تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797903159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی و خرید ترانکینگ سوپیتا


واضح آرشیو وب فارسی::

ترانکینگ محفظه ای است که برای محافظت و نظم کابل ها و سیم های در معرض دید ساختمان استفاده می شود. از ترانکینگ استفاده های زیادی از جمله برای کانال کشی برق و مخفی کردن سیم ها و محافظت از آنها در برابر گرد و غبار و آب می شود. سوپیتا سالها در زمینه تولید انواع ترانک و متعلقات آن فعالیت دارد. و انواع این تجهیزات را با ابعاد مختلف و رنگ های متنوع به بازار عرضه کرده است. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید برای مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شما میتوانید تمام محصولات را چه به صورت عمده و چه به صورت تک، سفارش دهید و در هر کجا باشید برای شما ارسال خواهد شد. برای سفارش و یا پیگیری سفارش خود میتوانید با شماره تلفن 09395022944 تماس بگیرید.


آشنایی و خرید ترانکینگ سوپیتا

از ترانکینگ استفاده کنیم یا خیر؟

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به نظم و نمای زیبا دیوار اهمیت نمی‌دهید، نیازی به پرداخت هزینه و استفاده از ترانکینگ ندارید. اما اگر برعکس باشد و اهمیت ویژه ای به جلوگیری از آسیب و اتفاقات بد دارید،لازم است که از این دستگاه استفاده کنید. استفاده از ترانکینگ به زیبایی ساختمان شما کمک شایانی می کند و مهمترین دلیل استفاده از این محصول جلوگیری از آسیب دیدن کابل هاست.

برترین برند ترانکینگ

در ابتدای خرید هر محصولی به برند و کیفیت محصول می‌پردازیم برای خرید ترانکینگ با کیفیت، برند آن بسیار فاکتور مهمی است. از بین تمامی برندهای ترانکینگ موجود در بازار سوپیتا برترین برند است، سوپیتا یکی از پرفروش‌ترین برند ترانکینگ و داکت است.
چرا سوپیتا بهترین برند برای خرید داکت و ترانکینگ است. شرکت سوپیتا برای ساخت ترانکینگ از مواد اولیه با کیفیت استفاده میکند. ترانکینگ سوپیتا از نظر وزنی سنگین نمی باشد اما طول هر شاخه آن از 1.6 متر بیشتر است.

علل نوسان قیمت ترانکینگ

در حال حاضر افزایش قیمت و نوسان های صعودی قیمت بر روی تمامی محصولات می باشد. هزینه مواد اولیه تا حمل و نقل بر روی گرانی ترانکینگ همچین بی تاثیر نیست. برای داشتن یک محصول با کیفیت باید از مواد اولیه با کیفیت نیز استفاده کرد.

در هنگام نصب ترانکینگ با چه چالش های کاری رو به رو میشویم؟

انجام هر پروژه چالش های مخصوص به خود را دارد. گاهی انجام پروژه در محل های کاری بوده گاهی منزل، بازار و... در بعضی پروژه ها ازدحام زیادی دیده میشود و یا کارمندان در حال انجام وظایفشان هستند و تیم نصاب ترانکینگ راحتی کار را ندارند. این مورد گوشه بسیار کوچکی از چالش کار نصب ترانکینگ بود که برای مشتریان و کاربران بازگو شد.

کیفیت کابل ها و سیم ها درون ترانکینگ تا چه اندازه اهمیت دارد؟

پیشنهاد ما به شما بدین صورت است که ابتدا از سیم ها و کابل های با کیفیت استفاده کنید سپس ظاهر آنهارا با ترانکینگ زیبا کنید. به چه علت کیفیت کابل ها مهم است؟ اگر از سیم ها و کابل های با کیفیت استفاده کنیم خیال ما تا مدت ها از بابت تعویض سیم ها راحت است. اما اگر سیم های بی کیفیتی به کار بگیریم بعد از مدت زیادی باید وقت و هزینه ی دو برابری برای عوض کردن سیم ها در نظر بگیریم همچنین مجددا باید برای تهیه ی سیم های با کیفیت هزینه کنیم.

مزایای استفاده از ترانکینگ سوپیتا

توجه داشته باشید که استفاده نکردن از ترانکینگ معایب دارد به عنوان مثال اگر کابلی داشته باشیم که قسمتی از آن لخت باشد و قطره آبی بر روی آن بریز چه اتفاقی قرار است بیوفتد؟  اما استفاده از ترانکینگ مزایای زیادی دارد یکی از مزایای به مثال قبل بر میگردد با استفاده از ترانکینگ خطر آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بسیار زیاد کاهش میدهد. به فضای شما جلوه زیبایی میدهد.


مزایای استفاده از ترانکینگ سوپیتا

انواع ترانکینگ

از نظر کارایی، ترانکینگ معمولاً در دو نوع دیواری و دفنی یا ثابت ساخته می شود.

  • ترانک دیواری: این مدل دارای امکاناتی مانند پریز برق و ... می باشد که برای مصارف مختلفی استفاده می شود و بستگی به نوع پروژه دارد. ترانکینگ دیواری برای نصب روی دیوار ساخته شده است. این مدل بیشتر به چشم می آید و برای منازل، ادارات و ... مناسب است.
  • ترانکینگ دفنی: این ترانکینگ در زیر یک کف کاذب تعبیه شده یا قرار می گیرد و بیشتر برای شبکه های برق فشار قوی و فشار ضعیف، شبکه و تلفن مناسب است. ترانکینگ دفنی با عمق قابل تغییر تولید می شود و به گونه ای طراحی شده اند که در کف هر محیط و ساختمانی برای دسترسی به شبکه دیتا و سیستم های کابلی از زمین قرار می گیرند. جنس این ترانکینگ معمولاً ورق گالوانیزه می باشد که می توان آن را یکی از مزیت های آن دانست، در برابر زنگ زدگی و رطوبت محیط مقاوم بوده و از کابل ها به خوبی محافظت می کند. مدل زیرزمینی در واقع امکان یک شبکه بزرگ کابل کشی از زمین را در کلیه ساختمان های صنعتی، تجاری، اداری و غیره فراهم می کند.

سخن اخر

ما دیدیم که ترانکینگ چگونه می تواند بر نظم، ایمنی و مدیریت بهتر زیرساخت کابل کشی تأثیر بگذارد. اصولاً اینکه نصب پارتیشن از ایجاد نویز جلوگیری می کند تأثیر مثبت آن را در شبکه نشان می دهد. راه ارتباطی با تیم سوپیتا با شماره تلفن 09395022944 تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی با سوپیتا:

آدرس وبسایت: esoupita.vom

تلفن: 09395022944

آدرس: تهران، لاله زار، پلاک 0، پلاک 0






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن