تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808202962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیست بهترین نرم افزارهای درمانگاه


واضح آرشیو وب فارسی::

نرم‌افزارهای درمانگاه به عنوان ابزارهای کامپیوتری برای مدیریت و کنترل فعالیت‌های درمانی در یک مرکز درمانی یا درمانگاه به‌کار میرن. این نرم‌افزارها به مدیران درمانگاه کمک میکنن تا فعالیت‌ های مختلف درمانگاه رو مدیریت کرده و اطلاعات بیماران رو به‌صورت دقیق و سریع بدست بیارن. در ادامه بهترین نرم افزارهای درمانگاه رو برای شما لیست کردیم:

1. مدیریت درمانگاه تیام: نرم افزاری است که امکان مدیریت نوبت ‌ها، پرونده ‌های پزشکی، تاریخچه بیماران و ارائه گزارشات دقیق رو فراهم میکنه.

2. مدیریت درمانگاه دادکین: این نرم افزار به مدیران درمانگاه امکان مدیریت تماس ‌ها، ایمیل ‌ها، نوبت ‌دهی، پرونده‌های پزشکی و تاریخچه بیماران رو میده.

3. مدیریت درمانگاه نوین: این نرم افزار به مدیران درمانگاه امکان ارسال پیامک به بیماران برای یادآوری وقت نوبت ‌ها، اطلاع ‌رسانی‌ های مربوط به سلامت و مدیریت پرونده ‌های پزشکی رو میده.

4. مدیریت درمانگاه اکسیر: این نرم افزار به مدیران درمانگاه امکان مدیریت نوبت‌ ها، پرونده ‌های پزشکی، تاریخچه بیماران و ارائه گزارشات دقیق رو فراهم میکنه.

 

در میان همه آنها، نرم افزار درمانگاه سلاک طب جزو بهترین نرم افزارهای پزشکی شناخته شده. این نرم افزار دارای ویژگی ‌هایی مثل قابلیت ارسال پیام به بیماران، تعیین وقت ملاقات، مدیریت پرونده‌ بیماران و همچنین ارائه‌ گزارشات تحلیلی است. نکته مهم اینجاست که نرم افزار سلاک طب دارای واسط کاربری ساده و کاربرپسند هست که میتونه به همه کاربران کمک کنه تا به راحتی از آن استفاده کنن. بنابراین، با توجه به ویژگی ‌هایی که برای نرم افزار سلاک طب ارائه شده، میتوان گفت که این نرم افزار برای بسیاری از کلینیک‌ ها و درمانگاه‌ ها فوق العاده مناسب و کاربردیه.

چرا از نرم افزار مطب باید استفاده کرد؟

نرم ‌افزار مطب یک نرم ‌افزاری هست که برای مدیریت و سازماندهی اطلاعات پزشکی و پیگیری امور مرتبط با بیماران و کارکنان مطب ایجاد شده. از مهمترین مزایای استفاده از نرم‌ افزار مطب میتوان به مدیریت بهتر و بهره ‌وری بیشتر از زمان اشاره کرد. با استفاده از آن، اطلاعات پزشکی بیماران به صورت الکترونیکی ثبت و نگهداری میشه. این اطلاعات شامل اطلاعات پزشکی، تاریخچه بیماری، نوبت ‌دهی، تعرفه ‌های خدمات پزشکی و داروهای تجویز شده هست. با این کار، نیاز به ثبت اطلاعات به صورت دستی و تکراری کاهش یافته و امکان دسترسی به اطلاعات بیماران مطب به سرعت و با دقت بیشتر فراهم میشه.

همچنین، با استفاده از نرم ‌افزار مطب آنلاین امکان تعیین وقت و کنترل نوبت‌ دهی به بهترین شکل ممکن فراهم میشه. برای مثال، با کمک این نرم ‌افزار، میتوان به سادگی کارهای مربوط به تعیین وقت ملاقات بیماران با پزشکان، تعیین زمان‌ های مجاز برای نوبت‌ دهی، ارسال پیامک ‌های یادآوری وقت ملاقات و ... رو انجام داد.

از مزایای دیگر استفاده از نرم ‌افزار مطب، کاهش خطا در اطلاعات پزشکی است. با ثبت اطلاعات پزشکی به صورت الکترونیکی، احتمال خطا و اشتباه در ثبت اطلاعات کاهش یافته و اطلاعات به صورت دقیق و کامل ثبت میشه. همچنین، امکان صدور نسخه و تجویز دارو به صورت الکترونیکی با استفاده از این نرم‌ افزار نیز وجود داره که باعث کاهش خطا در تجویز دارو میشه. 

 

بهترین روش های مدیریت داروخانه

مدیریت داروخانه در مراکز درمانی از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است، زیرا هر گونه نقص در این زمینه میتونه تأثیرات جدی بر روی سلامت بیماران داشته باشه. برای مدیریت داروخانه در یک مرکز درمانی، میتوان از نرم‌افزارهای مدیریت داروخانه استفاده کرد که در زیر به برخی از قابلیت ‌های این نرم‌افزارها اشاره میکنیم:

1. مدیریت موجودی دارو: 

با استفاده از سیستم مدیریت موجودی دارو در نرم افزار داروخانه آنلاین، میتونید موجودی دارو رو به روز رسانی کنید و به طور خودکار سفارش داده ‌های لازم رو انجام بدید. این سیستم میتونه به شما کمک کنه تا پیش ‌بینی دقیقی از نیازهای موجودی دارو داشته باشید و از این طریق، موجودی دارو رو بهینه سازی کنید.

2. مدیریت فروش:

برای مدیریت فروش در داروخانه، باید از سیستم فروش استفاده کنید. با استفاده از این سیستم، میتونید سفارشات مشتریان رو ثبت کرده و فاکتورهای فروش رو صادر کنید.

3. مدیریت کارکنان:

کارکنان باید دارای مهارت‌ های لازم برای انجام وظایف خود باشن. برای تضمین این موضوع، میتونید برنامه‌ های آموزشی برای کارکنان داروخانه تدوین کنید. این برنامه ‌ها میتونن شامل آموزش ‌های مربوط به نحوه استفاده از سیستم ‌های مدیریت داروخانه، داروشناسی، فن بیان و ارتباطات با مشتریان و موارد دیگر باشن. از طرفی با استفاده از این سیستم، میتونید پرونده کارکنان رو مدیریت کنید و زمان حضور و غیاب آنها رو در داروخانه نیز ثبت کنید.

4. مدیریت مالی:

برای مدیریت مالی در داروخانه، باید از سیستم حسابداری استفاده کنید. با استفاده از این سیستم، میتونید حساب‌ های مشتریان و تأمین کنندگان رو مدیریت کنید و همچنین درآمد و هزینه ‌های داروخانه رو نیز بررسی کنید.

خلاصه مقاله 

استفاده از نرم ‌افزار سلاک طب برای مدیریت مطب، بهبود کیفیت خدمات پزشکی و افزایش رضایت بیماران و پزشکان رو به همراه داره. این نرم ‌افزار به دلیل افزایش بهره ‌وری، کاهش خطا و اشتباه، و حفظ حریم خصوصی بیماران، به عنوان یک ابزار مهم در مدیریت مطب‌ ها و ارائه خدمات پزشکی، بسیار مورد توجه قرار گرفته. به همین دلیل، استفاده از نرم ‌افزار مطب سلاک طب در حوزه خدمات پزشکی، به شدت توصیه میشه.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن