادامه به برخی از بازی‌های محبوبی که می‌توانید با گیفت کارت پلی استیشن به آن‌ها دسترسی داشته باشید، اشاره خواهیم کرد:

  • Alienation
  • Battleborn
  • Brick Breaker
  • Dark Rose Valkyrie
  • Homefront: The Revolution
  • The Last of Us 1, 2 & Beyond
  • God of War: Ascension

با داشتن گیفت کارت psn می‌توانید حساب پلی استیشن خود را به میزان مشخصی شارژ کنید. با شارژ کردن حساب کاربری، هر بازی را که تمایل داشتید، از فروشگاه پلی استیشن می‌توانید تهیه کنید. لازم به ذکر است که، بسیاری از بازی‌های موجود در فروشگاه پلی استیشن با تخفیف ارائه می‌شوند و می‌توانید با خرید آن‌ها در جشنواره‌های مختلف مانند جمعه سیاه (Black Friday)، در هزینه‌ ها صرفه‌جویی کنید.

شارژ پلی استیشن پلاس با گیفت کارت پلی استیشن

یکی دیگر از مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن، این است که با داشتن آن می‌توانید پی اس پلاس (PlayStation Plus) خود را هم شارژ کنید. پلی استیشن پلاس کلید دستیابی به امکانات ویژه پلی استیشن (PlayStation) است. به این معنی که ماهانه دو بازی برای دارندگان پلاس رایگان می‌شود و می‌توانید در صورت تمایل آن‌ها را دانلود کنید. علاوه بر امکان دانلود رایگان ماهیانه دو بازی، دارندگان پلی استیشن پلاس می‌توانند بازی‌های خود را به صورت آنلاین هم با دوستان خود تجربه کنند.

خرید درون بازی با گیفت کارت پلی استیشن

به عنوان فردی که گیفت کارت پلی استیشن را خریداری کرده است، این امکان را دارید تا افزونه‌ها و امکانات درون بازی مورد نظر را خریداری کنید. به عنوان مثال، تصور کنید قصد خرید یوسی پابجی را برای اکانت خود در پلی استیشن دارید. برای این منظور می‌توانید بدون نیاز به اتصال به سیستم‌های پرداخت دیگر، به صورت مستقیم یوسی دلخواه را از فروشگاه پابجی و پلی استیشن خریداری کنید.

امکان پیش‌ خرید بازی‌ های جدید با گیفت کارت PSN 

یکی از مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن این است که می‌توانید بازی‌های روز دنیا را که هنوز عرضه نشده‌اند، سریع‌تر از دیگر کاربران پلی استیشن خریداری کنید. البته که بازی در همان لحظه برای شما عرضه نمی‌شود، بلکه می‌توانید چند روز زودتر از عرضه عمومی آن را دانلود کنید.

خرید تم‌ ها و آواتار های جذاب با گیفت کارت ۱ دلاری پلی استیشن

فروشگاه پلی استیشن انواع تم و آواتار را برای دانلود ارائه می‌دهد. در نظر داشته باشید که بسیاری از این تم‌ها رایگان نیستند و باید برای دانلود باید گیفت کارت ۱ دلاری پلی استیشن بخرید. برای این منظور، باید حساب کاربری پلی استیشن شما شارژ باشد که این کار توسط گیفت کارت 1 دلاری پلی استیشن این کنسول انجام می‌شود.



تجربه بازی‌ های معروف با خرید گیفت کارت پلی استیشن

اگر حدود 100 تم و آواتار رایگان برای پلی استیشن وجود داشته باشد، بیش از 2000 تم و آواتار را می‌توانید با پرداخت پول دانلود کنید که نشان از تنوع بسیار بالا دارد. به همین خاطر، اگر از تم و آواتار کنسول پلی استیشن خود خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید گیفت کارت 1 دلاری پلی استیشن، این آیتم‌ها را تعویض کنید.

خرید گیفت کارت PS5 ، PS4 و PSN پلی استیشن ارزان از آی گیم

خرید از طریق گیفت کارت پلی استیشن بسیار آسان است و کاربر دچار مشکلات پرداختی و احراز هویت نخواهند شد. برای خرید گیفت کارت PSN یا گیفت کارت PS4 می توانید از سایت‌ معتبر آی گیم کمک بگیرید زیرا که، موجب رضایت خاطر کاربران شده و مشکلاتی همچون از دسترس خارج شدن اکانت و موارد دیگر برای شما پیش نخواهد آمد. سایت‌ آی گیم، تا 24 ساعت پس از فروخته شدن خرید گیفت کارت پی اس فور از آن پشتیبانی می کند. این سایت علاوه بر تضمین قیمت، روش خرید قانونی و ارائه رسید خرید، تمام خدمات خرید درون بازی، گیفت کارت و دیگر محصولات را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند. سایت آی گیم دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است. این بدان معناست که این سایت توسط سازمان مربوطه تایید شده است و فعالیت آن کاملاً قانونی و ایمن است.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، سایت خرید انواع گیفت کارت های پلی استیشن با کمترین قیمت بازار






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 553]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن