تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796832302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر آنچه باید درباره ی تعمیر موبایل سامسونگ بدانید


واضح آرشیو وب فارسی::

هر آنچه باید درباره ی تعمیر موبایل سامسونگ بدانید

بدون شک برند سامسونگ یک مارک شناخته شده ی جهانی است که در زمینه تولید موبایل های هوشمند نیز فعالیت دارد. تعمیر موبایل سامسونگ مسئله ای بسیار مهم  برای افرادی است که از گوشی های این برند استفاده می کنند. کیفیت بسیار بالای محصولات سامسونگ چون موبایل های این مارک، باعث شده افراد زیادی از این موبایل ها استفاده نمایند. حوادث غیر مترقبه چون آسیب های فیزیکی و مشکلات نرم افزاری از جمله دلایلی است که ممکن است، باعث نیاز به تعمیر موبایل سامسونگ شوند.

میزان حرفه ای بودن تعمیرکاران موبایل برای افرادی که گوشی موبایلشان دچار مشکل شده است از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه مراکز تعمیر موبایل آنلاین علاوه بر داشتن شعب معتبر برای مراجعه حضوری کاربران، از سایت های مربوطه نیز برخوردار هستند که به کاربران اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه می دهند. با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا از جزئیات بیشتری درباره ی تعمیر موبایل سامسونگ آگاه شوید.

 



 

در چه مواقعی گوشی موبایل نیاز به تعمیر خواهد داشت؟

اختلال جزئی در عملکرد گوشی موبایل هنگام کارکردن آن، ممکن است اتفاق بیفتد که در اکثر مواقع، موقتی می باشد. تعمیر موبایل سامسونگ در مواردی ممکن است نیاز باشد که این اختلالات مداوم باشند. هنگ کوتاه مدت و عدم شارژ گوشی در بازه ی زمانی کوتاه، از جمله مواردی است که نیاز به تعمیر، نمی باشد. با یک ری استارت کردن گوشی، احتمال درست شدن آن، بسیار بالا است.

از جمله مشکلاتی که اگر گوشی موبایلتان دچار این موارد شد، حتما باید از یک تعمیرکار موبایل حرفه ای کمک بگیرید:

  • خاموش شدن کلی گوشی و عدم روشن شدن آن
  • شکستگی در صفحه نمایش
  • مشکل در تاچ گوشی که استفاده راحت از موبایل را مختل می کند
  • عدم نصب برنامه ها در گوشی و مشکل در باز شدن آن ها
  • عدم شارژ کامل گوشی در طولانی مدت
  • مشکل اساسی در قطعات اصلی موبایل چون، هارد، مادربرد و باتری
  • اختلال در صدا
  • مشکل و اختلال در آنتن دهی و ارتباطات دیگر چون وای فای

 

عوامل موثر بر قیمت تعمیر موبایل سامسونگ

به طور کلی، قیمت تعمیر موبایل سامسونگ در تهران از جمله مواردی است که برای کاربر از اهمیت بالایی برخوردار است. عامل های زیادی در هزینه نهایی تعمیر موبایل اثر گذار است که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • میزان خرابی و آسیب کلی که بر موبایل وارده شده است: آسیبی که بر موبایل وارده شده ممکن است دلیل سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشد. آسیب های سخت افزاری اغلب نیاز به تعمیر و تعویض قطعه ی مورد نظر دارد که در این صورت قیمت تعمیر موبایل سامسونگ بالا خواهد رفت.
  • اصل بودن قطعات تعویضی: اورجینال بودن قطعات موبایلی که باید تعویض شود، باعث افزایش قیمت تعمیر موبایل سامسونگ خواهد شد. توصیه می شود در هنگام تعمیر موبایل از قطعات دست دوم که احتمال خرابی دوباره دارد، استفاده نشود.
  • نوع قطعه ای که نیاز به تعویض و تعمیر دارد: در هنگام خرابی گوشی موبایل، احتمال این که کدام یک از قطعات گوشی آسیب دیده، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال هزینه تعویض هارد گوشی بالاتر از تعویض اتصالات مربوط به شارژ می باشد.
  • هزینه گارانتی در تعمیر موبایل سامسونگ: برخی از نمایندگی های تعمیر موبایل، برای تعمیر موبایل اقدام به دادن گارانتی به کاربر می کنند که در صورت دوباره خراب شدن گوشی در مدت زمان معین، تعمیر بعدی به صورت رایگان صورت گیرد. گارانتی داشتن تعمیر موبایل بدون شک باعث افزایش قیمت نهایی تعمیر آن خواهد بود.
  • مدل گوشی موبایل: از دیگر عواملی که بر قیمت تعمیر موبایل سامسونگ اثر گذار است، مدل گوشی است. فناوری و تکنولوژی های نوین در موبایل هایی با مدل بالا استفاده می شود که در تعمیر آن ها نیز، نیاز به قطعات و فناوری های پیشرفته ای خواهد بود.

 



  
  

 

 

مزیت های استفاده از مراکز معتبر در تعمیر موبایل سامسونگ

انتخاب معتبرترین مراکز تعمیر موبایل، از جمله موارد بسیار مهمی است که کاربر باید به آن توجه کند. تعمیرکار موبایل که از دانش و تخصص کافی برخوردار می باشد، همواره در مراکز معتبر مشغول به کار است.

استفاده از مراکز معتبر تعمیر موبایل سامسونگ باعث اطمینان کاربر از حرفه ای بودن تعمیر گوشی خود نیز می شود. به چند مورد از این مزیت ها می پردازیم:

  • تکنسین ها و تعمیر کاران مراکز معتبر تعمیر موبایل، همواره دارای دانش تخصصی در زمینه مهندسی نرم افزار، سخت افزار و فناوری اطلاعات هستند.
  • گارانتی های تعمیر، از دیگر ویژگی های مراکز معتبر تعمیر گوشی است که نشان از حرفه ای بودن عملکرد آن مراکز نیز خواهد بود.
  • مراکز معتبر تعمیر موبایل سامسونگ، دارای مجوز های رسمی و پروانه های کسب می باشند. نظارت بیشتری از طرف سازمان های ذیربط بر روی این مراکز وجود دارد.
  • اگر در تعمیر موبایل خود، مراکز ناشناخته و غیرمعتبر را مد نظر داشته باشید، اطمینان از اصل و اورجینال بودن قطعات تعمیری موبایل، بسیار سخت خواهد بود.

سخن پایانی

گوشی موبایل از جمله محصولات ارتباطاتی است که عدم کارکرد مناسب آن می تواند مشکلاتی برای کاربر خود به وجود آورد. تعمیر گوشی موبایل سامسونگ که دارای اختلال جدی است باید در اسرع وقت، انجام گیرد‌. طبق نظر کارشناسان و تکنسین های تعمیر موبایل، عدم توجه به آسیب ها و اختلالات مهم در عملکرد گوشی در طولانی مدت، می تواند آسیب های جدی تری به دیگر قطعات گوشی وارد کند.

برخی از افراد بر این باور هستند که گوشی موبایل بعد از تعمیر دیگر کیفیت بالای خود را از دست خواهد داد. سپردن گوشی موبایل در زمان خرابی و آسیبی به برترین متخصصان تعمیر موبایل، نه تنها از کیفیت آن نمی کاهد بلکه باعث افزایش عملکرد بهتر آن نیز خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن