تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798466783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس فروش فنر در تهران کجاست


واضح آرشیو وب فارسی::

همانطور که در اکثر مقالات فنر چیست و انواع آن خوانده اید، باید بدانید که فنرها مانند فنر فشاری و فنر کوپلینگ ابزارهای ذخیره سازی انرژی مکانیکی هستند به زبان ساده انرژی مکانیکی را ذخیره کرده و در صورت نیاز آن را آزاد می کنند. در زندگی روزمره از بسیاری محصولات استفاده می کنیم که به طور قطع در آنها از فنر برای عملکرد بهتر به کار برده شده است. مثل فنرها در انواع ماشین‌ها، از محصولات مصرفی گرفته تا تجهیزات صنعتی سنگین، در ساعت و اسباب بازی ها، دوچرخه ها و غیره. متداول ترین متریال به کار رفته هم در ساخت فنرها فولاد فنر و فولاد ضدزنگ است.


بورس فروش فنر کوپلینگ در تهران آسیا فنر

اگر بخواهیم شما را راهنمایی کنم تا بورس فروش فنر در تهران درا به راحتی پیدا کنید متوان گفت خیابان پامنار و خیابان ناظم الاطباء جنوبی در تهران مرکز تولید و ساخت انواع فنر در کشور هستند.

رایج ترین طبقه بندی فنرها به شرح زیر است:

  1. فنرهای فشاری: طراحی شده برای کار با بار فشاری. در کمک فنرها، تشک های فنری، مدادهای مکانیکی و خودکارهای جمع شونده، سیستم تعلیق خودرو و تلفن همراه  یافت می شوند.
  2. فنرهای تقویتی: طراحی شده برای کار با بار کششی. یک نمونه باستانی Slinky است، اما فنرهای تقویتی نیز در ترازوها و مکانیزم درب گاراژ به کار برده می شوند.
  3. فنرهای پیچشی: طراحی شده برای کار با گشتاور (نیروی پیچشی) یعنی ذخیره و انتقال انرژی چرخشی. این فنرها هر گیره لباس و تله موش را نیرو می دهد.
  4. فنرهای کششی: طراحی شده برای بارهای کششی. اغلب در دو سر خود یک قلاب دارند که اصطلاحا به آنها فنر قلابدار نیز می گویند. در صنایع مختلف همچون خودرو سازی، کارخانجات صنعتی و ... کاربرد دارد.
  5. فنر کوپلینگی: فنری دنده ای شکل است که غالبا از جنس فولاد بوده و دنده های آن U شکل است و در دو مدل تمام دایره و نیم دایره ساخته میشوند. از مزایای کاربردی کوپلینگ فنری، میتوان به مقاومت بسیار بالا نسبت به ضربه های متوالی و انعطاف پذیری بسیار بالای آن اشاره نمود.
  6. فنرهای حلزونی – مارپیچ: قطعه ای مکانیکی است که طول عمر بالایی دارد و به ندرت از کار می افتد. در مواردی مانند ذخیره و رهاسازی انرژی، جذب ضربه مکانیکی و ... استفاده می شود.

بهترین سازنده فنر در تهران

تولیدکنندگان مطرحی در حوزه صنعت فنر در حال فعالیت هستند که مجموعه آسیا فنر هم جزو برترین تولیدکنندگان فنر و انواع آن مانند فنر فشاری است. انواع فنر نظیر فنر فشاری، فنر کوپلینگ که اولین سازنده آن تیم فنرسازی آسیا است، فنر پیچشی، فنر کششی و فنر حلزونی توسط تیم متخصص و مجرب و دستگاه های به روز در این مجموعه تولید می شود.


آسیا فنر بهترین سازنده فنر در تهران

درباره فنرسازی آسیا

گروه صنعتی آسیا فنر در ابتدا با نام فنرسازی و واشرسازی آسیا در سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در کارگاهی کوچک آغاز نمود و امروزه با کسب بیش از سی سال تجربه در امر مشاوره، طراحی و ساخت انواع فنر (فنر فشاری، فنر کوپلینگ، فنر حلزونی، فنر کششی)، واشرآلات، قطعات صنعتی، قطعات لاستیکی و ارائه انواع فرآورده های نسوز در صدد آن است که با پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات روز، محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه نماید. لازم به ذکر است که محصولات گروه صنعتی آسیا از مواد درجه یک بوده و قیمت فنر هم به همین امر بستگی دارد و از این حیث نامی آشنا در صنعت کشور است. همچنین این گروه مفتخر به همکاری با پتروشیمی، ذوب آهن و جهاد نصر است.

سخن پایانی

به طور خلاصه فنرها ابزاری هستند که فشار می دهند، می کِشند، پشتیبانی می کنند و یا محافظت می کنند. و در مجموعه های مکانیکی برای ایجاد نیروی فشاری – کششی یا پیچشی استفاده می شوند.

حال فنر و انواع آن با توجه به نوع بار اعمال شده در آسیا فنر در دسترس است و شما مشتریان گرامی می توانید فنر را با توجه به کاربرد خود انتخاب و با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید.

در این پست در مورد فنر - انواع و کاربردهای آن صحبت کردیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد. باعث خوشحالی است در مورد فنر هر چه می دانید و یا سوالی ذهن شما مشغول کرده است، در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن