تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798045903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین بازی های موبایل برای افزایش تمرکز


واضح آرشیو وب فارسی::

افزایش تمرکز و توجه یکی از مسائلی است که برای بسیاری از ما به چالش می‌خورد، اما بازی‌های موبایل می‌تواند به ما کمک کند تا تمرکز خود را افزایش دهیم.

با گسترش برنامه‌های موبایل و بازی‌های اینترنتی، تأثیر این بازی‌ها بر توجه و تمرکز ما نیز مطرح شده است. تمرکز یکی از مهمترین مهارت‌هایی است که به ما در عملکرد روزمره‌ی ما کمک می‌کند، اما چالش اصلی این است که بسیاری از ما با این مهارت مشکل داریم و نیاز به تمرین و تقویت آن داریم. در این راستا بازی‌های موبایل و برنامه‌های آموزشی و تمرینی می‌توانند به ما در این زمینه کمک کنند. در اینجا بهترین بازی‌های موبایلی که می‌تواند به افزایش تمرکز کمک کند، معرفی شده است.

 در زیر بهترین بازی‌های موبایل برای افزایش تمرکز را معرفی می‌کنیم:

بازی Lumosity



یک برنامه آموزشی بازی با ۳۵ بازی مختلف است که بازیکن را برای افزایش توجه و تمرکز به چالش می‌کشاند.

گیم‌های Lumosity برای هر رده‌ی سنی و سطح مهارتی طراحی شده‌اند و می‌توان با پیشرفت در بازی‌ها، مرحله‌های جدید و بیشتر را باز کرد. برنامه Lumosity رایگان است، اما با داشتن اشتراک کاربران پلاس، مجموعه بازی‌های بیشتری، برنامه‌های سفارشی شده برای تمرین و دسترسی سریع‌تر به وضعیت خودر، نتیجه دقیق‌تر گیم‌ها و آمار پیشرفت را خواهند داشت.

  بازی Mind Games 

یک بسته بازی از ۲۹ بازی مختلف است که توسط یک شرکت نرم افزاری طراحی شده است و هدف آن افزایش توانایی‌های شناختی، تمرکز، حافظه و ارتقای مهارت‌های حل مسئله است. 

این بسته بازی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و می‌توانید بازی های آن را بر اساس سطح مهارتی خود انتخاب کنید. با پیشرفت در بازی‌ها، می‌توانید به مراحل بیشتر و چالش‌های اصعب دسترسی پیدا کنید. برای دسترسی به تمامی بازی‌های بسته، نیاز به خرید نسخه کامل دارید. Mind Games در دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

۲. BrainWars

یک بازی رقابتی است که با بیش از ۱۳ بازی مختلف، به شما کمک می‌کند تا تفکر و تمرکز خود را بهبود و یا افزایش دهید. در این بازی، شما با حریفان دیگر در سراسر جهان رقابت می‌کنید. گیم‌های BrainWars در سطوح  مختلف به شما پیشنهاد می‌شوند و می‌توانید با پیشرفت در بازی، مراحل جدید و سعی در کسب امتیاز بیشتر را تجربه کنید. از ویژگی‌های این بسته، می‌توان به قابلیت بازی آنلاین با دیگران ، رتبه‌بندی بازیکنان و انتشار در فضای اجتماعی اشاره کرد بازی BrainWars برای اندروید و iOS در دسترس است.

بازی Bombsquad

 

بازی بمب اسکواد یک بازی آنلاین است که میتوانید در هات بت آن را بزی کنید که برای بهبود حافظه و تمرکز ساخته شده است. هدف بازی انفجار بمب اسکواد، جمع‌آوری اعداد به ترتیب صعودی است. در هر مرحله، اعداد به صورت تصادفی ظاهر می‌شوند و شما باید آن‌ها را درست مرتب کنید. 

این بازی به شما کمک می‌کند تا با توجه به اعدادی که قبلاً یاد گرفته‌اید، توانایی پیش‌بینی و حفظ اعداد در دسترس خود را بهبود بخشید. شما می‌توانید با دوستان خود یا افراد دیگر آنلاین بازی کنید و پیشرفت خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. بازی بمب اسکواد به صورت رایگان در دسترس است و برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید قابل دانلود است.

Peak - Brain Training

یک برنامه تمرین فکری است که با بازی‌های پرطرفدار، به شما کمک می‌کند تا بهبود حافظه، تمرکز، مهارت‌های شناختی، مسابقه‌ای و خلاقیت خود را ارتقا دهید. 

این برنامه شامل ۴۷ بازی مختلف است که با سطح هوش و توانایی شما و به حل مسئله، پردازش و تحلیل و سایر مهارت‌های حل مسئله کمک می‌کنند. این بازی می‌تواند به عنوان یک جعبه ابزار برای بهبود مهارت‌های شناختی شما عمل کند، این برنامه در دسترس سیستم عامل‌های iOS و اندروید است.

بازی Sudoku

 یک بازی پرطرفدار و معروف در سراسر جهان است که با اصولی ساده اما جذاب، شامل حل معما و ارتقای مهارت‌های شناختی است. هدف اصلی بازی Sudoku، پر کردن خانه‌های یک جدول ۹×۹ با اعداد صحیح از ۱ تا ۹، به طوری که هیچ اعداد تکراری در هر سطر، ستون و بلوک ۳×۳ ایجاد نشود.

 بازی Sudoku شامل رده های مختلفی از آسان تا سخت است . با پیشرفت در حل مراحل، می‌توانید به سطوح بالاتری برای چالش بیشتر دسترسی پیدا کنید. بازی Sudoku به صورت رایگان در دسترس دارد و در پلتفرم‌های مختلفی از جمله اندروید و iOS در دسترس است.

بازی Flow Free

یک بازی پرطرفدار در سبک پازل است که برای تمرین دادن به مهارت‌ها شخصی و حل مسئله طراحی شده است. در این بازی، باید خطوط متصل میان نقاط مختلف را به یکدیگر وصل کنید، به طوری که هیچ خطی بر روی خط دیگر نرود و تمامی فضای بازی پر شود. 

با افزایش مراحل، بازی سخت‌تر می‌شود و به چالش‌های بیشتری می‌انجامد. شما می‌توانید به طور رایگان از Flow Free استفاده کنید و انواع مختلف بازی‌ها را تجربه کنید. این بازی برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس است و می‌توانید آن را از فروشگاه اپل یا گوگل پلی دانلود کنید.

 بازی Skillz

 یک برنامه بازی هوشمند و پرطرفدار است که به شما امکان می‌دهد با بازی بازی‌های کلاسیک و تحلیلی، توانایی‌های شناختی خود را ارتقا دهید. با Skillz، می‌توانید از طریق مسابقات آنلاین و بازی با دوستان خود، امتیاز بالا کسب کنید و در رده‌بندی جهانی قرار بگیرید. 

Skillz دارای بازی‌های مختلفی از جمله بازی‌های خانوادگی، مسابقه‌ای، دونده، پازل و بازی‌های روانشناختی است. این بازی برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس است و شما می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. 

 بازی Brain Test - Tricky Puzzles

 

یک بازی معمایی و جذاب است که باعث میشود شما  تا مهارت‌های شناختی خود را تقویت کنید. در این بازی، شما با سوالات کوتاه و تست‌های مختلفی مواجه می‌شوید که برای پاسخ دادن به آن‌ها باید از هوش خود استفاده کنید.

 سوالات این بازی بسیار زیرکانه هستند و برای پاسخ دادن به آن‌ها باید از خلاقیت خود استفاده کنید. Brain Test - Tricky Puzzles دارای سطوح مختلفی است که هر کدام معمای پیچیده‌ای دارند و با بندوباری، تلاش و تفکر، می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید. همچنین با استفاده از این بازی، می‌توانید تمرین دادن به مهارت‌های خود را برای افزایش تمرکز و حافظه، آزمایش کنید. این بازی برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس است و شما می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

 بازی Monument Valley

یک بازی پازل با گرافیک فوق‌العاده بسیار بالا است. در این بازی، شما باید به عنوان یکی از شخصیت‌های بازی، با حرکت در یک سری پویش‌های هندسی، یک دنیای غیرممکن را کشف کنید. 

با توجه به ترکیب گرافیک، صدا، نور و نیروهای فیزیکی، همه چیز در این بازی بسیار شگفت‌انگیز و با واقعیت به‌نظر می‌رسد. بازی به عنوان یک بازی هنری و فوق‌العاده شناخته می‌شود که با نوآوری‌های فنی خود تجربه‌ای جدید از بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی Monument Valley برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس است.

در این مقاله، چند بازی برتر هوشی را شرح دادیم که در دسترس همه‌ی کاربران هستند. این بازی‌ها می‌توانند به تقویت مهارت‌های  فکری شما کمک کنند و در عین حال برای تفریح و گذراندن وقت فراغت نیز بسیار مناسب هستند.

 امیدواریم که بازی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، بتواند شما را با افزایش تمرین‌های حافظه به بهبود مهارت‌های هوشی و حافظه ای خود برسید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 824]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن