تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796751389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی پر فروش‌ترین لاستیک ژاپنی قیمت مناسب


واضح آرشیو وب فارسی::

داشتن خودرو، علی‌رغم مزیت‌های فراوانی که دارد، باعث ایجاد دردسرهایی برای صاحب آن نیز می‌شود. از جمله این دردسرها می‌توان به هزینه‌های نگهداری و سرویس خودرو اشاره کرد. خودروها برای این که کارایی خود را حفظ کنند و ایمن بمانند، نیاز به سرویس دوره‌ای دارند و برخی از قطعات آن‌ها مثل لاستیک و لنت ترمز، باید در مدت زمان معین یا پس از طی مسافت معینی، تعویض شوند. با توجه به وجود انواع برندها و فروشندگان مختلف قطعات خودرو، انتخاب کردن بهترین قطعات، به کاری دشوار، مخصوصاً برای افراد کم تجربه، تبدیل شده است.

در این مقاله سعی می‌کنیم در مورد ۲ قطعه مهم خودرو یعنی تایر و لنت ترمز بیشتر صحبت کرده و با معرفی برندها تعدادی از بهترین برندهای این محصولات به خرید آسان آنها کمک کنیم.


خرید تایر ایرانی و خارجی

ویژگی‌های یک تایر خوب و با کیفیت

همانطور که اشاره شد، لاستیک و لنت ترمز از اجزای حیاتی و بسیار مهم خودرو به شمار می‌رود. کیفیت استاندارد و سلامت هر دوی این قطعات، آسودگی در رانندگی و حفاظت از جان سر نشینان خودرو را در پی دارند بنابراین دقت در خرید تایر و لنت خودرو می‌تواند خسارات جبران ناپذیر ناشی از حوادث را به میزان زیادی کاهش دهد.

انتخاب و خرید بهترین تایر، به عنوان عضو گرداننده خودرو، می‌تواند تجربه‌ی رانندگی را بهبود بخشیده و مصرف سوخت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. اما یک لاستیک خوب و با کیفیت چه مشخصه‌هایی دارد؟! موارد لیست شده زیر را می‌توان به عنوان ویژگی‌های یک لاستیک خوب برشمرد که عبارتند از:

  • کیفیت ساخت
  • میزان چسبندگی
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • عمر مفید
  • نویز کم
  • دارا بودن خصوصیات ضد سایش

آشنایی با برترین تولید کنندگان تایر

در انتخاب و خرید تایر، علاوه بر آنکه بهتر است ویژگی‌های یک تایر خوب را بدانیم، آشنایی با بهترین شرکت‌های تولید کننده لاستیک نیز کمک می‌کند تا بتوانیم یک تایر با کیفیت را خریداری کنیم. صدها شرکت تولید کننده لاستیک در سراسر جهان مدل‌های مختلف این قطعه را تولید و به بازار جهانی عرضه می‌کنند بدیهی‌ست که کیفیت تایرهای این شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت باشند چرا که هر یک از آنها مواد اولیه و روش تولید مخصوص به خود را دارند تا تایری منحصر به فرد را به دست مصرف کنندگان برسانند.

از میان صدها یا شاید هم هزاران شرکت تولید کننده تایر، شرکت‌های بسیاری را می‌توان به عنوان برترین تولید کننده لاستیک معرفی کرد. همین موضوع سبب می‌شود تا خرید لاستیک کمی گیج کننده شود. اما قطعا با شناخت تعدادی از این شرکت‌های برتر و آشنایی با مشخصه‌های تایر آنها انتخاب لاستیک کمی آسانتر خواهد شد. برای مثال لاستیک یوکوهاما، گودیر، کومهو، گلدستون را می‌توان از برترین تایرهای موجود در دنیا نام برد. تایر هر یک از این برندها دارای شاخص‌های ویژه‌ای هستند که به طور مختصر به آنها خواهیم پرداخت اما در ادامه این مطلب، به تفصیل از پر طرفدارترین و همچنین پر فروش‌ترین برند تایر یعنی تایر ژاپنی یوکوهاما صحبت خواهیم کرد تا بدانید با انتخاب این لاستیک ژاپنی با کیفیت چه ویژگی‌های را مشاهده خواهید کرد.

تایرهای گودیر: یکی از پرفروش‌ترین تایرها در سراسر جهان هستند. این تایرها دارای عمر مفید بالا و چسبندگی بسیار خوب در شرایط خشک و خیس هستند. همچنین، تایرهای گودییر دارای ویژگی‌های ضد سایش و نویز کم هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که تایرهای گودیر، برای رانندگی در جاده‌های مرتفع و کوهستانی، مناسب باشند.

تایرهای کومهو: در بازار ایران و جهان به شدت محبوب هستند. این تایرها دارای ویژگی‌هایی همچون چسبندگی بالا در شرایط زمستانی، عمر مفید بالا، مقاومت در برابر حرارت و خصوصیات ضد سایش هستند.

تایرهای گلدستون: در بازار ایران، لاستیک‌های گلدستون به دلیل ارائه کیفیت مناسب، محبوبیت بالایی دارند. عمر بالا و مناسب بودن با شرایط آب و هوایی مختلف از جمله ویژگی‌های این تایرها هستند.

تایرهای یوکوهاما: به عنوان یک برند معتبر ژاپنی، از محبوبیت بسیار بالایی در سراسر جهان برخوردارند. این تایرها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که به خوبی قادر به تحمل شرایط آب و هوایی مختلف و ارائه بهترین عملکرد در شرایط مختلف باشند.


خرید بهترین تایر ژاپنی قیمت مناسب

تایر یوکوهاما، پرفروش‌ترین لاستیک ژاپنی قیمت مناسب

تایر یوکوهاما یک برند پرطرفدار تایر است که با سابقه‌ای بیش از یک قرن، تایرهای با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت در سال 1917 در ژاپن تأسیس و از آن زمان به یکی از رهبران جهانی صنعت تایر تبدیل شده است.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تایر یوکوهاما مدل Geolandar A/T G015 است. این تایر یک محصول همه کاره است که برای ارائه عملکرد بسیار خوب در جاده و خارج از جاده طراحی شده است. این تایر دارای ترکیبی از سه پلیمر است که در شرایط مرطوب یا برفی عملکرد و کنترل بسیار خوبی را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، دارای طراحی شانه تقویت شده است که به بهبود پایداری و کاهش احتمال پنچری کمک می‌کند. در مجموع، مدل Geolandar A/T G015 یک انتخاب عالی برای رانندگانی است که به دنبال تایری قابل اعتماد هستند که به خوبی از پس شرایط مختلف جاده برآید.

یکی دیگر از محصولات یوکوهاما که طرفداران زیادی دارد، مدل Advan Sport A/S+ است. این تایر برای خودروهای با عملکرد بالا طراحی شده و برای رانندگانی که به دنبال تایری هستند که عملکرد و کنترل بسیار خوبی را فراهم کند، یک محصول ایده آل است. Advan Sport A/S+ دارای طراحی پیشرفته‌ای است که در سرعت‌های بالا عملکردی عالی از خود نشان می دهد. همچنین این تایر دارای ترکیبی از سیلیکای خاص است که به بهبود چسبندگی و کاهش مقاومت لاستیک در برابر چرخش، کمک می‌کند و باعث صرفه جویی حداکثری در مصرف سوخت می‌شود.

اگر به دنبال خرید تایری هستید که در هر شرایطی حداکثر قابلیت اطمینان و عملکرد را ارائه دهد، Geolandar X-CV  یک انتخاب عالی است. این تایر برای خودروهای کراس اوور، اس یو و پیکاپ‌ها طراحی شده است و برای رانندگانی که به تایری نیاز دارند که هم در جاده و هم خارج از جاده عملکرد مناسب داشته باشد، ایده آل است. Geolandar X-CV  دارای طراحی خاصی است که در شرایط مرطوب یا برفی چسبندگی عالی دارد.

علاوه بر مدل‌های معرفی شده، یوکوهاما مدل‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهد، از جمله IceGuard IG51V که برای رانندگی در زمستان طراحی شده است و Avid Ascend GT که برای رانندگی در همه فصول طراحی شده است. این برند خوش نام ژاپنی، برای انواع خودروها محصولات بسیار خوبی ارائه می‌دهد و یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند یک لاستیک مورد اعتماد، با کیفیت، با دوام و اصیل ژاپنی خریداری کنند.

شاید واژه لاستیک ژاپنی این تصور را ایجاد که قیمت لاستیک یوکوهاما بسیار بالاتر از سایر برندهای خارجی‌ست! اما خبر خوب این است که شما با هزینه‌ای معقول صاحب این تایر با کیفیت ژاپنی خواهید شد. به همین خاطر است که در بازار لوازم یدکی ایران، لاستیک یوکوهاما به یکی از پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین تایرهای خارجی بدل شده است چرا که بر خلاف تصور، هزینه خرید این لاستیک ژاپنی چندان هم بالا نبوده و با وجود قیمت‌های بالای تایر، وجود لاستیک یوکوهاما سبب شده تا باز هم بتوان یک تایر خارجی با کیفیت برای خودرو خود تهیه کرد.


خرید بهترین لنت ترمز ایرانی و خارجی

لنت ترمز، حیاتی‌ترین قطعه در ایمنی خودرو

لنت ترمز یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو است که تأثیر بسزایی در عملکرد و ایمنی وسیله نقلیه دارد. به همین دلیل، خرید لنت ترمز کاری بسیار حساس است و نیاز به دقت بالایی دارد. شما به عنوان صاحب و راننده خودرو باید نشانه‌های هشدار دهنده برای تعویض لنت‌ها را بدانید تا در صورت مشاهده آنها در زمان مناسب اقدام به تعویض و خرید لنت ترمز نمایید. با مشاهده این سه نشانه برای بررسی لنت‌های ترمز خود اقدام کنید:

۱- فریاد ترمز: زمانی که با ترمز گیری صدای ناهنجاری را مشاهده می‌کنید.

۲- از دست رفتن فشار پدال ترمز: زمانی که پدال ترمز را تا انتها فشار می‌دهید و عملکرد ترمزگیری مطلوب نیست.

۳- لرزش پدال ترمز: در حین رانندگی و ترمزگیری لرزش پدال را احساس می‌کنید.

خودروی شما نیز نیاز به چکاپ دوره‌ای دارد بنابراین توصیه می‌کنیم هر چند وقت یکبار (بسته به میزان استفاده از خودرو) قطعات مصرفی خودروی را بررسی کنید تا سریع‌تر، پیش از آنکه خرابی یا اتمام قطعه‌ای خطر ساز شود، اقدام به تعویض آن کنید.

خرید لاستیک و لنت ترمز ایرانی و خارجی از فروشگاهی معتبر

برای خرید قطعات یدکی خودرو، مخصوصا قطعات مربوط به ایمنی، مثل لنت و لاستیک، هرگز قیمت را ملاک اصلی خود قرار ندهید. چرا که ممکن است، هزینه خرید قطعات ارزان قیمت را با زیان‌های مالی و جانی، ناشی از تصادفات و ایمنی پایین خودرو پرداخت کنید. اگر به دنبال خرید امن و آسان هستید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی یدک لند برای تامین قطعات خودروی خود مراجعه نمایید. در این فروشگاه قادر خواهید بود انواع قطعات مصرفی خودرو، من جمله لاستیک و لنت ترمز را از بهترین و برترین برندهای داخلی و خارجی مشاهده و با کیفیت اصلی و قیمت مناسب خریداری کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن