تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816626068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید زمین در کوهسار


واضح آرشیو وب فارسی::

خرید زمین در کوهسار

خرید زمین در کوهسار : کوهسار یکی از مناطق خوش آب و هوای استان البرز می باشد که در فصل های مختلف گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. در این مطلب به طور کامل به بررسی کوهسار کرج می پردازیم و توضیحات مربوط به آب و هوای کوهسار و همچنین مسیر تهران تا کوهسار را برایتان قرار داده ایم. اگر قصد سفر به این منطقه به خاطر جاذبه های گردشگری کوهسار را داریدتا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی کوهسار کرج

همان‌طور که می‌دانید، کشور ما ایران به ۳۲ استان تقسیم شده‌است که یکی از استان‌های شمالی آن، استان البرز است و از آب و هوای مناسبی برخوردار می‌باشد.

این استان به مناطق مختلفی از جمله منطقه‌ی کوهسار تقسیم شده است که ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد این منطقه صحبت کنیم.

منطقه‌ی کوهسار کرج یکی از مناطقی است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و به دلیل جاذبه‌های طبیعی گوناگونی که دارد، از محبوبیت زیادی بین گردشگران برخوردار شده است.

این منطقه دارای روستاهای زیبایی است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.


خرید زمین در کوهسار

شاید برای شما عزیزان این سؤال پیش بیاید که منطقه‌ی کوهسار کرج در کدام قسمت استان البرز واقع گردیده است. باید بگوییم که کوهسار، منطقه‌ای است که در شهرستانی به نام شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز واقع شده و دارای جمعیتی حدود ۲۲ هزار نفر می‌باشد.

این شهر به تصویب سازمان کشوری و استانداری کشور، در سال ۱۳۸۴ به یک شهر مستقل در بخش چندار تبدیل شد و پس از آن صنایع گوناگونی در آن به وجود آمد.

خرید ویلای نوساز، شهرکی مدرن با امنیت عالی در ملکیاران

شهر کوهسار در ۱۳ کیلومتری قسمت شمال شرقی شعرستان ساوجبلاغ واقع شده است و گذشتن رودخانه‌ی زیبایی به نام رودخانه‌ی کران رود از حاشیه‌ی این شهر، باعث افزایش جذابیت ان شده لست.

اگر شما نیز مشتاق هستید که با تاریخچه‌ی این شهر زیبا و خوش آب و هوا آشنا شوید، در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : خرید زمین در کردان

تاریخچه‌ی منطقه‌ی کوهسار کرج

سیر و گردش از دیرباز در کشور ما و بین مردم موجود بوده است و افراد از گذشته تا کنون برای عوض شدن روحیه و حال و هوای خود، سعی داشتند که برای گردش به مناطق سرسبز و خوش آب و هوا بروند. شهر کوهسار کرج نیز جزو مناطق خوش آب و هوایی است که دارای تاریخچه‌ی منحصر به فردی می‌باشد.

اگر بخواهیم تاریخچه‌ی این شهر را برای شما شرح دهیم، باید به متون به جا مانده از محققان معروفی همچون حمدالله مستوفی اشاره کنیم.  این جغرافیدان مشهور در کتاب خود چنین می‌گوید که منطقه‌ی ساوجبلاغ استان البرز، منطقه‌ای است که در دوران سلجوقیان توسط رئیس آن‌ها تصرف گردید و پس از آن نیز در دوران مغول‌ها از شهر کرج جدا شد اما مدت کوتاهی پس از حکومت مغول‌ها، دوباره به شهر کرج پیوند یافت.


خرید زمین در کوهسار

کوهسار کجاست ؟

کوهسار منطقه ای خوش آب و هوا واقع در استان البرز در نزدیکی کردان و شهر جدید هشتگرد می باشد.

مسیر تهران تا کوهسار چقدر است؟

مسیر 70 کیلومتری تهران تا کوهسار در زمان هایی که ترافیک نداشته باشد در کمتر از یک ساعت با ماشین شخصی برای پیمایش زمان می رد.

قیمت ویلا در کوهسار چقدر است؟

ویلا های کوهسار به دلیل دور بودن از رودخانه نسبت به کردان کمی ارزان تر هستند. شما می توانید با تماس با مشاورین جدید ترین ویلا های این منطقه را ببینید و از قیمت ان ها با خبر شوید.

فروش زمین در کوهسار

در زمان خرید زمین در کوهسار به کاربری زمین دقت نمایید ممکن است برخی از کاربری ها مانند زمین جنگل جلگه ای امکان دادن جواز ساخت نداشته باشد و یا زمین های زراعی و منبع طبیعی که برخی از امکانات برای ساخت همچنین برخی مشکلات حقوقی برای شما بوجود میاورد پس حتما قبل از خرید زمین در کوهسار استعلامات لازم را از ادارات مربوطه بگیرید تا بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید البته میتوانید صفر تا صد معاملات خود را به ملکیاران بسپارید، خرید باغ در کوهسار نیز یکی دیگر از انتخاب های شماست فقط دقت نمایید که باغ مورد نظر دارای کاربری مناسب باشد و با توجه به درختان میوه مانند درخت گردو یا پسته یا درخت های مرکبات و میوه آب لازم جهت ابیاری فصلی و یا هفتگی باغ شما امکان پذیر باشد. اگر زمین فروشی در این شهر دارید میتوانید برای فروش زمین در کوهسار به بخش ثبت آگهی ملکیاران مراجعه کنید و با تایید شماره همراه خود ظرف یک دقیقه آگهی زمین یا باغ خود را در این شهر ثبت نمایید.

مشاهده موارد بیشتر : خرید زمین در زعفرانیه 

قیمت زمین در کوهسار

نکته مهم در این شهر قیمت زمین در کوهسار میباشد چرا که چه از جهت خرید چه از جهت فروش باید بدانید که قیمت زمین مورد نظرتان مناسب است یا نه از همینرو میتوانید با جستجو در شهر مورد نظرتان و مقایسه قیمتها در کوهسار بین آگهی ها از قیمت مناسب زمین باخبر باشید چرا که قطعا کاربرانی که قصد واقعی در فروش زمین در کوهسار را داشته باشند قیمت زمین خود را به صورت صحیح انتخاب کرده و آگهی زمین خود را ثبت میکنند البته لازم به ذکر است که در این مسئله همیشه چند درصد هم قیمتهای فضایی و اشتباه قرار میدهند که تا جای ممکن کارشناسان ما سعی در حذف قیمتهای کاذب میکنند .

خرید زمین در کوهسار کرج

خرید زمین در کوهسار کرج با بهترین قیمت در مناسب ترین منطقه کرج دارای بهترین قیمت در متراژهای گوناگون را از ملکیاران بخواهید.

  • خرید باغ در کوهسار کرج با بهترین قیمت و بهترین لوکیشین
  • خرید زمین در کوهسار کرج مناسب ساخت انواع باغ و ویلا در متراژ های گوناگون

خرید زمین در کوهسار کرج

خرید زمین در کوهسار کرج به دلیل آب و هوای فوق العاده و طبیعت زیبا بسیار محبوب می باشد. به دلیل ویژگی های خوبی که کوهسار کرج دارد خرید زمین در کوهسار مناسب سرمایه گذاری و ساخت ویلا می باشد. افرادی که به دنبال ساخت ویلا در منطقه ای خوش آب و هوا هستند زمین در کوهسار انتخاب مناسبی است. شهرک های مختلفی در کوهسار کرج و جود دارد که برای افرادی که به دنبال ویلای شهرکی هستند مناسب است.

قیمت زمین در کوهسار کرج با مشاوره تخصصی ملکیاران

قیمت زمین در کوهسار کردان متفاوت بوده این تفاوت به دلیل ویژگی های متفاوت مناطق مختلف کوهسار است. این مورد باعث شده افراد برای خرید زمین در کوهسار به مشکل برنخورند و بتوانید با بوجه ای که دارند خرید زمین در کوهسار را انجام دهند. برای آگاهی بیش تر از قیمت زمین کوهسار کردان می توانید با مشاوران سایت ملکیاران تماس بگیرید تا از به روز ترین قیمت زمین کوهسار آگاه شوید






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن