تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808206440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند روز در کیش اقامت داشته باشیم بهتر است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : در این مقاله درباره تعداد روزهای مناسب برای ماندن در کیش صحبت خواهد شد. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در این زمینه به این صفحه آمده‌اید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

در تور کیش تعداد روزها و شب‌های اقامت یکی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت است. جدا از مساله قیمت، دانستن اینکه گشت و گذار در هر مقصد به چند روز زمان نیاز دارید، باعث برنامه‌ریزی بهتر خواهد شد. در پاسخ به این سوال که چند روز باید در کیش اقامت داشته باشیم، نمی‌توان یک عدد مشخص گفت زیرا بسته به هدف، زمان، بودجه و دیگر شرایط هر مسافر، این عدد می‌تواند متفاوت باشد. مثلا کسانی که به‌دنبال راه‌هایی برای رزرو تور کیش ارزان هستند، معمولا 2 یا 3 شب اقامت در جزیره را انتخاب می‌کنند.در این مقاله درباره تعداد روزهای مناسب برای ماندن در کیش صحبت خواهد شد. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در این زمینه به این صفحه آمده‌اید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.




چرا به کیش سفر کنیم؟
دلایل زیادی برای سفر به جزیره زیبای کیش وجود دارد که در ادامه برخی از این دلایل را بررسی‌ خواهیم کرد.
طبیعت زیبا
تفریحات آبی
جاذبه‌های گردشگری
مراکز خرید
برای مسافرت به کیش تور چند شبه رزرو کنیم؟
با توجه به هدف و انتظاراتتان از سفر می‌توانید یکی از حالت‌های زیر را برای سفر انتخاب کنید.
تور 3 شب و 4 روزه کیش | سفر ارزان و به صرفه
این مورد که به تور ارزان کیش هم معروف است، بیشتر برای آفرهای اقتصادی در نظر گرفته می‌شود و درواقع رایج‌ترین نوع تور هم هست. این پکیج به صورتی طراحی می‌شود که مسافر بتواند 3 شب در جزیره اقامت کند و بلیط پرواز برگشت هم براساس همین زمان تنظیم می‌شود. به‌طورکلی تور کیش 3 شب 4 روز، برای گشت و گذار در خود جزیره کافی است اما دیگر فرصت بازدید از جزایر و جاذبه‌های اطراف را نخواهید داشت.
تور 6 شب و7 روز کیش | دغدغه‌های روزمره را پشت در بگذار
این آفر که به‌ تور 7 روزه هم شهرت دارد برای کسانی مناسب است که می‌خواهند مدت زمان بیشتری را از دغدغه‌های روزمره خود دور باشند و خود را به آرامش جزیره بسپارند. یقینا هزینه‌های این پکیج نسبت به تورهای 2 شبه یا 3 شبه بیشتر است اما در آن زمان کافی برای بازدید از جزایر هرمز و هنگام و کسب یک تجربه ناب را خواهید داشت.
سایر تورهای کیش
دو توری که در بالا نام بردیم، جزو رایج‌ترین و پرطرفدارترین تورها بودند اما اصلا قرار نیست شما به این زمان‌ها محدود شوید، بلکه می‌توانید هر تعداد روز و شبی که می‌خواهید در جزیره زیبای کیش بمانید و لذت ببرید. از دیگر پکیج‌هایی که توسط آژانس‌های گردشگری برای سفر به کیش بسته می‌شود، می‌توان به تور 2 شب و 3 روز، تور 5 شب و 6 روز و... اشاره کرد.

چه فصلی به کیش سفر کنیم؟
سفر به کیش در هر زمان از سال ممکن است لذت‌بخش باشد، اما هر فصل دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود است. در ادامه سفر به این جزیره را در فصل بررسی خواهیم کرد.
فصل بهار: در بهار، کیش طبیعت رنگارنگی دارد و شما می‌توانید شهر را پر از گل و بوته ببینید. هوای دلنشین و معتدل بهار، مناسب برای پیاده‌روی در سواحل و بازدید از جاذبه‌های گردشگری است. اما بهتر است که سفرتان را برای اوایل این فصل، وقتی هنوز هوا گرم نشده برنامه‌ریزی کنید. همچنین اگر از شلوغی خوشتان نمی‌‌آید بهتر است بعد از تعطیلات عید به این سفر بروید.
فصل تابستان: تابستان این جزیره گرم و آفتابی است. پس اگر گرمای زیاد اذیتتان می‌کند این فصل را برای سفر انتخاب نکنید. شما می‌توانید در سفر تابستانی به کیش، در سواحل آفتاب بگیرید، شنا کنید و از تفریحات آبی لذت ببرید.
فصل پاییز: در پاییز، هوا کیش ملایم و خنک است و به همین دلیل هم بسیاری آن را بهترین فصل سفر به جزیره می‌دانند. این فصل برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تجربه تفریحات خارج از آب مناسب است. اگر قصد سفر به کیش در فصل پاییز را دارید، بهتر است، تور کیش آبان را انتخاب کنید زیرا در این ایام جزیره در بهترین حالت خود از نظر آب و هوایی قرار دارد.
فصل زمستان: در زمستان هم این شهر آب و هوای ملایمی دارد و به هیچ‌عنوان سرد نیست. فقط ممکن است گه گاهی شاهد بارش باران باشید. با این حال توصیه می‌شود اواخر زمستان را برای این سفر انتخاب کنید زیرا هوا کم کم رو به گرم شدن می‌رود.




 

نتیجه گیری
در این مقاله درباره تعداد روزها و شب‌های مناسب برای سفر به جزیره کیش این زدیم و گفتیم که رایج‌ترین تور کیش، 3 شب و 4 روز است. اما باید بار دیگر روی این نکته تاکید شود که به هیچ‌عنوان لازم نیست خود سفر خود را به این روزها محدود کنید.
هر تعداد روز و شبی که بخواهید در جزیره بمانید، برای آن تور پیدا خواهید کرد. کافی است سری به وبسایت لحظه آخر بزنید و تور موردنظرتان را جستجو کنید. خواهید دید که آفرهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. آنها را با حوصله با هم مقایسه و در نهایت گزینه‌ای را که با انتظارات و بودجه شما همخوانی دارد انتخاب کنید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن