تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816836795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرح کامل بیزینس پارچه و پرده از زبان مهیار عباسی (علی عباس کماسائی)


واضح آرشیو وب فارسی::

در این مقاله قصد داریم شرح کامل و جامعی از شخصیت آقای مهیار عباسی و موفقیت های ایشان در تجارت پارچه و پرده داشته باشیم و هر چه بیشتر با شخصیت ایشان آشنا شویم. 



مهیار عباسی (Mahyar Abbasi) کیست؟ 

نام کامل مهیار عباسی، مهیار علی عباسی کماسایی می باشد. مهیار عباسی متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ در محله دروس شمیرانات تهران است. پدر او آقای رضا عباسی مالک شرکت پرده کاران که در سال ۱۳۴۵ شرکت را تأسیس نموده است. در همان ابتدای کار شرکت با ظرفیت ۲۷ نفر پرسنل، فعالیت خود را آغاز می کند. رضا عباسی پس از رسیدن به بازنشستگی مدیریت شرکت را به پسرش مهیار عباسی می سپارد و وظیفه ی این کار سنگین بر دوش مهیار می افتد. خوشبختانه با توکل به الطاف الهی و تلاش های شبانه روزی اعضای شرکت، پرده کاران تا امروز پا برجا بوده و موفق شده است تا سه شعبه فعال در شمال شهر تهران داشته باشد. جای بسی افتخار است که با ایجاد این سه فروشگاه فعال خدمات متنوع و بسیاری توسط شرکت پرده کاران و مدیریت مهیار عباسی به مشتریان ارائه می شود. 

 

مهیار عباسی و در آمیختن دانش و تجربه با یکدیگر

 

از آن جا که ایشان تحصیلات خود را در مقطع دکتری به پایان رسانده اند، این موضوع کمک شایانی برای به روز کردن شرکت پرده کاران کرده است. ایشان تلاش کرده اند تا تکنولوژی و فناوری را به خدمت گیرند و انواع کرکره های برقی و هوشمند را به خانه ها وارد کنند. این کرکره ها معمولاً با ریموت کنترل کار می کنند و می توان پرده ها را از دور و بدون استفاده از دست به سمت بالا و پایین یا چپ و راست جابجا کرد. 

 

مهیار عباسی و گردآوری کلکسیونی از متنوع ترین و بهترین پارچه های پرده ای و مبلی از برندهای معتبر دنیا

یکی از موفقیت های آقای مهیار عباسی این بوده که توانسته است، نمایندگی فروش پارچه های خاص و لوکس از معتبرترین برندهای خارجی در ایران را از آن شرکت پرده کاران کند. این موفقیت باعث شده تا کلکسیونی از متنوع ترین طرح ها و رنگ های پارچه با بهترین کیفیت در شعبات شرکت پرده کاران موجود باشد.

 

عباسی (علی عباس کماسائی) و تغییر سبک تجارت و بازرگانی

با توجه به اینکه ایشان فردی دانش آموخته و تحصیلکرده در بهترین دانشگاه های کشور هستند؛ تلاش نموده اند تا از شیوه های قدیمی گذشته در زمینه ی بازاریابی فاصله گرفته و از فضای مجازی و پلتفرم های نوین رسانه ای برای ارتباطات اجتماعی و جذب مشتریان جدید استفاده کنند‌. این تصمیم درست در نهایت به شناساندن هر چه بیشتر شرکت پرده کاران و افزایش تعداد مشتریان منجر شده است.

 

استخدام مشاوران نمونه در طراحی داخلی و ارائه بهترین خدمات مشاوره ای به مشتریان

یکی از ویژگی های شرکت پرده کاران حضور مشاوران و کارشناسان طراحی داخلی در شعبات فروش پرده این شرکت است. این اشخاص با جدید ترین مدلهای پرده آشنایی دارند و آن ها را به اطلاع و نظر مشتریان می رسانند.

Mahyar abbasi و گردآوری تیمی از حرفه ای ترین خیاطان و نصابان

از آنجا که هر مشتری بعد از انتخاب پارچه و مدل پرده ی خود، تمایل دارد تا هر چه سریعتر ایده اش عینیت پیدا کند و به دستش برسد؛ لازم است تا تیمی از بهترین خیاطان در استخدام شرکت باشد. همچنین باید تجهیزات کامل در اختیار آن ها قرار گیرد تا بتوانند سریع تر دوخت پرده ها را به پایان برسانند و تحویل مشتری دهند. خوشبختانه در سالهای اخیر این مهم نیز، با وجود درایت و دانایی و مدیریت مهیار عباسی به بهترین شکل ممکن قابل اجرا بوده است.

تحویل فوری و نصب پرده ها 

پس از آماده شدن پرده ها، اکنون زمان تحویل آن به مشتریان و نصب پرده ها در محل مناسب است‌ . 

مهیار عباسی تیمی از حرفه ای ترین نصابان را در شرکت پرده کاران استخدام کرده است که با ضوابط خاص و ویژه ای به استخدام شرکت درآمده اند، آن ها افراد آموزش دیده ای هستند که در صورت درخواست مشتریان برای نصب پرده ها به محل مورد نظر اعزام می شوند و صفر تا صد کار نصب پرده ها را برعهده می گیرند. تلاش آن هاست که باعث می شود در عین حال که کمترین دغدغه ی ذهنی متوجه مشتریان نمی شود، کار نصب پرده ها به پایان برسد.

خشکشویی پرده ها از جمله خدمات پس از فروش

یکی دیگر از تمهیداتی که آقای مهیار عباسی برای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان در نظر گرفته است، انجام خدمات خشکشویی پرده های کثیف و دود گرفته است. این کار کمک بسیار خوبی به حال مشتریان خواهد کرد تا آن ها با اعتماد به یک خشکشویی قابل اطمینان ، کار شست و شوی پرده هایشان را به آن ها بسپارند.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا شرح جامعی از فعالیت ها و کارهای شرکت پرده کاران به مدیریت آقای مهیار عباسی به اطلاع مشتریان محترم برسد، بی شک این اطلاعات کمک شایانی به انتخاب بهترین پرده به این افراد خواهد کرد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن