تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799158187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزانترین و بهترین برند پنجره دوجداره سال 1402


واضح آرشیو وب فارسی::


یکی از مهمترین و اصلی ترین گزینه ها برای انتخاب پنجره دوجداره در بین مهندسین و طراحان ساختمانی، این است که پنجره دوجداره مورد نظر در عین به صرفه بودن از بهترین برندهای موجود در بازار باشد.

انتخاب بهترین و ارزان ترین برند پنجره دوجداره کار آسانی نیست . برای این کار باید بین برند های موجود در بازار مقایسه انجام بشه و بهترین آن ها مطابق با سلیقه ی خریدار انتخاب شود.

در بازار کشور ما ۳ شرکت و برند در زمینه پنجره دوجداره بیشترین فروش را دارند :

وینتک ، ویستابست ، هافمن

با ما همراه باشید تا با بررسی پنجره های دوجداره به معرفی بهترین و ارزان ترین پنجره دوجداره سال 1402 می پردازیم.

بهترین و ارزانترین برند پنجره دوجداره

وینتک، ویستابست و هافمن سه برند معروف و محبوب در بازار ایران است که در بین مهندسین و طراحان ساختمانی پرطرفدار می باشند.

در بازار ایران تنوع در برندهای پروفیل یو پی وی سی زیاد است. این برندها با قیمت و کیفیت های متفاوتی به مشتریان عرضه می شوند. مشتریان متناسب با بودجه خود و فرهنگ ساخت و ساز منطقه یکی از انواع برند را انتخاب می کنند.

اما توجه به این نکته بسیار مهم است که استفاده از پروفیل هایی با کیفیت و ضخامت گالوانیزه پایین به مرور زمان دچار می‌تواند مشکلاتی مانند شکستگی، زرد شدن و تاب برداشتن قاب پنجره می شوند.

بنابراین همیشه در نظر داشته باشید که پروفیلی را انتخاب کنید که در درجه ی اول از کیفیت بالایی برخوردار باشد و در عین حال قیمت مناسی تری هم داشته باشد.

کیفیت پنجره های upvc به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. نوع پروفیل پنجره یو پی وی سی، یراق‌آلات و نوع و جنس شیشه به کار رفته در ساخت آن مهم‌ترین عامل برای انتخاب پنجره ی دوجداره upvc است. هر یک از این پارامترها در انتخاب پنجره دوجداره می‌تواند تاثیرگذار باشه.

در بازار ایران سه برند وینتک، ویستابست و هافمن معروف ترین و محبوب ترین برند هستند. در بین سه برند موجود قیمت پروفیل هافمن پایین تر می باشد و گران ترین پروفیل را برند ویستابست شامل می شود.
انتخاب پروفیل پنجره یو پی وی سی تا نصب و عایق‌بندی آن یک روند کاملا تخصصی است که باید آن را به صورت دقیق بررسی کنیم.

قیمت بهترین برند پنجره دوجداره

از آنجایی که قمیت پنجره دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ بهتر است قبل از اقدام به خرید پنجره های دوجداره، با یک کارشناس در این زمینه مشورت کنید. شما می توانید با راهنمایی از کارشناسان فروش پنجره دوجداره به روزترین قیمت پنجره دوجداره را استعلام بگیرید و سپس انتخاب و اقدام به خرید برند مناسب ساختمان کنید.

به یاد داشته باشید که برای این کار باید اندازه دقیق پنجره مکان مورد نظر خود را یادداشت کنید. همچنین مدل بازشو پنجره را به کارشناس مربوطه اطلاع دهید.

با این حال ممکن است قیمتی که دریافت می کنید کمی تغییر کند. شاید در هنگام مراجعه حضوری کارشناسان نمایندگی پنجره دوجداره مورد نظر، نکاتی را از قلم انداخته باشید.

قیمت بهترین مارک پنجره دوجداره با توجه به شرایط موجود در حال حاضر بسیار متفاوت است .

از آنجایی که شرکت های مختلف مواد اولیه گوناگون با درجه کیفی متفاوت استفاده می کنند بنابراین قیمت برند ها با هم فرق می کنند. همچنین سطح مقطع پروفیل ها دارای ضخامت های گوناگون است. اختلاف قیمت در بازار، عمدتا به موارد متفاوتی وابسته خواهد بود.

  1. مارک پروفیل UPVC
  2. نوع یراق آلات _ترکیا آلمانی
  3. طراحی و تولید استاندارد با دستگاه تمام مکانیزه
  4. شیشه دوجداره با تزریق گاز آرگون مهر موم شده
  5. نصب توسط نیروی متخصص و عایق بندی پنجره

در ادامه ی مطلب به بررسی این سه برند به ترتیب قیمت می پردازیم.




پنجره دوجداره هافمن

یکی از برندهای محبوب ایرانی در زمینه ی تولید درب و پنجره upvc، پروفیل هافمن می باشد. این برند در سال 1386 کار خود را در بازار ایران شروع کرد و دارای استانداردهای جهانی و فناوری روز دنیا است. محصولات تولید شده توسط این برند با استفاده از استاندارد های روز دنیا و توسط تکنولوژی پیشرفته تولید می شوند .

شرکت هافمن پروفیل های یو پی وی سی با استانداردهای جهانی و فناوری های روز رو تولید می کند. این شرکت در سال 1386 توی تبریز با یه خط تولید 6000 متر مربعی و با چهار اکسترودر فعالیتش رو آغاز کرد.

در ابتدا ظرفیت اولیه تولید سالانه این شرکت 7200 تن بود که با اجرای طرح توسعه و اضافه شدن پنج خط اکسترودر دیگه علاوه بر اون 4 خط تولید، در سال‌های 1393 و 1394 به 17000 تن افزایش پیدا کرد.

پروفیل هافمن یکی از تولیدکنندگان شماره یک بازار است که محصولات آن از محبوبیت بالایی برخورداره است.

پنجره های هافمن با وجود کیفیت بالا و این که کیفیت آن با دو برند ویستا بست و وینتک برابری می کند، دارای قیمت پایین تری می باشد.

در و پنجره هافمن در سال های اخیر به دلیل دارا بودن کیفیت بالای محصول، بسیار پرفروش بوده است.

به دلیل تجربه و درایت مدیران هافمن،برند هافمن تونسته رتبه سوم فروش در ایران پس از وین تک و ویستابست به خودش اختصاص بده . پروفیل هافمن در دو مدل ۶۰ میلی‌متر و ۷۰ میلی‌متر تولید می‌شود.

درب و پنجره ‌های شرکت هافمن در رنگ‌ ها و اشکال متفاوت و متنوع موجود هستن، اما معمولاً پروفیل ‌های سفید رنگ محبوبیت بیشتری دارند.

از اونجایی که رنگ سفید بین مشتریان طرفدارهای زیادی داره، بنابراین شرکت هافمن تصمیم گرفته که در و پنجره های سفید رنگ رو تا 25 سال با هر شرایط آب و هوایی ضمانت کند.

پنجره دوجداره وین تک

پروفیل های UPVC با برند تجاری WINTECH در سال 1379 شمسی (2000 میلادی) وارد بازار مصرف کشور ایران گردید. از سال 1379 شمسی (2000 میلادی) تا 1389شمسی (2010 میلادی) مجموعه وین تک توانست با ایجاد دفاتر فروش و انبار های لجستیک در تهران، موفق به ایجاد شبکه گسترده نمایندگی ساخت درب و پنجره های دوجداره UPVC گردد.

طی این سال ها با واردات انواع پروفیل های UPVC از کارخانه ترکیه، این شرکت اقدام به تامین نیاز ها و خدمات دهی به اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد WINTECH و مشتریان خود در سراسرکشور ایران نموده است.

روی پروفیل وین تک انواع شیشه های دو جداره و سه جداره نصب می شود و این پنجره ها دارای طرح ها، حالت ها و مدل های متنوعی است.

بیش از ۳۳% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق در و پنجره ها می باشد سیستم های در و پنجره وین تک دارای مزایا و محسنات بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود.
سیستم های در و پنجره ساخته شده از پروفیل های UPVC وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل می باشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش درهر ساختمانی را فراهم می آورد.

کاهش مصرف انرژی از اولین و اصلی ترین نتایج استفاده از پنجره های دوجداره وین تک است. پس با خرید پنجره دوجداره وین تک می توانید آسیب به محیط زیست را به حداقل برسانید.

کاهش مصرف انرژی از اولین و اصلی ترین نتایج استفاده از پنجره های دوجداره وین تک است. پس با خرید پنجره دوجداره وین تک می توانید آسیب به محیط زیست را به حداقل برسانید.

انواع پنجره دوجداره وین تک

پروفیل سری ۶۰:

این پروفیل ها چهار کاناله بوده و قابلیت نصب شیشه های دوجداره را فراهم می کنند.

پروفیل سری ۷۰:

پروفیل سری ۷۰ از نوع پنج کاناله است و سطح مقطع ۷ سانتی متری دارد. این امر باعث می شود تا بتوان علاوه بر شیشه های دوجداره، شیشه سه جداره نیز در این پروفیل ها جایگذاری کرد.

پروفیل سری ۲۶۰ کشویی دوریل:

در این نوع از پنجره های وین تک، هر دو لنگه پنجره می تواند روی ریل حرکت کند و باز و بسته شود.

پروفیل سری ۲۶۰ کشویی تک ریل:

در پروفیل های تک ریل فقط یکی از لنگه های شیشه توانایی حرکت دارد.

پنجره دوجداره ویستابست

برند ویستابست بهترین برند پنجره دوجداره UPVC است که جزء اولين شركت‌های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی، پیشگام در صنعت پلیمر کشور است. ویستابست در سال 1389 موفق به اخذ گواهينامه كیفيت رال آلمان و استاندارد های بین‌المللی شده است.

ویستابست در بازار ایران بهترین مارک پنجره دوجداره upvc است. همچنین دارای بهترین کیفیت و البته قیمت بالاتری نسبت به دیگر پروفیل ها است و وزن سنگین تری نسبت به آن‌ها دارد.

تولیدات پنجره یو پی وی سی ویستابست مطابق با استانداردهای جهانی و با مقاومت فوق العاده عرضه می شود. بنابراین قیمت محصولات ویستابست در میان شرکت های تولید کننده، از قیمت بالاتری برخوردار است.

ویستابست در رتبه بندی بهترین برندهای پنجره‌های دوجداره توانسته مکان دوم را به خود اختصاص بدهد. پروفیل‌های ویستابست نیز مانند سایر برندها در دو مدل ۶۰ و ۷۰ تولید می‌شود.

در سال های اخیر دو برند وین تک و ویستابست رقابت سنگینی باهم داشتند. درست است که مقایسه پروفیل وینتک و ویستابست  برای تولیدکنندگان کار بسیار سختی می باشد، اما وین تک به دلیل قیمت مناسب درکنار کیفیت بالا از لحاظ فروش و سهم بازار، رتبه اول را به خود اختصاص داده است. پس از آن، ویستابست توانسته خود را به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین پروفیل‌های یو پی وی سی حال حاضر ایران معرفی کند.

فاکتورهایی که برای خرید بهترین برند پنجره تاثیر گذار است

  • مارک پروفیل مصرفی
  • نوع یراق آلات (ترک یا آلمانی)
  • طراحی و تولید استاندارد با دستگاه های تمام مکانیزه
  • نوع شیشه دوجداره بکار رفته (شیشه دوجداره می بایست به صورت تمام صنعتی تولید شده تا گاز آرگونتزریق شده به راحتی خارج نگردد.)
  • نصب استاندارد توسط نیروی متخصص و عایق بندی پنجره




معیارهای مقایسه بهترین برند پنجره دوجداره

معیارهایی که پنجره های دوجداره با هم مقایسه می شوند شامل موارد زیر می شود

قیمت

گارانتی

تعداد پروفیل های در حال ساخت

نمایندگی فروش






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 705]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن