تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژاپن جزو برترینها شد/ ایران دهم و لهستان در صدر والیبال دنیا


واضح آرشیو وب فارسی::

در نسخه جدید رتبه‌بندی تیم‌های والیبال جهانی، تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل ژاپن در مسابقه‌ی فینال بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، نزدیک به پنج امتیاز از دست داد و در رده دهم جهان قرار گرفت. در این مسابقه، تیم ملی والیبال ژاپن با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یافت تا در رتبه پنجم جهانی قرار گیرد. دیدار نهایی ایران و ژاپن با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ به نفع تیم ژاپنی پایان یافت.

 

به‌علاوه، پس از اتمام مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی والی

بال لهستان با امتیاز ۴۰۷.۷۴ در رتبه اول دنیا قرار گرفته است. در رده‌های دوم و سوم، تیم‌های ملی والیبال آمریکا و ایتالیا با امتیازهای ۳۷۵.۲۹ و ۳۵۹.۰۲ جای دارند.

رقابت‌های تیم ملی والیبال ژاپن با تیم ایران در منطقه آسیا ادامه دارد؛ با اینکه ایران با شکست مقابل ژاپن در این مسابقه ۴.۹۹ امتیاز از دست داده، اما همچنان در رده دهم جهان ایستاده است. این در حالیست که تیم ملی والیبال هلند نیز با امتیاز ۲۳۲.۹۶ در رده یازدهم جهان جای می‌گیرد.

رقابت‌های تیم‌های ملی والیبال در سراسر جهان همچنان ادامه دارد و تیم‌های ملی مختلف تلاش می‌کنند تا جایگاه‌های بهتری را در رتبه‌بندی جهانی به دست آورند.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 814]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن