تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797798879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی خودروهای سدان‌ مدیران خودرو


واضح آرشیو وب فارسی::

معرفی خودروهای سدان‌ مدیران خودرو



مدیران خودرو شرکتی است که اولین خودروی چینی را با نام ام‌وی‌ام 110، وارد ایران کرد. این شرکت در سال 1383 تاسیس شد و خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت چینی چری را ارائه می‌دهد.

مدیران خودرو، خودروهای متنوعی را در کلاس‌های هاچ‌بک، سدان، کراس‌اور کوچک و شاسی‌بلند، مونتاژ و عرضه می‌کند و برای هر سلیقه و کاربردی، محصولی را ارائه داده است.

این شرکت دائما در حال پیشرفت و توسعه است و در همین راستا در سال 1400 برند «فونیکس» را معرفی کرد. این نام تجاری ایجاد شده تا محصولات لوکس مدیران خودرو تحت آن عرضه شوند. اکنون خودروهایی مانند تیگو 8 پرو، آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو و ... با نام و نشان فونیکس و در سامانه یکپارچه خودرو عرضه می‌شوند.

همان طور که عنوان شد، مدیران خودرو تنوع محصول بالایی دارد و انواع خودروها را مونتاژ می‌کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با سدان‌های این شرکت آشنا شویم.

آریزو 5

سدان‌های شرکت چری با نام آریزو شناخته و عرضه می‌شوند. آریزو 5 اولین سدان با نشان چری است که در سال 1395 وارد بازار کشور شد. مشتریان می‌توانستند آریزو 5 را با گیربکس اتوماتیک CVT و یا گیربکس 5 سرعته دستی خریداری کنند.

نسخه اتوماتیک آریزو 5 در دو تیپ لاکچری و اکسلنت عرضه شد که نسخه اکسلنت فول آپشن بود. آریزو 5 به موتور 1.5 لیتری‌ای مجهز شده است، که 116 اسب‌بخار قدرت و 141 نیوتن‌متر گشتاور دارد. مدیران خودرو نسخه توربوشارژ این محصول را نیز ارائه داد.

آریزو 5 IE محصولی است که مدیران خودرو در سال 1400 عرضه کرد و فیس‌لیفت آریزو 5 توربو قبلی است. این خودرو جلوپنجره و رینگ‌های جدیدی دارد و کابین آن نیز اصلاح شده است. ویژگی‌های آن عبارتند از نمایشگر بزرگ‌تر، سیستم تهویه تمام لمسی، دریچه تهویه برای سرنشینان عقب، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد و ... .

این محصول از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد که 147 اسب‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور دارد.



آریزو 5 توربو اسپرت

جدیدترین محصول مدیران خودرو، آریزو 5 توربو اسپرت است که در سال 1402 وارد بازار خواهد شد. همان طور که از نامش پیداست، نسخه اسپرت و به روز شده آریزو 5 است. مهم‌ترین نکته ظاهری آن، جلوپنجره جدید و بزرگش است که خطوط عمودی دارد. در بخش عقب آن نیز دیفیوزرهای بزرگی تعبیه شده است تا حس اسپرت بودن این سدان را منتقل کنند.

این محصول قرار است با تجهیزات و امکانات خوبی مانند گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده، ریموت استارت انجین، تنظیم جهت وزش باد از طریق مانتیور و ... عرضه شود.

چری آریزو 6 اکسلنت

آریزو 6 محصولی است که پس از آریزو 5 و در سال 1398 به بازار ایران عرضه شد. ابعاد آریزو 6 تفاوت چندانی با آریزو 5 ندارد. این سدان طبق پلتفرم MIX ساخته شده و از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد. این پیشرانه قادر است 147 نیوتن‌متر قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده از طریق گیربکس CVT با 9 دنده مجازی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. گیربکس آریزو 6 اکسلنت، نسبت به آریزو 5 بهبود یافته و یکی از مزایای مهم آن محسوب می‌شود.

در حال حاضر آریزو 6 تنها در تیپ اکسلنت در ایران مونتاژ می‌شود و ویژگی‌هایی مانند سنسور نقطه کور، سنسور همرنگ بدنه و تریم کرمی کابین، از نسخه مونتاژی حذف شده است. از جمله تجهیزات نسخه مونتاژی می‌توان به ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان برقی، نمایشگر 9 اینچی لمسی، دوربین 360 درجه، 6 ایربگ، سانروف و ... اشاره کرد.



فونیکس آریزو 6 پرو

آریزو 6 پرو در واقع فیس‌لیفتی از چری آریزو 6 اکسلنت است؛ زیرا فرم کلی خودرو تغییری نیافته و تنها نمای جلو و عقبی آن بازطراحی شده است. این محصول تحت برند فونیکس عرضه می‌شود و بنابراین نسخه لوکس‌تری از چری آریزو 6 است.

جلوپنجره نسبت به نسخه قبلی بزرگ‌تر شده و بنابراین نمای خودرو اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. قابل توجه ترین تغییر ظاهری، چراغ‌های عقب هستند که طراحی جدید دارند و به یکدیگر متصل شده‌اند.

داخل کابین آریزو 6 پرو، فرمان دی‌کات و صفحه کیلومتر دیجیتالی دیده می‌شود. صفحه کیلومتر در نسخه قبل از نوع آنالوگ بوده و اکنون تمام جزئیات دیجیتالی هستند. تجهیزات این سدان لوکس عبارتند از کنترل ایستایی در سربالایی، ریموت استارتر، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت، رادار تغییر لاین، رادار نقطه کور و تصادف عقب، نمایشگر 10.25 اینچی، 6 ایربگ، سانروف و ... .

مشخصات فنی آریزو 6 پرو، با آریزو 6 اکسلنت یکسان است و هر دو پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده‌اند که خروجی 147 اسب‌بخاری و 210 نیوتن‌متری دارد.

منبع: باما






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن