تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799466706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیرات کامپیوتر توسط فرد متخصص در محل


واضح آرشیو وب فارسی::

کامپیوتر‌ها ماشین‌های پیچیده‌ای هستند. به احتمال زیاد برای شما هم رخ داده است که در حین کار کردن با کامپیوتر، به یکباره سیستم دچار مشکلات نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری شده باشد. رفع این مشکلات نیاز به کمک متخصص دارد. در گذشته نه چندان دور، بروز خرابی و مشکلات کامپیوتری، مشکلات و دغدغه‌های خاص دیگری را برای فرد به همراه داشت. در صورت وقوع هرگونه مشکلی لازم بود که سیستم خود را به بخش خدمات فنی فروشگاه لوازم الکترونیکی ببرید. از طرفی معتبر بودن فروشگاه و از طرفی نزدیک بودن محل تعمیر می‌توانست به یکی از مشکلات دیگر تبدیل شود. اما امروزه، شرکت‌هایی به وجود آمده‌اند که امکان تعمیر کامپیوتر در محل را فراهم کرده‌اند و در حال تغییر بازی با مزایای واضح هستند به گونه‌ای که نادیده گرفتن این مزایا دشوار است.

مزایای استفاده از تعمیرات کامپیوتر ارائه خدمات در محل

 به کمک تعمیرات کامپیوتر در محل، شما می‌توانید در زمان صرفه جویی کنید. به جای اینکه همه سیم‌ها را جدا کنید و کل سیستم خود را با تحمل شلوغی شهر و صرف زمان زیاد، به محل تعمیر کامپیوتر برسانید، می‌توانید در خانه یا محل کار خود منتظر بمانید تا این بار تعمیرکار نزد شما بیاید. دیگر لازم نیست برای مدت طولانی به کامپیوتر خود دسترسی نداشته باشید. با فرض اینکه سیستم دچار مشکل خاصی نشده است تا آن را کاملاً بی‌استفاده کرده باشد، همچنان می‌توانید در حالی که منتظر تعمیرکار هستید، کار خود را با سیستم انجام دهید. در حالی که اگر مجبور باشید آن را به خدمات کامپیوتری ببرید، ممکن است واحد فنی نتواند تا اواخر روز یا حتی هفته سیستم را بررسی کند و شما به اجبار برای مدت‌ها به سیستم خود دسترسی نخواهید داشت. 

یکی دیگر از مزایای تعمیرات کامپیوتر در محل این است که می‌توانید مستقیماً در خانه خود با یک متخصص فناوری در تماس باشید بدون اینکه مشتری دیگری در صف منتظر بماند یا میان کلام شما بیاید و مکالمه شما را قطع کند. اگر سؤالی دارید می‌توانید مستقیماً از شخصی که روی سیستم شما کار می‌کند بپرسید. در حالی که اگر کامپیوتر خود به یک خدماتی برده باشید، ممکن است آن را از یکی از همکاران خدمات مشتری دریافت کنید که هرگز حتی با سیستم تماسی نداشته است و وظیفه‌ای جز تحویل دادن سیستم به شما ندارد. در نهایت می‌توانید تمام نگرانی خود را در مورد اینکه چه کسی به فایل‌های شخصی شما دسترسی دارد، از ذهن خود پاک کنید. 

اگر صادق باشیم وقتی رایانه خود را به محل تعمیر کامپیوتر می‌بریم، مداوم این تصور را خواهید داشت که ممکن است یکی از کارمندان به صورت تصادفی به فایل‌های شخصی دسترسی پیدا کند. حال اگر حتی استاد فناوری هم در خانه شما نشسته باشد از اینکه دقیقاً چه کسی به سیستم دسترسی دارد، آسوده خاطر بود.  

چرا کسب‌وکارها به خدمات تعمیر کامپیوتر در محل نیاز دارند؟

هر کسب و کاری می‌داند که وقتی سیستم‌های کامپیوتر‌شان از کار می‌افتد، به سرعت در حال از دست دادن ارتباط با عملیات و منابع و حتی مشتریان خود هستند. با پیشرفت تکنولوژی مدرن، همه چیز به صورت دیجیتال و مستند در یک سیستم عامل است. اگر مشکلی در سیستم‌های کامپیوتری یا نرم‌افزار شرکت وجود داشته باشد، می‌تواند فعالیت‌های روزانه یک کسب و کار را کاملاً مختل کند تا زمانی که این مشکل توسط ارائه دهندگان خدمات تعمیرات کامپیوتر قابل اطمینان حل شود. 

تعمیرات کامپیوتر شامل چه خدماتی در محل مورد نظر می‌شود؟

خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل شامل تعمیر هر نوع نوت بوک یا دسکتاپ شامل تدارکات، تشخیص و تعمیر است. علاوه بر این خدمات تعمیر در محل شامل پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری است. ایرادات نرم افزاری شامل خرابی راه‌اندازی، خطای سیستم عامل، سرویس و نصب ویندوز در محل، رمز عبور، اتصال بی‌سیم یا اینترنت، ویروس‌ها و سایر مشکلات رایج نرم‌افزاری است. تعمیر و عیب‌یابی کلی سیستم‌ها، حذف نرم‌افزارهای جاسوسی، حذف بدافزارها و ویروس‌ها و آموزش نرم افزار یا برنامه‌های کاربردی سفارشی تنها بخشی از خدماتی است که یک شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر کامپیوتر در محل ارائه می‌دهد.



تعمیرات کامپیوتر

عیب یابی و تعمیرات 

ارائه سرویس عیب یابی و تعمیر کلی توسط مراکز تعمیرات کامپیوتر برای شرکت‌های تجاری بسیار مهم است. برخی از مشکلات رایانه‌ای وجود دارند که در سیستم‌های شرکت‌ها رخ می‌دهند. ندانستن چگونگی رفع مشکل می‌تواند بسیار ناامید کننده باشد. گاهی اوقات اگر بخواهید خودتان مشکل را حل کنید، ممکن است مشکل را شدیدتر کنید و برای مدت طولانی روند رفع مشکل را مختل کنید. مرکز تعمیرات کامپیوتر با جدیدترین فناوری  مانند انواع نرم افزارها به همراه تجربه و تخصص به درک و تشخیص مشکل و ایراد کار، قادر هستند به شکل  دقیق مشکل را تشخیص داده و آن را به شکل سریع و کارآمد برطرف کنند. اطلاعات، داده‌ها و فایل‌های مهم را ذخیره می‌کنند؛ به کارکنان کمک می‌کنند تا مشکل را درک کنند؛ مشکل را حل کرده و  از بروز مجدد مشکل جلوگیری می‌کنند.

حذف بدافزارها و ویروس‌ها

شرکت تعمیرات کامپیوتر و پشتیبانی فناوری اطلاعات، با کیفیت بالا، تجربه خلاص شدن از شر ویروس‌های رایانه‌ای را برای همیشه دارند. همچنین این مراکز توصیه‌هایی را ارائه می‌دهند تا رایانه‌ شما دوباره در معرض حمله قرار نگیرند. انواع بدافزارها و ویروس‌ها یکی از مخرب‌ترین برنامه‌هایی هستند که می‌توانند بخشی از عملکرد سیستم را دچار مشکل کنند و یا به طور کامل آن را از کار بیاندازند. برخی از علائم حملات ویروسی عبارت‌اند از: کامپیوتر کند کار می‌کند، پیغام خطا می‌دهد، راه اندازی نمی‌شود، نرم‌افزار آنتی ویروس اجرا نمی‌شود، مرورگر صفحات وب را باز نمی‌کند، صفحات وب ناآشنا به صورت مداوم باز می‌شود.

نصب ویندوز در محل

نصب ویندوز در محل یکی از رایح‌ترین خدماتی است که شرکت‌های تعمیر در محل ارائه می‌دهند. در واقع پریدن ویندوز و مشکلات مربوط به سیستم عامل یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که افراد مختلف در هر سطحی با آن درگیر می‌شوند. 



تعمیرات کامپیوتر

ویژگی‌های یک شرکت معتبر خدمات تعمیرات کامپیوتر 

بسیاری از شرکت‌های تعمیرات کامپیوتر در محل در قبال داده‌های شما مسئولیتی را قبول نمی‌کند. یک شرکت معتبر قویاً پشتیبان‌گیری‌های برنامه ریزی شده را انجام داده و به شما هم توصیه می‌کند. قبل از تعمیر، پشتیبان‌گیری از داده‌های شما را انجام می‌دهد. اگر اطلاعات شما از قبل به خطر افتاده و نسخه پشتیبان فعلی دارید، تمام تلاش خود را برای بازیابی اطلاعت شما انجام خواهد داد. همچنین در صورت لزوم در موارد شدید، یک سرویس بازیابی اطلاعات در سطح بالا را ارائه خواهد داد. 

مرکز تعمیرات کامپیوتر در تهران مفتخر است به عنوان اولین مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل، با داشتن 14 ایستگاه کاری در تهران، آماده ارائه انواع خدمات تعمیر کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ، در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و در سریع‌ترین زمان و به بهترین شکل خدمت رسانی خواهد کرد و همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد مشکلات متعددی ممکن است برای کامپیوتر رخ دهد. از قبیل ضربه و آسیب به صفحه نمایش، بازیابی اطلاعات، تعمیر هارد اکسترنال یا تعمیرات تخصصی. بنابراین مشکل پیش آمده با چالش‌های منحصر به فرد خود همراه خواهد بود. مرکز تعمیر کامپیوتر تهران با داشتن سابقه طولانی و به کمک نیروی جوان و متخصص خود، چالش‌ها و نگرانی‌های شما را برطرف خواهد کرد. برای ثبت درخواست سفارش خدمات کامپیوتر خود می‌توانید از طریق شماره‌های تماس زیر با ما تماس بگیرید. 

09122654736
22387862
86029907
66919863
44100334
33529664

در صورت تمایل می‌توانید از طریق لینک www.tamir-pc.com، و یا از طریق تلفن همراه خود بر روی آیکون واتساپ کلیک کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. این مرکز با ایاب و ذهاب رایگان، و با برآورد کم‌ترین قیمت دستگاه شما را در محل تعمیر و ارائه خواهد داد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن