تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808238018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو روز تا آغاز جام جهانی بسکتبال/ خروس‌ها آماده اعلام قهرمانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی::

با فاصله دو روز تا شروع رقابت‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در این گزارش به معرفی تیم‌های حاضر در گروه H این رویداد بزرگ جهانی می‌پردازیم. این جام جهانی توسط سه کشور، یعنی فیلیپین، ژاپن و اندونزی برگزار خواهد شد و تیم‌های مختلفی از سرتاسر جهان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.



۲ روز تا شروع جام جهانی بسکتبال/ خروس‌ها، زمانی که بانگ قهرمانی به گوش می‌رسد

تنها دو روز تا آغاز جام جهانی بسکتبال/ خروس‌ها مانده است که در این رویداد بزرگ، تیم‌های متعددی به رقابت می‌پردازند. یکی از تیم‌هایی که در این رویداد حضور دارد، تیم ملی بسکتبال کانادا یا همان "سفید پهناور" است.

تیم ملی بسکتبال کانادا با شماره ۱۵ در رده‌بندی فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) قرار دارد و دو بار در تاریخ خود توانسته جام قهرمانی را در رقابت‌های آمریکاپ به دست آورد. این تیم نیز در المپیک ۱۹۸۴ به عنوان نایب قهرمان معرفی شده است.

کانادا با تلاش قوی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بسکتبال/ خروس‌ها، توانست به این رویداد بزرگ راه یابد. علاوه بر این، توانسته با شکست دادن تیم‌های قوی و بازیکنان با استعداد، به پنجره آخر انتخابی‌ها نزدیک شود و بلامانع جواز حضور در جام جهانی را کسب کند.

تیم کانادا در تاریخ خود به تعداد ۱۵ بار توانسته جام جهانی را به دست آورده باشد. بهترین عملکردهای این تیم به دوره‌های ۱۹۷۸ و ۱۹۸۲ با رتبه ششم برمی‌گردد. همچنین در سال ۱۹۹۴ نیز در رتبه هفتم این رقابت‌ها قرار گرفته بودند.

تیم ملی کانادا در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ غایب بود، اما در سال ۲۰۱۹ موفق به کسب جواز حضور در مسابقات ۲۰۲۳ شد. این تیم در دوره‌های گذشته نیز در دوره‌های مختلف به موفقیت‌ها دست یافته و توانسته به جامعه بسکتبال جهانی خود نام ببرد.

تیم کانادا به تیم‌های بازیکنان مشهور و ماهری از جمله شی گیلجس-الکساندر، جمال ماری، آرجی برت و... راهنمایی می‌کند. این بازیکنان به همراه NBA پلیرهای دیگری که در تیم حضور دارند، توانسته‌اند تیم را به بهبود عملکرد و افتخارات بزرگتر هدایت کنند.

در این تیم، بازیکنانی چون دیلن بروکس، اوشا بریست، لو دورت، نیکیل الکساندر واکر، کوری جوزف، کلی اولینیک و دوایت پاول نیز حضور دارند که همگی از بازیکنان موفق و مهارت‌دار NBA هستند. این تیم با ترکیبی از تجربه و استعداد جوان، به دنبال کسب موفقیت‌های بزرگتر در جام جهانی بسکتبال/ خروس‌ها می‌باشد.

۳ روز تا آغاز جام جهانی بسکتبال/ ایران در گروه قهرمانان جهان

۲- لتونی (دریاچه‌های آبی):

تنها ۲ روز تا شروع جام جهانی بسکتبال/ خروس‌ها باقی مانده است و تیم‌های مختلفی در این رقابت‌های بزرگ حاضر خواهند شد. یکی از تیم‌هایی که در این رویداد مهم شرکت می‌کند، تیم ملی بسکتبال لتونی یا همان "دریاچه‌های آبی" است.

تیم ملی بسکتبال لتونی با شماره ۲۹ در رده‌بندی فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) قرار دارد و برای اولین بار در تاریخ خود در جام جهانی بسکتبال شرکت خواهد کرد. این تیم همچنین در تورنومنت یوروبسکت ۲۰۲۲ نیز برای اولین بار از سال ۱۹۹۹ به حریفان خود پیروزی نیاورد.

لتونی در این رقابت‌ها با وجود شرایط دشواری که برای صعود به جام جهانی داشت، با عملکرد قوی و بازی بازیکنان خود توانسته به مقامات تاریخی دست پیدا کند. در پنجره انتخابی اوت، بازیکن ستاره‌ای به نام "کریستپس پورزینگیس" که در NBA نیز فعالیت می‌کند، بازی خیره‌کننده‌ای انجام داد و تیم ملی ترکیه را شکست داد تا به این مرحله دست یابد. پس از آن، با پیروزی مقابل تیم ملی بریتانیا، لتونی به رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در قاره آسیا صعود کرد.

تیم زنان لتونی در گذشته دو بار در جام جهانی بسکتبال شرکت کرده است، اما تیم مردان این کشور اولین بار در این مسابقات حاضر می‌شود و تازه‌ترین عضو این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

کریستپس پورزینگیس، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های لتونی در این تیم حضور دارد. با این حال، حضور او در جام جهانی به دلیل مصدومیت با تردید روبرو است. همچنین بازیکنانی نظیر ریهاردز لوماز، دایریس برتانس، آندرییس گرازولیس و کلاوس کاوارس نقش مهمی در صعود لتونی به این رقابت‌ها داشته‌اند. این تیم با ترکیبی از بازیکنان تجربی و با استعداد، به دنبال دستاوردهای بزرگ در جام جهانی بسکتبال/ خروس‌ها می‌باشد.

۳- لبنان (سروها):

فقط ۲ روز تا آغاز جام جهانی بسکتبال/ خروس‌ها باقی مانده است و تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌های بزرگ در حال آماده‌سازی برای رقابت‌های هیجان‌انگیز هستند. یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات، تیم ملی بسکتبال لبنان یا به عبارت دیگر "سروها" می‌باشد.

تیم ملی بسکتبال لبنان در رتبه ۴۳ رده‌بندی فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) قرار دارد. این تیم تا کنون ۴ بار به عنوان فینالیست در رقابت‌های کاپ آسیا حضور داشته است. در مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، لبنان حضور نداشته است، اما با انگیزه و همت بسیاری به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ می‌پیوندد.

لبنانی‌ها با بازی شگفت‌انگیز وائل اراکجی به عنوان یکی از ستارگان این تیم، به صورت رسمی بلیت حضور خود در جام جهانی ۲۰۲۳ را به دست آوردند. در رقابت‌های کاپ آسیا ۲۰۲۲، لبنان با پیروزی تاریخی مقابل تیم ملی نیوزیلند به مرحله نهایی راه یافت، اما در فینال در برابر تیم ملی استرالیا شکست خورد. وائل اراکجی با بازی برجسته‌ای که ارائه داد، به عنوان MVP کاپ آسیا ۲۰۲۲ انتخاب شد و توانست تیمش را به پیروزی در مقابل تیم ملی بریتانیا هم برساند.

لبنان برای چهارمین بار در تاریخ خود در جام جهانی بسکتبال حضور می‌یابد. در سال ۲۰۰۲ با شرکت در مسابقات جام جهانی در میان ۱۶ تیم، در جایگاه شانزدهم قرار گرفتند. در سال ۲۰۰۶ نیز در میان ۲۴ تیم حضور داشته و در رده هفدهم جای گرفتند. همچنین در سال ۲۰۱۰ نیز در میان ۲۴ تیم حضور داشته و در رتبه بیستم قرار گرفتند.

وائل اراکجی به عنوان بزرگ‌ترین ستاره لبنان درخششی دارد و به عنوان MVP کاپ آسیا ۲۰۲۲ شناخته شده است. همچنین بازیکنانی نظیر سرخیو الرویش، امیر سعود، هایک گیوکچایان، علی حیدر، کریم زینون، علی منصور، جاد خلیل و علی مژر نیز جزو ستارگان و اعضای تیم ملی لبنان هستند. علاوه بر این، جوان‌ترین بازیکنان این تیم یوسف خیاط و مارک خو

ئیری نیز به عنوان نیروهای جوان و با استعداد این تیم شناخته می‌شوند.

۴- فرانسه (خروس):

تیم شماره ۵ در رده‌بندی جهانی فیبا است که به نیمه نهایی المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کرد، فینالیست فیبا یورو بسکت ۲۰۲۲ شد و در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ هم میزبان خواهد بود.

در پنجره نوامبر ۲۰۲۲ انتخابی‌های جام جهانی بود که فرانسه فوق ستاره جوانی به نام «ویکتور ومبانیاما» را به بسکتبال جهان و NBA معرفی کرد. این فوق ستاره جوان در بازی مقابل لیتوانی ۲۰ امتیاز و ۹ ریباند به دست آورد و سپس مقابل بوسنی ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک ثبت کرد.

فرانسه بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۲۰۰۶ فقط در یک جام جهانی بازی کرده بود، اما خروس‌ها از سال ۲۰۰۶ به بعد همواره در صحنه جهانی حضور داشته‌اند. فرانسه برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ به نیمه نهایی رسید و مدال برنز را به خانه برد. این تیم در ۲۰۱۹ چین هم با مقام سوم خود یک بار دیگر آن عملکرد را تکرار کرد.

دی کولو، نیکولاس باتوم، رودی گوبر، ایوان فورنیه، فرانک انتیلیکینا، گوردون یابوسله، مصطفی فال، تری تارپی و اوکوبو اوکوبو، ماتیاس لسورت، یاکوبا اوتارا و سیلوین فرانسیسکو ستاره‌هایی هستند که فرانسه را جدی‌ترین گزینه برای کسب عنوان قهرمانی کرده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 760]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن