تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816629251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظرات در مورد هتل پارسیان کوثر تهران


واضح آرشیو وب فارسی::


هتل پارسیان کوثر تهران، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره پایتخت بشمار می‌رود و بسیاری از مسافران به تقلید از دیگر مسافران، این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. شهر بزرگ تهران با توجه به پایتخت بودنش، هتل‌های لوکس و متنوعی را در خود جای‌داده است. این تنوع هتل‌ها در تهران باعث شده، برخی از مسافران در هنگام رزرو هتل کمی سردرگم شوند. اگر به دنبال اقامت راحت و خاطره‌انگیز در تهران هستید، بدون شک هتل پارسیان کوثر گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

اگر تابه‌حال تجربه اقامت در هتل پارسیان کوثر تهران را داشته باشید، می‎دانید این هتل خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوبی را برای مهمانان خود فراهم کرده است؛ اما اگر تاکنون در هتل پارسیان کوثر اقامت نداشتید، هیچ اشکالی ندارد. شما می‌توانید با بررسی هتل و خواندن نظرات مهمانان با ویژگی‌های مثبت و منفی این هتل آشنا شوید و درنهایت اقدام به رزرو هتل کنید.

در این مطلب تصمیم گرفتیم نظرات مسافرانی که تجربه اقامت در هتل پارسیان کوثر داشته‌اند را از جنبه‌های گوناگون بررسی کنیم. چنانچه برای اولین بار می‌خواهید این هتل را رزرو کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

آشنایی با هتل پارسیان کوثر تهران

قبل از اینکه به نظرات مسافران درباره هتل پارسیان کوثر بپردازیم، بهتر است با این هتل پرآوازه آشنا شویم. هتل پارسیان کوثر یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های 4 ستاره محسوب می‌شود که سال‌های زیادی را به میزبانی از مسافران و گردشگران مشغول بوده. اولین چیزی که در نگاه اول توجه مسافران را به خود جلب می‌کند، ساختمان شیک با معماری نیمه سنتی است که نمایانگر هنر و معماری ایرانی می‌باشد.

این هتل زیبا در سال 1342 در 5 طبقه و 100 واحد اقامتی، به‌عنوان هتل 4 ستاره در تهران فعالیت خود را آغاز نمود. درست است که سال‌ها از تأسیس هتل پارسیان کوثر می‌گذرد، اما در این هتل خبری از فضای قدیمی و امکانات فرسوده نیست. چراکه این هتل سال‌های اخیر به‌منظور ارتقا سطح کیفی و نوسازی تجهیزات چندین مرتبه بازسازی‌شده است؛ پس با خیال راحت این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

اگر زیاد اهل سفر باشید، حتماً با شنید نام هتل پارسیان کوثر متوجه خواهید شد که این هتل زیرمجموعه‌ای از گروه هتلداری پارسیان می‌باشد. مجموعه پارسیان یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های هتلداری کشور است. خدمات و امکانات استاندارد در سطح بین‌المللی، در همه هتل‌های این مجموعه مثل هتل پارسیان کوثر دیده می‌شود.

 

نظرات مسافران در مورد هتل پارسیان کوثر تهران

به‌طورمعمول، مسافران قبل از رزرو هتل به بررسی خدمات و امکانات هتل موردنظر می‌پردازند؛ اما مطالعه تجربه مسافران از هتل می‌تواند کمک بسیاری به انتخاب درست مسافران کند. اغلب مطالب و اطلاعات، از هتل پارسیان کوثر تهران، به‌عنوان بک هتل باکیفیت و رده‌بالا یاد می‌کند؛ اما ما در این مطلب نظرات مسافران را درباره این هتل جمع‌آوری کردیم.

واحدهای اقامتی

واحدهای اقامتی هر هتل مهم‌ترین بخش یک اقامت را تشکیل می‌دهند. واحدهای هتل پارسیان کوثر از تنوع بالا برخوردار هستند و این را می‌توان یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل دانست. فرقی ندارد به دنبال اقامتی اقتصادی هستید یا اقامتی لاکچری، بدون شک اتاق دلخواه خود را در این هتل خواهید یافت.

اتاق‎ها و سوئیت‎های هتل پارسیان کوثر تهران در فضایی شیک و مدرن اقامت راحتی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. نظافت و تمیزی اتاق‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی است که توانسته رضایت مسافران را به خود جلب کند.

خدمات و امکانات واحدهای اقامتی

به گفته مهمانان هتل پارسیان کوثر، هر آنچه که افراد برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل فراهم‌شده است. در واحدهای اقامتی هتل، امکانات خوبی نظیر تلویزیون، یخچال، کمد لباس، مبلمان، صندوق امانات، اینترنت، میز کار، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و... فراهم‌شده است.

یکی از بهترین خدمات واحدهای اقامتی هتل پارسیان کوثر از دیدگاه مسافران، ارائه سرویس صبحانه به‌صورت رایگان می‌باشد. فرقی ندارد اتاق‌های اقتصادی را رزرو کنید یا اتاق‌های VIP درهرصورت با وعده صبحانه پذیرایی می‌شوید.

از معایب واحدهای اقامتی هتل پارسیان کوثر تهران می‌توان عدم وجود چای‌ساز و آشپزخانه اشاره کرد.

 

رفتار کارکنان هتل

یکی از مواردی که باعث می‌شود مسافران در طول اقامت احساس رضایت و راحتی داشته باشند، نحوه برخورد کارکنان هتل است. تمامی کارکنان هتل پارسیان افراد باتجربه و حرفه‌ای هستند که با رفتار محترمانه، با مهمانان برخورد می‌کنند. این هتل ازنظر رفتار و شایستگی کارکنان توانسته امتیاز بالایی از مسافران کسب کند.

لازم به ذکر است، کارکنان هتل پارسیان کوثر با تسلط کافی به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی میزبان مهمانان خارجی نیز هستند.

 

امکانات عمومی هتل

هتل 4 ستاره پارسیان کوثر با ارائه امکانات مناسب، توانسته رضایت مهمان را به خود جلب کند و اقامت خاطره‌انگیزی را فراهم کند. یکی از امکاناتی که باعث شده، مسافران این هتل را در بین هتل های تهران انتخاب کنند، وجود پارکینگ رایگان در حریم هتل است. مسافرانی که با ماشین شخصی به تهران سفرکرده‌اند، با رزرو هتل پارسیان کوثر تهران دیگر دغدغه جای پارک نخواهند داشت.

هتل پارسیان کوثر، در بین مسافرانی که به هدف برگزاری جلسات کاری و آموزشی به تهران سفر کردند، بسیار محبوب است. چراکه این هتل دارای سالن همایش، سالن کنفرانس و سالن همایش می‌باشد.

یکی دیگر از امکانات خوب هتل پارسیان کوثر ازنظر مسافران، امنیت بسیار عالی هتل است. مسافران اگر در طول اقامت مدارک یا اشیاء ارزشمندی همراه خود دارند، می‌توانند با خیال راحت به صندوق امانات هتل بسپارند.

از دیگر امکاناتی عمومی هتل پارسیان کوثر، می‌توان به آسانسور، نمازخانه، آسانسور، فروشگاه صنایع‌دستی، نمازخانه، اتاق چمدان، خشک‌شویی و... اشاره کرد.

 

امکانات تفریحی‌ورزشی هتل

هتل پارسیان کوثر تهران برای رفاه حال مهمانان خود، امکانات تفریحی‌ورزشی مناسبی را فراهم کرده است و همین امکانات تفریحی جذاب و متنوع باعث شده این هتل جایگاه ویژه‌ای را در میان گردشگران داشته باشد.

مجموعه آبی هتل پارسیان که شامل استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد است که از محبوب‌ترین امکانات تفریحی‌ورزشی هتل می‌باشد. مسافران با رزرو در هتل پارسیان کوثر می‌توانند در طول اقامت از این امکانات تفریحی‌ورزشی بهره‌مند شوند.

رستوران و کیفیت غذای هتل

هتل پارسیان کوثر تهران چندین رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی را در خود جای‌داده است. رستوران‌های گوناگون، ضمن فضای دنج و آرام دارای منوی غذایی متفاوتی هستند. فرقی ندارد اهل غذاهای ایرانی هستید یا غذاهای فرنگی یا حتی غذاهای سنتی، درهرصورت رستوران‌های هتل پارسیان کوثر پذیرای شما خواهند بود.

رستوران سنتی دلشدگان واقع در طبقه همکف با طراحی و معماری سنتی فوق‌العاده زیبا، حس عمارت‌های شاهانه صفوی را به شما القا می‌کند. از فضای فوق‌العاده زیبای رستوران دلشدگان هتل پارسیان کوثر که بگذریم، غذاهای باکیفیت هتل، موردپسند مسافران واقع‌شده است.

یکی دیگر از رستوران‌های درجه‌یک هتل پارسیان کوثر، رستوران زیتون است. این رستوران در فضایی شیک و مدرن با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی از مهمانان پذیرایی می‌کند. لازم به ذکر است، غذاهای رستوران‌های هتل پارسیان کوثر از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.



 

موقعیت مکانی هتل

مسافرانی که تجربه اقامت در هتل پارسیان کوثر تهران داشته‌اند، برترین ویژگی این هتل را موقعیت مکانی آن می‌دانند. این هتل در منطقه 6 تهران و در یکی از پر رفت‌وآمدترین مناطق واقع‌شده است.

مسافرانی که به هدف تفریح، گردش، کار و تجارت، درمان یا آموزش به تهران سفرکرده‌اند، می‌توانند با خیال راحت این هتل را برای اقامت انتخاب کنند؛ زیرا این هتل دسترسی آسانی را به سایر جاذبه‌های گردشگری، مراکز اداری و درمانی فراهم می‌کند.

هتل پارسیان کوثر با ایستگاه مترو و اتوبوس فاصله چندانی ندارد؛ بنابراین مسافران با وسایل نقلیه عمومی می‌توانند به‌راحتی در تهران تردد کنند.

 

جمع‎بندی

هر هتل یا اقامتگاه می‌تواند نقاط مثبت و منفی داشته باشد و برای هرکس تجربه متفاوتی رقم بزند؛ اما با توجه به نظر مسافران درباره هتل پارسیان کوثر کوثر، نقاط مثبت این هتل بیشتر از نقاط منفی است و همین موضوع باعث شده، هتل پارسیان کوثر به‌عنوان یکی از بهترین هتل‎های 4 ستاره تهران شناخته شود.

 

 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن