تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797512070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اداری نت مجهزترین مرکز فروش مبلمان اداری


واضح آرشیو وب فارسی::


یکی از بخش‌های مهم برای یک دفترکار اداری، مبلمان آن است که با انواع میز مدیریت، میز کارمندی، کانتر، کتابخانه، کنسول، میز جلو مبلی، پارتیشن و فایل ست می‌شود. تجهیزات و مبلمان اداری که یکی از اقلام مهم در ایجاد دفاتر شیک هستند، باید همواره هم راستا با سلامتی کارمندان و در عین حال زیبایی اداره یا شرکت باشند. با در نظر گرفتن ساعات اداری بالا، هر فرد نیاز به مبلمان اداری مناسب دارد تا از هرگونه آسیب احتمالی به کمر و گردن جلوگیری کند. همچنین میزها باید براساس سلایق افراد تهیه شوند تا راندمان کاری کارمندان را با توجه به روحیات بالا ببرند. نکته مهم دیگر در خرید مبلمان اداری توجه به طیف رنگی آن است. خریداران قبل از خرید مبلمان اداری باید خواسته‌های خود را از تجهیزات در نظر بگیرید تا به مناسب ترین خرید دست پیدا کنند.

انواع مبلمان اداری در اداری نت

مبلمان اداری با داشتن تنوع زیاد و زیبا به مبلمان‌های مدرن و مبلمان‌های کلاسیک تقسیم شده که با توجه به نیاز اداره یا شرکت و با صلاح‌دید مدیر، مبلمان اداری با سبک مورد نظر خریداری می‌شود. با ست کردن مبلمان اداری و میز مدیریت خود به سبک کلاسیک، می‌توانید دفتر کار شیکی را بسازید. در متریال مبلمان اداری کلاسیک بیشتر از چوب استفاده می‌شود. این سبک از مبلمان بیشتر برای شرکت‌ها و ادارات سنتی که کم تر از تکنولوژی استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌گردد.

 

بهترین گزینه برای شرکت‌های تازه تاسیس که کار جدیدی را شروع کرده‌اند مبلمان مدرن با تلفیقی از کمد، قفسه، میز کارمندی و میز مدیریت با طراحی خاص است. در این گونه اداره‌ها بهتر است هنگام خرید میز کارمندی نیز به لوکس بودن آن توجه کنید. در طراحی مبلمان مدرن از شیشه و فلز بسیار استفاده می‌شود، این سبک بیشتر برای ادارات و دفاتر جوان پسندانه است که به تکنولوژی و متد روز دنیا توجه دارند.

توجه داشته باشید که برای انتخاب مبلمان اداری، باید به ابعاد اتاق نیز دقت کرد. 

راحتی و استحکام مبلمان اداری 

از ویژگی‌های مبلمان اداری استاندارد باید به طراحی و ساخت براساس آناتومی ‌بدن انسان نیز اشاره کرد تا کمترین آسیب را به بدن افراد وارد کنند. پیشنهاد می‌شود از مبلمان قابل تنظیم برای تنظیم ارتفاع به بهترین شکل برای کارمندان و مدیر استفاده نمایند. اگر هنگام خرید میز کارمندی به دنبال خرید مبلمان اداری نیز باشید، باید در نظر بگیرید که تمام مدل‌های مبلمان اداری باید از استحکام بالایی برخوردار باشند تا افراد در سلامت و امنیت کامل به کار خود بپردازند.



پایه‌های مبلمان اداری باید از استحکام کافی برخوردار باشند. اگر قیمت ارزان برای شما ملاک است و به کیفیت مبلمان توجه ندارید، در نظر داشته باشید که ممکن است مجبور به پرداخت چندین بار هزینهتعمیرات در آینده نه چندان دور شوید. متریال مورد استفاده در ساخت مبلمان اداری فلز، چوب، MDF، شیشه، فایبرگلاس و پلاستیک است که با محصولات اداری نت می‌توانید بهترین کیفیت و قیمت را با هم تجربه کنید.

رنگ بندی مبلمان اداری

رنگ‌بندی مبلمان باید متناسب با اتاق در نظر گرفته شود و بهترین گزینه برای ایجاد این تناسب با میزها مانند میز مدیریت، استفاده از رنگ‌های مکمل و هم خانواده است. برای ایجاد فضای مدرن می‌توان از بعضی تجهیزات و رنگ‌های روشن استفاده کرد و برای ایجاد فضای کلاسیک اغلب از رنگ‌های تیره استفاده می‌شوند. در نظر داشته باشید استفاده بیش از حد از مبلمان تیره سبب ایجاد احساس ناامنی و تاثیرات منفی بر فرد خواهد شد، همچنین در ادارات یا شرکت‌ها طیف‌های رنگی روشن سبب ایجاد تحرک و نشاط در افراد شده و رنگبندی روشن راندمان کاری را بالا می‌برد.



برای دکوراسیون ادارات حتما به روانشناسی رنگ‌ها توجه داشته باشید. برای مثال در دفاتر برای استفاده از رنگ قرمز زیاده روی نکنید تا افراد را تحت تاثیر رنگ اتاق قرار ندهید. رنگ زرد در دفاتر سبب ایجاد کسلی در افراد می‌شود و رنگ سبز بهترین گزینه برای ایجاد هماهنگی در اتاق‌های تاریک است. از میز‌های رنگ تیره برای ایجاد قدرت نیز می‌توان بهره گرفت. می‌توانید از یک متخصص جهت ایجاد رنگ بندی مناسب دفتر کمک بگیرید. 

سخن پایانی 

قبل از خرید مبلمان اداری معیارهای خود را از یک مبلمان مورد نیاز به ذهن بسپارید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. با در نظر گرفتن کیفیت، بهترین مبلمان حتی با قیمت بالاتری را خریداری کنید. برای خرید مبلمان حتما از تجهیزات اداری مناسب دارای گارانتی و ضمانت استفاده نمایید. برای تهیه مبلمان اداری سعی کنید از متخصصین دکوراسیون داخلی جهت ایجاد یک محیط اداری و در عین حال جذاب برای ارباب رجوع کمک بگیرید. مبلمان باید براساس سلیقه کارمندان و مدیر برای ایجاد فضایی با نشاط انتخابشود تا راندمان کاری بالا برود و کارایی مناسب برای دفاتر و ادارات را داشته باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن