تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798631250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژگی ها و کیفیت دوچرخه ثابت های پروتئوس


واضح آرشیو وب فارسی::


امروزه استفاده از دوچرخه ثابت در بین افراد به‌وفور دیده می‌شود. این تجهیزات ورزشی برای کالری‌سوزی و رسیدن به تناسب اندام و حتی تحرک‌داشتن جهت حفظ سلامتی برای همه افراد مناسب هستند. 

به‌طور کلی دوچرخه‌سواری جزء محبوب‌ترین ورزش‌ها به‌حساب می‌آید که در سراسر جهان اهمیت زیادی برای آن قائل هستند. اما امروزه افراد به‌دلیل مشغله‌های کاری و شرایط مختلف ممکن است وقت نکنند به‌صورت آزاد از این ورزش بهره‌مند شوند. 

ازاین‌رو تولید دوچرخه‌های ثابت در بین تولیدکنندگان لوازم ورزشی مانند پروتئوس رایج شد. با کمک این تجهیزات افراد می‌توانند در خانه، محل کار یا در باشگاه به‌راحتی از دوچرخه‌سواری لذت ببرند.

با توجه به اینکه برند پروتئوس یکی از برترین تولیدکنندگان دوچرخه‌های ثابت با مدل‌های مختلف است در ادامه به‌بررسی ویژگی‌ هرکدام از این مدل‌ها می‌پردازیم تا انتخاب برای شما آسا‌ن‌تر شود. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

برند پروتئوس را بهتر بشناسیم 

پروتئوس یک برند تایوانی است که در زمینه تولید تجهیزات ورزشی فعالیت می‌کند. محصولات این برند با استفاده از بهترین قطعات در کشور چین تولید و وعرضه می‌شوند.

برند پروتئوس محصولات ورزشی خود را به بسیاری از کشورهای جهان ارسال می‌کند. واردات دوچرخه و تردمیل‌های تولیدشده توسط این برند بیش از 20 سال است که به کشور انجام می‌شود و دلیل این موضوع نیز محبوبیت زیادی است که این محصولات دارند.



دوچرخه‌های ثابت خانگی پروتئوس

خرید دوچرخه ثابت خانگی پروتئوس از راه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید در محیط خانه یا حتی اگر وقت خالی زیادی دارید در محل کار به انجام ورزش بپردازید تا علاوه‌‌بر حفظ سلامتی به تناسب اندام نیز برسید. دوچرخه ثابت خانگی معمولا تا وزن 120 کیلوگرم را پشتیبانی می‌کند. از مدل‌های آن نیزمی‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

دوچرخه پروتئوس مدلNUVOLA R3 

این دوچرخه دارای پشتی است که رکاب‌زدن را برای افراد آسان می‌کند. جابه‌جایی راحت و تحمل وزن تا 120 کیلوگرم باعث شده تا مدل R3 در بین افراد به‌خصوص کسانی که به درد کمر مبتلا هستند بسیار محبوب شود.

قابلیت تنظیم نحوه رکاب‌زدن به‌صورت عمودی و افقی، همچنین تنظیم نوع عملکرد بین 8 حالت سبک تا سنگین از ویژگی‌های مهم این محصول به‌شمار می‌آیند. افراد با در نظر گرفتن توان بدنی خود می‌توانند رکاب‌زدن سبک یا سنگین را انتخاب کنند. 

دسته این دوچرخه را نیز می‌توان با توجه به قد و حالت بدن در اندازه دل‌خواهی تنظیم کرد. برای این‌ کار کافی‌است از پیچ روی دستگاه که برای این منظور تعبیه شده استفاده کنید.   

دوچرخه مدل Nuvola-V3 seriesB

دوچرخه مدل V3 دارای طراحی خاص و منحصربه‌فردی است که آن را از دیگر مدل‌های خانگی متمایز می‌کند. با کمک این محصول می‌توانید لذت یک دوچرخه‌سواری واقعی را تجربه کنید. رکاب‌زدن روی این محصول باعث تقویت عضلات پایین‌تنه، عضلات ساق و ران پا، بهبود گردش خون، سلامتی و رسیدن به تناسب اندام خواهد شد.

دوچرخه مدل JC-500

یکی از محبوب‌ترین دوچرخه‌های ثابت موجود در بازار مدل JC-500 است که تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد. در زیر این محصول چرخ‌هایی تعبیه شده تا ورزشکاران بتوانند به‌راحتی آن را جابه‌جا کنند. همچنین ابعاد مناسب آن باعث می‌شود جای کمی از فضا را اشغال کند و برای مکان‌های مختلف مناسب باشد. 

دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500 را می‌توانید در رنگ‌ قرمز، سفید یا مشکی خریداری کنید. صفحه‌نمایش کاربردی این محصول نیز با نمایش پارامترهایی مانند ضربان قلب، میزان کالری مصرفی، سرعت و مسافت به شما کمک می‌کند فعالیت‌های خود را ارزیابی کنید. 

دوچرخه‌های ثابت باشگاهی پروتئوس 

پیش از خرید دوچرخه ثابت باشگاهی پروتئوس بهتر است با انواع مختلف این محصول آشنا شویم. همچنین باید گفت 3 مدل محبوب از این نوع دوچرخه وجود دارد که با کیفیت بالا توانسته‌اند جایگاه خوبی در بازار پیدا کنند.

لازم به ذکر است دوچرخه ثابت باشگاهی از قدرت و مقاومت بالاتری نسبت به نمونه‌های خانگی برخوردار بوده تا همه افراد با هر وزنی بتوانند از آن استفاده کنند. انواع این محصول عبار‌ت‌اند از: 

  • دوچرخه ایستاده (عمودی)
  • دوچرخه‌ اسپینینگ
  • دوچرخه پشتی‌دار

هر کدام از این انواع مدل‌های مختلفی دارند که در ادامه به معرفی 3 مدل محبوب می‌پردازیم تا در این فراوانی انتخاب برای شما آسان‌تر شود.

دوچرخه ثابت مدلR12 

این دوچرخه حرفه‌ای مدل R12 پشتی راحتی دارد تا کمترین فشار به مفاصل وارد شود. به همین دلیل نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به درد مفاصل مبتلا هستند. 

با کمک صفحه‌نمایش این دوچرخه می‌توانید فعالیت‌های خود شامل میزان کالری مصرفی، مسافت طی‌شده، ضربان قلب، سرعت و موارد دیگری که لازم است را ببینید و فعالیت‌های خود را ارزیابی کنید.  

دوچرخه ثابت پروتئوس مدل bodyguard-U45 

این دوچرخه حرفه‌ای به‌دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارد یکی از بهترین نمونه‌ها برای استفاده در باشگاه است تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. تحمل وزن این دوچرخه نیز تا 160 کیلوگرم می‌رسد. 

در این دوچرخه علاوه‌بر قابلیت تنظیم دسته می‌توانید زین را نیز به‌صورت عمودی یا افقی تنظیم کنید. این ویژگی راحتی افراد حین استفاده از محصول را به‌دنبال دارد. به همین دلیل نیز رکاب‌زدن با دوچرخه مدل U45 لذت بسیاری برای ورزشکار به‌همراه دارد. 

از امکانات جانبی آن نیز می‌توان به پورت USB برای به‌روزرسانی نرم‌افزار یا شارژ کردن دیگر تجهیزات، استند برای نگهداری موبایل، آی‌پد، کتاب و نگهدارنده بطری آب اشاره کرد.  

دوچرخه پروتئوس Bodyguard-U75

از دیگر دوچرخه‌های ثابت باشگاهی و حرفه‌ای که قابلیت و ویژگی‌های آن سبب محبوبیت فراوان آن در بین ورزشکاران شده می‌توان به مدل U75 اشاره کرد. ضدلغزش، بی‌صدا بودن و نرمی صندلی از جمله ویژگی‌های این دوچرخه به‌شمار می‌آید. 

در این محصول نیز قابلیت تنظیم زین و دسته با توجه به راحتی، قد و حالت بدنی افراد وجود دارد. با در نظر گرفتن ابعاد دوچرخه باید گفت توانایی تحمل وزن تا 180 کیلوگرم را دارد. 

دوچرخه ثابت را از کجا تهیه کنیم؟ 

با توجه به اینکه این محصولات از کیفیت و محبوبیت زیادی برخوردارند در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری به‌فروش می‌رسند، برای اطمینان از اصالت کالا و همچنین خرید محصول با بهترین قیمت می‌توانید از فروشگاه لوازم ورزشی بانی اسپرت کمک بگیرید. 

جمع‌بندی 

استفاده از دوچرخه ثابت در خانه یا محیط کار و باشگاه برای افرادی که به‌هر دلیلی نمی‌توانند از دوچرخه‌های معمولی استفاده کنند بسیار مناسب است. رکاب‌زدن با این محصول به افراد کمک می‌کند تا علاوه‌بر چربی‌سوزی و رسیدن به تناسب اندام، به حفظ سلامت خود نیز کمک کنند. 

یکی از بهترین برند‌های تولیدکننده انواع دوچرخه‌های ثابت پروتئوس است. شما می‌توانید محصولات این برند را  به‌صورت کاملا اورجینال و با قیمتی مناسب از فروشگاه بانی اسپرت تهیه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2857]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن