تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808238979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورمزیار: لازم است تا تیم ملی امید را در این وضعیت مثبت حفظ کنیم.


واضح آرشیو وب فارسی::

صادق ورمزیار، پیشکسوت فوتبال، در گفتگو با ایسنا در مورد تیم ملی امید و امیدهای فوتبال کشورمان اظهار کرد: "تیم کنونی ملی امید ترکیبی از بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای است و ما باید تلاش کنیم تا تیم ملی امید را در این شرایط خوب حفظ کنیم."



او درباره حذف تیم ملی امید از مسابقات مقدماتی المپیک ابراز تأسف کرد و گفت: "حیف شد که از مسابقات مقدماتی المپیک حذف شدیم. تیم ملی امید دارای بازیکنان بسیار خوبی بود و این حذفی بسیار ناگوار بود. از نفرات با انگیزه و استعداد بالا تا داوری‌هایی که ممکن است در برخی موارد نادرست بازی کرده باشیم، بسیاری از عوامل می‌توانستند در این حذف تأثیر داشته باشند."

وی اشاره کرد: "ما باید به خودمان بیشتر اعتماد کنیم و در کادر فنی و آموزشی تیم‌های امید، سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهیم. همچنین آکادمی‌ها باید قوی‌تر و فعال‌تر باشند تا بازیکنان جوان بتوانند در محیط‌های بهتری آموزش ببینند. باید وضعیت را از گذشته بهبود بخشیم."

در پایان، ورمزیار به ترتیب زمانی و مسائل مرتبط با تیم ملی امید اشاره کرد و افزود: "تیم ملی امید مسئولیت ویژه‌ای دارد و ما باید از آن مراقبت کنیم. این تیم را هیچکس به عهده نمی‌گیرد و نیاز به حمایت و مسئولیت‌پذیری دارد. برای پیشرفت فوتبال کشورمان، ما باید به تیم‌های امید اهمیت بدهیم و از بازیکنان جوان حمایت کنیم."

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد رضا عنایتی اظهار نمود: "من به طور کلی می‌خواهم بگویم که باید یک کادر داشته باشیم که به کارش ادامه دهد. این نه به این معناست که رضا عنایتی کارش را ادامه دهد. هر کسی که می‌خواهد سرمربی تیم ملی امید باشد، باید ماندگار باشد و ادامه بدهد. هماهنگی میان مربی و بازیکنان باید به خوبی وجود داشته باشد."

وی به دلایل ناکامی ایران در مسیر المپیک اشاره کرد و اختلافات میان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک را نیز برجسته کرد: "اخطار اضافه گرفتن و اخطار بی‌مورد گرفتن خیلی تأثیرگذار بود اما می‌توان اختلاف فدراسیون فوتبال با کمیته ملی المپیک را هم جزو این دلایل نام برد. البته هر اختلافی را می‌توان در زمینه‌های مختلف حل کرد اما نباید در مسیر المپیک برای تیم مشکل ایجاد کنیم."

در مورد حضور تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی هانگژو، ورمزیار توجیه کرد: "هر تورنمنتی خاصیت و اهمیت خودش را دارد. رقابت‌های المپیک بالاترین سطح آنها بود و بعد از آن آسیایی هم می‌تواند تیم را هماهنگ‌تر کند. امیدهای ما تیم خوبی هستند اما این تیم برای مقدماتی المپیک خیلی خوب بود و ای کاش با همین بازیکنان در مقدماتی المپیک شرکت می‌کردیم. این تیم کنونی ترکیبی از بازیکنان با تجربه و موفق است و ما باید تلاش کنیم تا تیم ملی امید را در این شرایط خوب حفظ کنیم."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 722]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن