تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814437222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درباره کناره‌گیری تیم شهداب یزد از لیگ والیبال


واضح آرشیو وب فارسی::


به گزارش ایسنا، در ارتباط با شروع سی‌وهفتمین دوره لیگ برتر والیبال، شنیده شده است که تیم شهداب یزد به دلیل مخالفت با انتقال یکی از بازیکنان سرباز خود به تیم پاس گرگان، تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر کرده است.



تیم شهداب یزد که در دو دوره قبل قهرمان لیگ برتر والیبال شده است، در اولین بازی خود در این دوره لیگ، در تهران به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

اما خبرها نشان می‌دهد که یکی از بازیکنان تیم شهداب، شایان شاهسوند، مشمول خدمت سربازی شده و باید به تیم پاس منتقل شود. تیم پاس، تیم نظامی و تنها نماینده نیروهای مسلح در لیگ برتر والیبال است.

با این حال، شنیده شده است که تیم شهداب یزد به شدت مخالفت کرده و تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر نموده است. این خبر تاکنون توسط تیم شهداب تایید رسمی نشده است و هیچ مسئولی از این باشگاه نیز در این زمینه نظری اعلام نکرده است.

عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم پاس، در مورد این اتفاق به ایسنا اظهار نظر کرده و گفته است: "آقای شاهسوند مشمول خدمت سربازی است و من می‌دانم که ستاد کل با وی تماس گرفته است، اما تا این لحظه اطلاعی ندارم که آیا وی به تیم پاس می‌آید یا خیر. تصمیم‌گیری در مورد بازیکنان لیگ برتر به عهده ستاد کل است که تعیین می‌کند کدام تیم قادر به بهره‌برداری از آنان است. تیم پاس نیز تنها نماینده نیروهای مسلح در لیگ برتر والیبال است."

سنگدوینی درباره تهدید کناره‌گیری تیم شهداب از لیگ برتر نیز اظهار نظر کرده و گفته است: "من هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم و در موقعیتی نیستم که درباره حضور یا عدم حضور این بازیکن تصمیم بگیرم. تصمیم‌گیری مربوط به حضور او در تیم پاس توسط ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود."

 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1028]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن