تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798925979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین بازی های سال 2023 را بشناسید!


واضح آرشیو وب فارسی::

اولین و یکی از بهترین بازی هایی که می خواهیم بطور خلاصه به آن بپردازیم بازی Star Wars Jedi: Survivor می باشد که توانست با جلب توجه منتقدین و دریافت امتیازات بالا جایگاه ویژه ای را در دنیای گیم از آن خود نماید.



بازی Star Wars Jedi: Survivor

 این بازی جهان باز در ابتدا مورد انتقاداتی هم به دلیل نقایص فنی قرار گرفت، اما بطور کلی می توان گفت با توجه به وقایع داستانی موجود در آن که پنج سال پس از فالن اوردر به وقوع می پیوندد، می تواند طرفداران سبک ماجراجویی و اکشن را به وجد آورده و با یک خط داستانی جذاب که همان ادامه ماجرای کل کستیس می باشد، می تواند ساعت ها شما را در داستان خود غرق نموده و تجربه سرگرم کننده و هیجان انگیزی را برایتان ایجاد نماید. این نسخه از بازی نسبت به نسخه پیشین خود بهبود های بیشتری در المان های بصری و متنوع شدن مبارزات شخصیت اصلی داشته است و از این نظر هم می توان اینگونه بیان کرد که شما با انتخاب شیوه مبارزه خود می توانید تجربه متفاوتی از بازی را رقم زنید. حال با توجه به اینهمه نقاط مثبت و البته شخصیت های منفی و برخی از شخصیت های اصلی داستان که می توانستند بهتر باشند و در کنار آن ها بهبود های انجام شده، باز هم بازی Star Wars Jedi: Survivor همچنان گل سرسبدی در میان بهترین بازی های امسال است که از اهمیت بالایی هم برخوردار می باشد.

بازی Redfall

اگر به جدید ترین بازی های اکشن و ماجراجویی امسال نگاهی انداخته باشید، حتما نام بازی Redfall نیز به گوشتان خورده است. این بازی از بدو عرضه خود در تاریخ 2 می امسال توسط بتزدا سافت ورکز، نقد های گوناگونی را از طرف منتقدان برجسته دریافت کرد، اما آیا همچنان می توان آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های امسال در نظر گرفت؟ پاسخ را می توان در خط داستانی بازی و طراحی گیم پلی آن جست و جو نمود که در واقع در این بازی شما باید به از بین بردن خون آشام ها و بهبود وضعیت بازماندگان پرداخته تا شهر را نجات دهید. البته با وجود خط داستانی به ظاهر جذاب، همچنان روایت داستان می توانست بهتر از این باشد. اما اگر به گیم پلی بازی نگاهی بیندازیم، ما در بازی Redfall شاهد تجربه مناسب و در عین حال چالش برانگیز می باشیم که می تواند به دلیل جهان باز بودن بازی مناسب تلقی شود. این بازی با وجود طراحی بصری مناسب خود، صداگذاری مناسب و در کنار آن تنوع سلاح موجود در بازی همچنان می تواند یک گزینه مناسب برای قرارگیری در میان بهترین بازی های 2023 محسوب شود.



بازی Diablo IV

بازی دیگری که می تواند در این لیست قرار گیرد، بازی Diablo IV می باشد که توسط کمپانی بلیزارد تولید و انتشار یافته است. این بازی از بدو انتشار خود توانست به دلیل خط داستانی غنی خود مورد توجه بسیاری واقع شود و در کنار آن با داشتن سبک بازی هک اند اسلش یکی از بهترین بازی های اکشن امسال محسوب می گردد. این بازی در واقع نسخه چهارم مجموعه بازی های دیابلو می باشد و ماجرای بازی 50 سال پس از وقایع رخ داده در نسخه سوم آن را به تصویر می کشد و شما با ادامه داستان شاهد طراحی بصری چشم نواز در کنار خط داستانی کم نظیر آن خواهید شد که به شیوه ای کم نظیر روایت می شود. این بازی با طراحی یک جهان وسیع و دارای چالش های بسیار، می تواند ساعت ها شما را سرگرم نموده و شما با ارتقا پس از هر مرحله در بازی می توانید تجربه بیشتری کسب نموده و در نبرد ها بهتر از گذشته ظاهر شوید. با وجود گیک پلی عالی، موسیقی دلنشین بازی و در کنار آن شخصیت پردازی های فوق العاده، بازی Diablo IV همان چیزی است که از یک بازی انتظار دارید.



بازی Marvel’s Spider-Man 2 ( همان انفجار قدیمی )

بازی Marvel’s Spider-Man 2 چیزی نیست که بتوانید ساده از کنارش عبور کنید! بنظر می رسد که اینسامنیاک گیمز با توسعه این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی، یکی از بهترین بازی های امسال را به نام خود ثبت می کند. وقایع این بازی که 10 ماه پس از وقایع رخ داده در نسخه قبلی آن یعنی مایلز مورالز رخ می دهد، با وجود نقش کاراکتر ونوم در خط داستانی آن می تواند به جایگاه های بالایی در لیست فروش امسال دست یافته و در کنار آن ما یک طراحی بصری بهبود یافته را شاهد هستیم. صداگذاری فوق العاده بازی در کنار خط داستانی بی نظیر از جمله مواردی هستند که می توانند گیمر را ساعت ها با این بازی سرگرم نموده و در کنار آن با وجود جهانی بسیار بزرگ تر از نسخه قبل، شما به قابلیت های بیشتری دسترسی خواهید داشت. بازی Marvel’s Spider-Man 2 که در تاریخ 20 اکتبر 2023 بوسیله سونی اینتراکتیو انترتینمنت و برای پلی استیشن 5 معرفی می شود. همچنین یک ایرانی توانسته بازی ای را به اسم بازی انفجار درست کند که کاربران زیادی جذب خود کرده در این بازی انفجار و جنگ صورت گرفته و گرافیک بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به تریلر های قبلی و خط داستانی بازی در کنار گیم پلی مناسب، می تواند یکی از بهترین بازی های امسال محسوب شده و توجهات بالایی را به خود اختصاص دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3745]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن