تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814437356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر فدراسیون کشتی نباید اجازه دهد که اعتبار این ورزش به عنوان بازیچه‌ای برای برخی افراد استفاده شود و آن‌ها از آن منافع به دست آورند.


واضح آرشیو وب فارسی::

آقای علیرضا رضایی، نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک، تأکید می‌کند که دبیر فدراسیون کشتی نباید اجازه دهد که اعتبار این ورزش به عنوان بازیچه‌ای برای برخی افراد استفاده شود و آن‌ها از آن منافع به دست آورند.



او در یک مصاحبه با خبرگزاری ایسنا، درباره دستاوردهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات جهانی، بیان می‌کند: به لطف برنامه‌ریزی دقیق و حمایت‌های خوبی که از سوی فدراسیون کشتی انجام شده، تیم‌های پایه کشتی ایران در مسابقات قهرمانی جهان به نتایج برجسته دست یافته‌اند. این حمایت‌ها منجر به پیشرفت و شکوفایی ورزش کشتی در این رده‌های سنی شده و باور به مربیان جوان توسط فدراسیون، نتایج خوبی را به همراه داشته است. آقای رضایی به عنوان مثال، اشاره به دستاورد یک مربی جوان به نام بهنام احسان‌پور می‌کند که در سال اول حضور خود به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان، تیم را به کسب عنوان قهرمانی رسانده است.

وی در مورد وضعیت لیگ کشتی ایران نیز به ابراز نگرانی می‌پردازد. او اشاره می‌کند که در چند سال اخیر، لیگ کشتی با ورود برخی افراد با حواشی و اتفاقات تلخ همراه بوده است که به اعتبار و آبروی کشتی آسیب زیادی زده است. این افراد با اقدامات خود، لیگ کشتی را به چالش کشیده‌اند و باعث تردید و ترکیب بسیاری از حامیان مالی و ورزشی شده‌اند. آقای رضایی از فدراسیون کشتی خواستار برخورد جدی با این افراد شده و تأکید دارد که اعتبار کشتی نباید توسط آن‌ها به خطر بیفتد.

وی از دبیر فدراسیون کشتی، آقای علیرضا دبیر، انتظار دارد که به جدیت در راستای برگزاری لیگ کشتی بدون حاشیه کار کند. او تأکید می‌کند که هر فردی که قصد فعالیت در لیگ کشتی را دارد، نباید هیچ سمتی در فدراسیون یا تیم‌های ملی داشته باشد. این تلاش‌ها باید به صورت شفاف و بر اساس عدالت انجام شده و اعتبار و شرافت کشتی را حفظ کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 745]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن