تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808235563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها شیوه بازاریابی که قدمتی 200 ساله دارد


واضح آرشیو وب فارسی::

از سال‌های گذشته تا به حال روش‌ها و استراتژی‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها ابداع شده است که هر کدام به نوبه خود روی بازاریابی تاثیر داشته‌اند. این استراتژی‌ها به رشد، افزایش مخاطبان و افزایش ارزش برند کمک می‌کنند.

تنها شیوه بازاریابی که قدمتی 200 ساله دارد، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. حال این سوال برایتان پیش می‌آید که هدایای تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟ در ادامه به طور مفصل به بررسی این شیوه از بازاریابی خواهیم پرداخت. 

معرفی هدایای تبلیغاتی به عنوان تنها شیوه بازاریابی که قدمتی 200 ساله دارد

با این که بازاریابی تاریخچه‌ای طولانی دارد، اما برخی از روش‌های آن از دیگر استراتژی‌ها محبوب‌تر هستند. هدایای تبلیغاتی از روش‌هایی است که در سال 1789 ابداع شد تا در جشن ریاست جمهوری جرج واشنگتن مورد استفاده قرار بگیرد. اولین هدیه دکمه تزیینی بود و سپس استفاده از هدایایی مانند جعبه کارت و تقویم بین دیگران رواج یافت. 

جسپر میک اولین کسی بود که توانست با تنها شیوه بازاریابی که قدمتی 200 ساله دارد، فروشگاه خود را افتتاح کند. او بسته‌هایی را تهیه کرد که در آن اقلامی قرار داد و آن را به صورت رایگان به مشتریان فروشگاهش هدیه داد.

بدین گونه توانست مشتری‌های زیادی به دست آورد و کسب‌وکار خود را گسترش دهد. تقریبا در سال 1904 بود که هدایای تبلیغاتی در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شدند و از آن تاریخ تا به حال مورد استفاده قرار می‌گیرند. اولین شرکت در این زمینه هم در همان سال تاسیس شد و امروزه به عنوان یک شرکت بین‌المللی شناخته می‌شود.



کم‌کم با گسترش اینترنت و کسب‌وکارهای آنلاین از سال 2004، قابلیت ثبت سفارش و تبلیغات آنلاین نیز رواج یافت و امکان خرید هدایای تبلیغاتی به عنوان تنها شیوه بازاریابی که قدمتی 200 ساله دارد و ارائه آنان به افراد مختلف فراهم شد. 

آیا هدایای تبلیغاتی هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

هدایای تبلیغاتی از سال‌های گذشته تا کنون رواج و محبوبیت بیشتری یافته اند، به صورتی که هم اکنون شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی از این هدایا به کارکنان، شرکا و مشتری‌های هدیه می‌دهند.

هدیه تبلیغاتی می‌تواند شامل اقلام مختلفی باشد. برخی از آن‌ها به صورت ست و برخی دیگر به صورت تکی با بسته بندی بسیار زیبا در دسترس هستند. 

ست‌های قابل خرید تنوع بسیار زیادی دارند به صورتی که می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود این ست‌ها را تهیه کنید. دادن این هدایا به عنوان تنها شیوه بازاریابی که قدمتی 200 ساله دارد، باعث می‌شود که شما در ذهن مخاطب تا مدت زیادی باقی بمانید. پس این روش عملکردی مانند یک روش تبلیغاتی مستمر دارد. 

از آن جایی که استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌تواند ارتباط شما را با مشتریان بیشتر کند، پس به عنوان یک روش سودمند شناخته می‌شود. مشتریان جدید با دریافت این هدایا می‌توانند حس اعتماد را از شما دریافت کنند و مشتریان قدیمی از این هدایا به عنوان یادآور برند شما استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید که تاثیرگذاری برندتان بیشتر شود، می‌توانید روی ست‌ها و جعبه‌های هدیه از لوگوی برندتان استفاده کنید تا بیشتر به چشم مخاطبان بیاید. همچنین امکان حک کردن لوگو روی اقلام ست‌ها هم وجود دارد که مخاطبان با هر بار استفاده برند شما را در ذهن خود یادآوری خواهند کرد. 

مقایسه تنها شیوه بازاریابی که قدمتی 200 ساله دارد با استراتژی‌های بازاریابی دیگر

همان طور که اشاره کردیم، روش‌های زیادی برای بازاریابی وجود دارد که بسته به موقعیت می‌توانند تاثیرگذار باشند. به طور مثال تبلیغات روی بیلبوردها که بسیار در بین شرکت‌ها و کسب و کارها رایج است، یکی از تاثیرگذارترین شیوه‌های مارکتینگ به حساب می‌آید.

این روش در مقایسه با هدایای تبلیغاتی، تنها شیوه بازاریابی که قدمتی 200 ساله دارد، مزایا و معایبی دارد. به طور مثال، بیلبوردها را افراد زیادی می‌بینند و می‌توانند با آن تعامل برقرار کنند. 

اما شما فقط می‌توانید تعداد محدودی از ست‌های تبلیغاتی را تهیه کنید و به افراد خاص هدیه دهید. از معایب نصب بیلیوردهای تبلیغاتی می‌توان به موقتی بودن آن اشاره کرد. بیلبوردهای تبلیغاتی هر چند وقت یکبار تعویض می‌شوند، بنابراین، روش خوبی برای تبلیغات و بازاریابی دائمی نیستند.

هدایای تبلیغاتی می‌توانند به صورت مادام‌العمر استفاده شوند و با هر بار استفاده برند شما را یادآور شوند. همچنین بسیاری از افراد ممکن است به بیلبوردها توجه نکنند و از آن بگذرند، اما ست‌های تبلیغاتی، تنها شیوه بازاریابی که قدمتی 200 ساله دارد، همیشه در دسترس هستند و آثار آن‌ها تا مدت‌های زیادی باقی خواهد ماند.

 

معرفی حس هفتم به عنوان برترین فروشگاه خرید هدایای تبلیغاتی

برخی از ست‌های هدیه تبلیغاتی که در حس هفتم می‌توانید خریداری کنید به شرح زیر هستند:

  • ست‌های خوش آمدگویی:  این ست‌ها بیشتر زمانی کاربرد دارند که شما قصد داشته باشید کسب‌وکار یا شرکت خود را تاسیس کنید. می‌توانید تعداد بالایی از این ست‌ها را تهیه کرده و بین مشتریان یا کارکنان جدید خود هدیه دهید. معمولا این ست‌ها شامل هدایایی مانند ماگ، فنجان، دفتر و فلاسک هستند. 
  • ست‌های دیجیتال: این ست‌ها معمولا گران‌تر هستند و برای شرکای تجاری انتخاب مناسبی خواهند بود. در این ست‌ها اقلامی مانند شارژر، چراغ مطالعه، فلش و پاور بانک وجود دارد. 
  • ست‌های صنایع دستی: صنایع دستی از محصولات محبوب بین افراد هستند و معمولا جز کالاهای گران قیمت به حساب می‌آیند. بنابراین، اگر بتوانید ست‌های هدیه صنایع دستی را به افراد هدیه کنید ارزش برند خود را تا حد بسیار زیادی بالا خواهید برد. این ست‌ها شامل شکلات خوری، آجیل خوری و بشقاب هستند. 
  • ست‌های پذیرایی: پس از ست‌های خوش آمدگویی، این ست‌ها جز پرفروش‌ترین‌ها به حساب می‌آیند. با تنوع زیادی که در کالاهای ین ست‌ها می‌توانید ببینید، آن‌ها یک انتخاب ایده آل برای هدیه دادن به شمار می‌روند. ست‌های پذیرایی اغلب از فرنچ پرس، فنجان، شیشه آجیل، شکلات، گلدان و کتاب حافظ تشکیل شده اند. 

با توجه به این که این ست‌ها بسیار متنوع هستند، شما می‌توانید از سایت حس هفتم به عنوان یک مرجع برای خرید هدایای تبلیغاتی استفاده کنید و ارزش شرکت و برند خود را در نزد مشتریان افزایش دهید. 

سخن پایانی

بازاریابی، یکی از ارکان اصلی برای رشد هر کسب و کار و شرکت است. از آن جایی که روش‌های زیادی برای این امر وجود دارد، تشخیص بهترین و اثرگذارترین آن‌ها کار دشواری است. تنها شیوه بازاریابی که قدمتی 200 ساله دارد، هدایای تبلیغاتی هستند که می‌توانند به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روش‌های بازاریابی شناخته شوند. برای خرید این هدایا به صورت پک و ست می‌توانید از فروشگاه حس هفتم اقدام به ثبت سفارش کنید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 580]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن