تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796696600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی بهترین بانک های اطلاعات ساختمانی


واضح آرشیو وب فارسی::

اگر بگوییم که ساختمان سازی یکی از مهم ترین صنایع کشور است، احتمالا بیراهه نگفته ایم. سال هاست که این شاخص، نقش پر رنگی در اقتصاد ایفاء می کند. صدها شغل ایجاد کرده است و اهمیتی حیاتی در زندگی افراد دارد.

به همین دلیل است که باید چرخه ی این شاخص اقتصادی به درستی بچرخد. تنوع شغل های ساختمانی و افرادی که در آن فعالیت می کنند، باعث شده است که رقابت بسیار شدید و بالا باشد.

زمانی که رقابت بالا و نفس گیر است، تنها برگ برنده ای که هرکسی می تواند داشته باشد، اطلاعات است!

اطلاعات می تواند نگاه شما را تغییر داده و بهترین استراتژی را برایتان رقم بزند. 

در این مطلب می خواهیم به معرفی بهترین بانک های اطلاعات ساختمانی بپردازیم. اطلاعات ساختمان های در حال ساخت، نیمه کاره ...می توانند شما را به کسب درآمد بیشتر و پشت سر گذاشتن رقبا یاری کند. بنابراین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این بانک های اطلاعات ساختمانی به دست بیاورید، ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

بانک اطلاعات ساختمانی چیست؟

زمانی که از بانک اطلاعات ساختمانی صحبت می کنیم، منظورمان چیست؟ در واقع این اطلاعاتی که از آن حرف می زنیم، شامل چه چیزهایی می شود؟ چرا تا این حد اهمیت دارد؟

به طور کلی، شهری مثل تهران محل ساخت صدها و شاید هزاران پروژه ی ساختمانی است. وجود این پروژه های ساختمانی می تواند منبع درآمد فوق العاده ای برای شهروندان به حساب بیاید. اما از آن جایی که تعداد مشاغل ساختمانی نیز بسیار زیاد است، نمی توان به سادگی از این پروژه های ساختمانی ارتزاق کرد.

زمانی که شغل مورد نظر، مجهز به یک بانک اطلاعات ساختمانی باشد، می تواند جزئیات مربوط به این پروژه های ساختمانی را در تدوین استراتژی تبلیغاتی خود لحاظ کند.

اجازه بدهید یک مثال برایتان بزنیم:

فرض کنید که یک فروشنده ی سیمان، می خواهد مشتریان خود را افزایش بدهد. در این شرایط باید در میان ساختمان های در حال ساخت به دنبال مشتریان جدید باشد. اما صدها ساختمان در تهران و حومه، ساخته می شوند. به دست آوردن اطلاعات این سازه ها به تنهایی کار ساده ای نیست.

در نتیجه، این فروشنده ی سیمان به یک بانک اطلاعاتی نیاز دارد که اطلاعات مورد نیازش را در اختیار قرار بدهد.

به این ترتیب می تواند از این اطلاعات استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن، تبلیغات و بازاریابی خود را برای ساختمان ها و پروژه های در حال ساخت تهران تدوین نماید.

تحقیقات و آمارها نشان می دهد که مشاغلی که از بانک اطلاعات ساختمانی در تدوین استراتژی بازارایابی استفاده می کنند، معمولا تا 87 درصد موفق تر از دیگران عمل می کنند. به همین دلیل است که اگر در یکی از مشاغل ساختمانی مشغول هستید، توصیه می کنیم که خرید بانک اطلاعات ساختمانی را مد نظر داشته باشید.

مزایای بانک اطلاعات ساختمانی

اما اساساً این دیتابیس بزرگ، چگونه می تواند به تدوین استراتژی تبلیغاتی کمک کند؟ اصلا مزایای داشتن این دیتابیس چیست؟

به طور کلی می توان موارد زیر را به عنوان مزایای بانک اطلاعات ساختمان برشمرد:

دسترسی به شماره تماس سازندگان

یکی از مهم ترین مزیت هایی که داشتن بانک اطلاعات ساختمانی دارد، این است که شماره موبایل سازندگان در اختیارتان قرار می گیرد. در نتیجه، می توان به بهترین شکل ممکن، برای بازاریابی و تبلیغات اقدام کرد.

مهم ترین شخصی که برای خرید مصالح و خدمات ساختمانی تصمیم می گیرد، پیمانکار یا سازنده است. در نتیجه اگر شماره ی این فرد را داشته باشید، می توانید تبلیغات خود را به طور مستقیم به نظر وی برسانید.

در نتیجه، ارتباطی مستقیم میان خریدار و فروشنده برقرار می شود. فروشنده می تواند از پنل پیامکی موجود در بانک های اطلاعاتی بزرگی مثل پرشین سازه( که در ادامه آن را معرفی کرده ایم) استفاده کند و به طور مستقیم با خریدار ارتباط برقرار کند.

مهم ترین مزیت این شیوه از تبلیغات این است که بازاریابی افراد مستقیما روی جامعه ی هدف خواهد بود.

اطلاع از آدرس و مکان ساخت پروژه

برخی از افراد و فروشندگان مصالح یا خدمات ساختمانی تصور می کنند که خودشان می توانند به تنهایی آدرس پروژه های ساختمانی را به دست بیاورند. اما هزاران پروژه و ساختمان در حال ساخت در تهران و حومه وجود دارد. چگونه می توان به تنهایی آدرس تمام این پروژه ها را به دست آورد.

زمانی که یک بانک اطلاعات ساختمانی تهیه می شود، می توانید به آدرس پروژه های ساختمانی دسترسی داشته باشید. به این ترتیب می توانید بازاریابی خود را طبقه بندی و دسته بندی کنید. مثلا شاید بخواهید که تبلیغات شما فقط به دست سازندگان منطقه یک تهران برسد. یا می خواهید که پروژه های نزدیک به محل کارتان را شناسایی کنید.

به این ترتیب منبعی عظیم از اطلاعات در اختیار شما قرار می گیرد که کارتان را تا حد خیلی زیادی ساده می کند.

اطلاع از متراژ و تعداد طبقات ساختمان

برخی از مشاغل ساختمانی صرفا در سازه هایی خاص به کار می آیند. مثلا تصور کنید که یک نصاب آسانسور هستید. طبیعتا آسانسور در ساختمان هایی نصب می شود که بیش از 4 طبقه داشته باشند. بنابراین لازم است که شما به اطلاعات ساختمان هایی دست پیدا کنید که بیش از 4 طبقه دارند.

اطلاعات طبقه بندی شما در بانک اطلاعات ساختمانی باعث می شود که به سادگی و با چند فیلترگذاری، به سازه های مورد نظرتان دست پیدا کنید. همچنین از آن جایی که متراژ پروژه های در حال ساخت ذکر شده است، می توانید با توجه به نیاز خودتان، پروژه ای را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که این اطلاعات شما را به بازاریابی هدفمند برای خدمات ساختمانی تان نزدیک تر می کند.

امکانات ویژه ی ساختمان های در حال ساخت

برخی از خدمات ساختمانی مربوط به سازه هایی است که خدمات و امکانات ویژه ای دارند. مثلا طراحی و دیزاین روف گاردن در تمام سازه ها به کار نمی آید. با دسترسی به یک بانک اطلاعات ساختمانی می توانید به اطلاعات این سازه ها دسترسی داشته باشید.

مرحله ی ساخت پروژه های ساختمانی

یکی از مهم ترین مزیت های بانک اطلاعات ساختمانی این است که مراحل ساخت پروژه ها را به طور دائم آپدیت می کند. به همین دلیل است که شما می توانید بازاریابی دقیق تری برای مصالح و خدمات ساختمانی خود داشته باشید.

به عنوان مثال افرادی که در حوزه ی آهن ساختمانی فعالیت می کنند، طبیعتا نیازی به اطلاعات ساختمان هایی که در مراحل نازک کاری هستند، ندارند.

این اطلاعات طبقه بندی شما، محدوده ی هدف گذاری شما را مدام محدودتر می کند تا در نهایت مستقیما شما را به مخاطب هدفتان برساند.

این مهم ترین مزیتی است که می توان برای بانک اطلاعات ساختمانی برشمرد.

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه


بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه

اما حالا که با مهم ترین مزیت های بانک اطلاعات ساختمانی و کارهایی که می توان با در اختیار داشتن آن انجام داد، آشنا شدید، می خواهیم در مورد بهترین بانک اطلاعات ساختمان کل کشور آشنا شوید.

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه برای تمام کسانی که به نوعی با ساختمان سازی سر و کار دارند، نامی آشنا و معروف به حساب می آید. این شرکت بزرگ که بزرگ ترین مرجع بانک اطلاعات ساختمان کشور است، یکی از برترین و جامع ترین دیتابیس های ساختمان های در حال ساخت تهران و کرج را در اختیار دارد.

اگر به دنبال جایی برای دریافت اطلاعات پروژه های در حال ساخت تهران و کرج هستید، پرشین سازه می تواند جای مناسبی باشد.

اما چرا بانک اطلاعات ساختمانی این مجموعه را توصیه می کنیم؟ در ادامه به برخی از مزیت های بزرگ پرشین سازه و بانک جامع اطلاعاتی اش می پردازیم:

تعداد پروژه های فعال

اولین دلیلی که باعث می شود، پرشین سازه را به عنوان برترین دارنده ی بانک اطلاعات ساختمانی نام ببریم، تنوع بی نظیر پروژه های ساختمانی فعال آن است. در واقع بعید است که پروژه ای در تهران و حومه آغاز به کار بکند، اما اطلاعات آن در بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه منعکس نشود.

به عنوان یکی از جامع ترین بانک های اطلاعات ساختمانی می توانید هر چیزی که در خصوص یک پروژه های در حال ساخت ساختمانی می خواهید را از طریق این دیتابیس بزرگ به دست آورید. شماره تماس سازندگان، آدرس و لوکیشن پروژه ها، اطلاعات دقیق مربوط به امکانات پروژه و ده ها اطلاعات مهم دیگر، تنها بخشی از خدماتی است که توسط این بانک اطلاعاتی عرضه می شود.

نکته ی جالب توجه در خصوص این بانک اطلاعاتی این است که پروژه های فعالی که در آن درج شده، با درصد خطای بسیار ناچیز، همچنان فعال هستند و می توانند به عنوان یک هدف بازاریابی قرار بگیرند.

سرعت فراوان در انعکاس پروژه های در حال ساخت

یکی از بهترین ویژگی بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه این است که با سرعت فراوانی، اطلاعات مربوط به پروژه های در حال ساخت و تازه را منعکس می کند. در واقع سرعت این بانک اطلاعاتی از تمام دیتابیس های ساختمانی بالاتر است.

به همین دلیل اگر به دنبال اطلاعات به روز و جدید در خصوص ساختمان های در حال ساخت تهران و حومه می گردید، پرشین سازه و بانک اطلاعاتی آن می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

افزودن روزانه به پروژه های ساختمانی

در این بانک اطلاعاتی، به صورت روزانه تعداد زیادی پروژه ی در حال ساخت جدید اضافه می شود. در واقع از آن جایی که ساختمان سازی در تهران و حومه با سرعت بسیار بالایی در حال انجام است، افزودن پروژه های جدید کاملا ضروری می باشد.

بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، با توجه به همین مسئله تلاش دارد که به صورت روزانه پروژه های زیادی به بانک اطلاعاتی خود اضافه کنید تا خریداران این دیتابیس همواره به اطلاعات تازه ای برای بازاریابی خود دسترسی داشته باشند.

به روز رسانی و آپدیت مدوام

ساختمان های در حال ساخت تهران مدام پیشرفت می کنند و وارد مراحل تازه ای می شوند. بنابراین درج این پروژه ها در بانک اطلاعاتی به تنهایی کافی نیست. باید همزمان با پیشرفت پروژه ها، اطلاعات موجود در دیتابیس نیز آپدیت شوند.

بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، به طور مداوم اطلاعات مربوط به پروژه ها را آپدیت می کند و اجازه نمی دهد که این اطلاعات تاریخ مصرف گذشته، شوند.

در واقع اطلاعات قدیمی و به روز نشده می توانند هزینه های مارکتینگ و بازاریابی را بالاتر ببرند. از آن جایی که بیشتر مشتریان این بانک های اطلاعاتی نیازمند اطلاعات به روز و دقیق هستند، باید این آپدیت کردن را نیز مد نظر داشت.

بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، یکی از به روزترین و آپدیت ترین اطلاعات ممکن را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به همین جهت می توان کاملا به اطلاعات آن استناد کرده و استراتژی بازاریابی درستی تدوین کرد.

تصاویر مربوط به پروژه های ساختمانی

از جمله جدیدترین امکاناتی که توسط تیم پرشین سازه به کاربران بانک اطلاعات ساختمانی ارائه شده است، درج هزاران عکس مربوط به پروژه های ساختمانی تهران می باشد.

در این دیتابیس عظیم ساختمانی، می توانید تصاویر مختلفی از پروژه ی مربوطه ببینید و با توجه به نیاز خود، بهترین پروژه ها را انتخاب نمایید و اقدامات مربوط به مارکتینگ را پیگیری کنید.

طبقه بندی اطلاعات

شاید مهم ترین ویژگی این بانک اطلاعات ساختمانی، طبقه بندی اطلاعات باشد. به این ترتیب شما می توانید با فیلترگذاری در بخش های مختلف این بانک، به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

مثلا در صورتی که می خواهید به ساختمان های در حال ساخت منطقه 5 تهران دسترسی داشته باشید، کافیست فیلتر لوکیشن را روی منطقه 5 تهران بگذارید.

سادگی در کار کردن با این دیتابیس

از دیگر مزیت ها و منافع بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه این است که می توان به سادگی با آن کار کرد. نیازی نیست که دانش به روزی در مورد سیستم های نرم افزاری داشته باشید. تمام فضای این دیتابیس به زبان فارسی است و شما به سادگی می توانید به پروژه های مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

اطلاعات پروژه های ساختمانی حومه تهران و کرج

علاوه بر ساختمان های تهران، شما می توانید در این دیتابیس بزرگ، اطلاعات پروژه های کرج و حومه ی تهران را نیز به دست بیاورید.

در واقع با خرید بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه به منبع عظیمی از اطلاعات دست پیدا می کنید که می تواند شما را از هرگونه منبع ساختمانی دیگری بی نیاز کند.

پنل ارسال پیامک

در آخر باید به ویژگی پنل ارسال پیامک از طریق بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه اشاره کنیم. پنلی که به شما این امکان را می دهد که به طور مستقیم با سازندگان و پیمانکاران ساختمانی در ارتباط باشید. شماره موبایل سازندگان بخشی از اطلاعات موجود در این دیتابیس است.

با اتصال پنل پیامکی به این بانک اطلاعاتی می توانید تبلیغات خود را مستقیما به دست مخاطب هدف خود برسانید.

درصد خطای بسیار پایین و اطلاعات قابل استناد این دیتابیس، باعث می شود که موفقیت بازاریابی شما تا 89 درصد افزایش پیدا کند. 

دیگر ویژگی ها و بخش های وبسایت پرشین سازه

پرشین سازه را فقط با دیتابیس بزرگ ساختمانی اش نمی شناسند. این وبسایت می تواند بهترین منبع تمام مشاغل ساختمانی برای دسترسی به اخبار صنعت ساختمان و...باشد

در ادامه به برخی دیگر از ویژگی های وبسایت پرشین سازه پرداخته ایم:

اخبار ساختمانی

تمام کسانی که در حوزه های مختلف ساختمان سازی فعالیت می کنند، لازم است که به طور مداوم در جریان اخبار مربوط به مصالح ساختمانی، پروژه های ساختمانی جدید، طرح های مسکن سازی و...باشند.

به همین دلیل است که بخش مربوط به اخبار ساختمانی پرشین سازه، بهترین منبع اطلاعاتی است. شما می توانید هرچیزی که برای کسب اطلاع در مورد این بازار نیاز دارید را از طریق این بخش پرشین سازه به دست آورید.

مقالات ساختمانی

یکی دیگر از بخش های مهم پرشین سازه، مقالات تخصصی صنعت ساختمان است. اگر نیازمند اطلاعات بیشتری در خصوص بخش های مختلف ساختمان سازی هستید، می توانید از وبلاگ این وبسایت استفاده کرده و دانش خود در این زمینه را بالاتر ببرید.

در واقع، تمام کسانی که به نوعی با ساختمان سازی در ارتباط هستند، می توانند بیشترین بهره را از حضور در این وبسایت ببرند.

با توجه به تمام این مزیت ها و نکات مثبتی که در رابطه با بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه وجود دارد، انتخاب آن کار بسیار ساده و راحتی خواهد بود.

اگر در یکی از مشاغل ساختمانی فعالیت دارید یا این که می خواهید اطلاعات به روزی در مورد پروژه های ساختمانی تهران و حومه داشته باشید، حتما از این بانک اطلاعات ساختمانی استفاده کنید.

بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب


بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب

همان طور که از نامش نیز پیداست، وبسایت بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب ابزاری بسیار قدرتمند در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بهترین سازه های در حال ساخت تهران و حومه را پیدا کرده و اطلاعات آن ها را استخراج کنید.

یکی دیگر از بانک های اطلاعات ساختمانی قوی تهران، دیتابیس بزرگ سازه یاب است.

اگر بخواهیم نگاه دقیقی به بانک ساختمانی این وبسایت بندازیم، متوجه می شویم که از لحاظ کارکرد و قدرت به پای بانک پرشین سازه می رسد.

اما ویژگی ها و مزیت های بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب چیست؟

اطلاعات جامع و کاربردی

شاید بزرگ ترین مزیت این وبسایت و بانک اطلاعات ساختمانی اش این است که اطلاعات آن کاملا جامع و کاربردی است. متاسفانه در حال حاضر، فضای مجازی پر از دیتابیس های منسوخ شده و غیر کاربردی است. با خرید این دیتابیس ها فقط به اطلاعاتی دست پیدا می کنید که مدت هاست از تاریخ آپدیت آن ها می گذرد.

در نتیجه طبیعی است که به کارتان نیاید و کاربردی نباشد. اما اطلاعاتی که در سازه یاب عرضه می شود، کاملا به روز و جدید هستند.

می توانید به سادگی از این حجم اطلاعات ناب و به روز برای بهبود وضعیت مارکتینگ خود استفاده کنید.

در واقع اصلی ترین دلیل استفاده از بانک های اطلاعات ساختمانی این است که بتوانید هدف گذاری دقیق تری در انتخاب مخاطب خود داشته باشید. به این ترتیب مستقیما به کسانی وصل می شوید که مشتریان شما هستند و به دنبال خرید محصولاتتان می باشند.

اطلاعات موجود در این دیتابیس( به خصوص شماره تلفن پیمانکاران و سازندگان) می تواند شما را چندین گام به فروش نهایی محصولتان نزدیک تر کند. به خصوص با توجه به اینکه امروزه، رقابت میان مشاغل ساختمانی بسیار بالا رفته است، داشتن چنین بانک های اطلاعاتی ای می توان ابزار قدرتمندی در بازار رقابت باشد.

خرید بانک اطلاعات ساختمان با قیمت مناسب

شاید یکی از ویژگی های سازه یاب که باعث شده اقبال بیشتری نسبت به آن صورت بگیرد، قیمت مناسب و به صرفه ی آن باشد.

در واقع مشتریان این بانک های اطلاعاتی می توانند با پرداخت اشتراک ماهانه، به منبعی بی نظیر از اطلاعات ساختمان های در حال ساخت تهران و حومه دست پیدا کنند. اطلاعاتی که در نهایت به کمک استراتژی های بازاریابی می آیند و می توانند میزان فروش یک کسب و کار ساختمانی را افزایش بدهند.

جامع و به روز

درست مثل بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، دیتابیس سازه یاب نیز بسیار به روز و آپدیت است. روزانه بیش از چند صد پروژه ی ساختمانی در این دیتابیس بزرگ آپدیت می شوند و مراحل ساخت آن ها با دقت رصد می شود. تیم بزرگ و مویرگی سازه یاب با بررسی مداوم وضعیت پروژه های ساختمانی، تلاش می کنند که اطلاعات آپدیتی در اختیار کاربران خود قرار بدهند.

در غیر این صورت، اطلاعات موجود در دیتابیس ساختمانی به کار نخواهد آمد. تصور کنید که شما فروشنده ی سیمان هستید و می خواهید اطلاعات پروژه هایی که در مراحل سفت کاری هستند را به دست آورید تا بتوانید محصولتان را به آن ها بفروشید. طبیعی است که اگر اطلاعات موجود در این بانک آپدیت نشده باشند، ممکن است در نهایت پروژه هایی به شما معرفی شوند که مدت هاست از مراحل سفت کاری گذشته اند و عملاً دیگر احتیاجی به خدمات یا محصول شما ندارند.

سازه یاب را می توان یکی از عظیم ترین منابع اطلاعات ساختمانی به شمار آورد. در نتیجه اگر به دنبال خدماتی مناسب با قیمت معقول در حوزه ی اطلاعات ساختمانی هستید، به شما توصیه می کنیم که سازه یاب را نیز در نظر داشته باشید. 

بانک اطلاعات ساختمان در ساخت


بانک اطلاعات ساختمان در ساخت

اما سومین بانک اطلاعاتی ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم، بانک اطلاعات ساختمان درساخت است. این وبسایت با وجود اینکه عمر چندانی ندارد، اما یکی از بهترین بانک های اطلاعات ساختمانی کل کشور را در اختیار دارد.

اطلاعات جامع و به روز، دسته بندی منظم اطلاعات و دسترسی ساده، تنها بخش کوچکی از مزیت های این بانک اطلاعاتی است.

در ادامه می خواهیم به برخی از بهترین ویژگی های وبسایت درساخت و بانک اطلاعاتی آن اشاره کنیم:

قابلیت استناد به اطلاعات جامع و کاربردی آن برای بازاریابی و مارکتینگ

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر بانک اطلاعات ساختمانی ای باید داشته باشد این است که بتوان به اطلاعات آن استناد کرد. 

در واقع اصلی ترین دلیلی که افراد و مشاغل ساختمانی به سراغ بانک اطلاعات ساختمانی می آیند این است که بتوانند با توجه به اطلاعات مندرج در آن، پروسه ی بازاریابی خود را انجام بدهند.

در صورتی که این اطلاعات تاریخ مصرف گذشته، اشتباه و منسوخ باشد، اساساً نمی توان به آن ها استناد کرد. در نتیجه تمام پروسه ای که برای بازاریابی آن ها طی می شود، اشتباه خواهد بود.

مشاغل ساختمانی رقابت بالایی برای کسب جایگاه دارند. در نتیجه لازم است که همواره خود را آپدیت، به روز و مطلع نگه دارند. این بانک های اطلاعاتی به شما می گوید که روزانه چه تعداد ساختمان در تهران و حومه، آغاز به کار می کنند. در چه مرحله ای از ساخت هستند، چه امکاناتی دارند و...

با توجه به این موارد است که می توانید بهترین استراتژی ممکن را داشته باشید. بانک اطلاعات ساختمانی در ساخت، تلاش کرده است که جامع ترین و آپدیت ترین اطلاعات را گرد آوری کند. تیمی متخصص به طور دائم، پروژه های ساختمانی تهران را رصد کرده و هرگونه تغییری که در آن ها رخ می دهد را در بانک اطلاعاتی درساخت منعکس می کنند.

به همین دلیل است که خوشبختانه می توان به اطلاعات آن برای بازاریابی استناد کرد.

پیامک رایگان از طریق پنل درساخت

زمانی که به شماره تماس سازندگان و پیمانکاران ساختمانی از طریق بانک اطلاعاتی دسترسی پیدا می کنید، باید بتوانید برای آن ها پیامک بفرستید و تبلیغات خود را ارائه کنید.

خوشبختانه در بانک اطلاعات ساختمانی درساخت، ارسال پیامک کاملا رایگان است. به عبارت دیگر شما می توانید در گام اول، مخاطبین هدف خود را با فیلترگذاری های مختلف مشخص کنید.

سپس در قدم بعدی، متن پیامک تبلیغاتی خود را نوشته و برای تمام مخاطبین مورد نظر ارسال کنید. نکته ی فوق العاده ای که در این روش وجود دارد این است که تبلیغات شما به طور مستقیم به دست کسانی می رسد که قدرت تصمیم گیری برای خرید یا عدم خرید را دارند. در نتیجه، درصد موفقیت فروش بالاتر می رود. این ویژگی می تواند شما را در یک بازاریابی موفق کمک کند.

قیمت به صرفه و ارزان

اگر سری به بانک های اطلاعات ساختمانی مختلف بزنید، متوجه خواهید شد که بانک درساخت، یکی از ارزان ترین و مناسب ترین قیمت ها را ارائه می کند. با پرداخت اشتراک ماهیانه ی بسیار کم، می توانید به دریایی از اطلاعات پروژه های ساختمانی تهران و حومه دست پیدا کنید.

اطلاعاتی که به طور دائم به روز می شوند و می توانند شما در فروش بیشتر، یاری کنند.

استفاده از تصاویر جدید برای پروژه های ساختمانی

قدرت یک تصویر، بالاتر از هزاران کلمه است!

حتما شما هم این جمله را شنیده اید. اما اهمیت آن در بانک های اطلاعات ساختمانی دوچندان می شود.

یک فروشنده ی مصالح ساختمانی یا ارائه کننده ی خدمات ساختمانی با یک تصویر می تواند اطلاعات زیادی در خصوص ساختمان به دست بیاورد. در نتیجه، استفاده از عکس در بانک اطلاعات ساختمانی می تواند خیلی کمک کننده باشد.

در بانک اطلاعات ساختمانی درساخت، از این تصاویر به کرّات استفاده شده است. در ضمن فراموش نکنید که این عکس ها به صورت ماهیانه آپدیت می شوند.

در نتیجه می توانید اطمینان داشته باشید که این عکس ها کاملا به روز هستند و حاوی اطلاعات مورد نظر شما در خصوص ساختمان می باشند.

نمایش پروژه های ساختمانی روی نقشه

بارها در طول این مطلب ذکر کردیم که آدرس پروژه های ساختمانی بسیار مهم است. در واقع برای تدوین یک استراتژی بازاریابی درست و حسابی، نیازمند آدرس و لوکیشن پروژه های ساختمانی هستیم.

در نتیجه درج آدرس و گوگل مپ این ساختمان های در حال ساخت می تواند کمک زیادی به تدوین استراتژی مارکتینگ داشته باشد.

بانک اطلاعات ساختمانی درساخت، می تواند بهترین منبع شما برای به دست آوردن اطلاعات این پروژه های عمرانی باشد. کافیست منطقه یا محله ی مورد نظر خود را جستجو کنید تا فهرستی از تمام پروژه های ساختمانی در حال ساخت آن منطقه در اختیار شما قرار بگیرد. فهرستی که حاوی تمام اطلاعات مورد نظر شما در خصوص این پروژه ها هست.

طبقه بندی اطلاعات 

تصور کنید که یک بانک اطلاعات ساختمانی حاوی دنیایی از اطلاعات مختلف در خصوص پروژه های ساختمانی باشد. اما این اطلاعات طبقه بندی شده و منظم نیستند. در نتیجه پیدا کردن اطلاعات ساختمان های مورد نظرتان می تواند کار سخت و چالش برانگیزی باشد.

در واقع اگر بخواهیم واضح تر بگوییم، اصلا خرید چنین بانک اطلاعات ساختمانی ای، کار درست و به صرفه ای نیست. بنابراین طبقه بندی اطلاعات اولین و مهم ترین اصل در مورد بانک های اطلاعاتی است.

بانک اطلاعات ساختمانی در ساخت، تمام دیتاهای ساختمانی را به صورت طبقه بندی ارائه می کند. این طبقه بندی بر اساس موارد زیر است:

  • لوکیشن ساختمان
  • تعداد طبقات
  • متراژ و مساحت پروژه
  • مرحله ی ساخت
  • امکانات و ویژگی های ساختمان

هر یک از این دسته بندی ها به شما کمک می کند که زودتر و سریع تر به اطلاعات مورد نظرتان دست پیدا کنید. فراموش نکنید که تمام این دسته بندی ها، قرار است به سرعت بازاریابی و افزایش فروش کمک کند. 

درصد خطای بسیار پایین

همان طور که گفتیم تیم متخصص بانک اطلاعات ساختمانی درساخت، به طور دائم وضعیت پروژه های ساختمانی را رصد می کنند و با توجه به تغییراتی که در آن ها رخ می دهد، اطلاعات موجود در دیتابیس را تغییر خواهند داد.

به همین دلیل است که می توان با صراحت عنوان کرد که درصد خطای این بانک اطلاعاتی بسیار کم و ناچیز است. در نتیجه می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

چرا بانک اطلاعات ساختمانی؟

احتمالا تا اینجای مقاله به خوبی متوجه شده اید که چرا مشاغل ساختمانی نیازمند بانک های اطلاعات ساختمانی هستند. اما برای این که درک بهتری نسبت به این موضوع داشته باشید، چند دلیل دیگر نیز ذکر می کنیم:

رقابت تنگاتنگ با رقبا

بازار مشاغل ساختمانی، بازاری پر چالش، سخت و پر رقیب است. به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که به سادگی و راحتی در آن موفق بود.

لازم است که از تمام ابزارهایی که در دستتان هست، استفاده کنید تا بتوانید در این بازار موفق باشید. فراموش نکنید که این روزها، تولید مسکن کمتر شده است و در نتیجه، میزان رقابت میان فروشندگان و ارائه کنندگان مصالح ساختمانی بسیار بالا رفته است.

در نتیجه باید در چنین وضعیتی از ابزار اطلاعات استفاده کنید. اطلاعاتی که به شما کمک می کند رقبا را کنار زده و خودتان پیروز این بازار باشید. در غیر این صورت، بعید است که بتوانید دوام چندانی در بازار مشاغل ساختمانی داشته باشید.

تدوین استراتژی بازاریابی

زمانی که می خواهید محصولات خود را بفروشید، باید برنامه ای مدون و دقیق داشته باشید که از آن به عنوان استراتژی بازاریابی نام می برند.

علوم بازاریابی به قدری پیشرفت کرده است که امروزه با پخش یک تراکت یا بنر نمی توان موفق شد. باید روش های پیچیده تری به کار ببرید تا موفقیت خودتان را تضمین کنید. یکی از اصلی ترین ابزارهایی که به هنگام تدوین استراتژی بازاریابی به آن احتیاج پیدا می کنید، بانک اطلاعاتی است.

در خصوص بازاریابی مشاغل ساختمانی، اهمیت دیتابیس های ساختمان چند برابر می شود. در نتیجه برای یک بازاریابی موفق حتما باید این اطلاعات را داشته باشید.

سهولت در امر فروش

زمانی که شما اطلاعات ساختمان های در حال ساخت تهران و حومه را داشته باشید، راحت تر می توانید مصالح و خدمات ساختمانی خود را بفروشید.

کافیست از پنل های پیامکی موجود در بانک های اطلاعات ساختمانی معتبر استفاده کنید تا مطمئن شوید که تبلیغات شما به دست بازار هدف می رسد. در واقع دیتابیس های ساختمانی کار فروش را خیلی ساده تر و راحت تر کرده اند. امروزه با چند کلیک ساده می توانید محصولتان را به دیگران معرفی کرده و میزان فروش خود را بالاتر ببرید.

دیگر لازم نیست که به تک تک ساختمان های در حال ساخت تهران سر بزنید و تلاش کنید که آن ها را برای خرید کردن از شما، متقاعد کنید.

با استفاده از بانک اطلاعات ساختمانی، دریایی از پروژه های نیمه کاره در اختیارتان قرار می گیرد که قطعا میزان موفقیت شما در امر فروش را بالاتر می برد. علاوه بر این، کل پروسه را خیلی ساده تر می کند.

اطلاع از جدیدترین سازه های تهران

تصور کنید که شغل شما، ارائه ی خدمات مشاوره ی املاک است. تمام مشاورین املاک به خوبی می دانند که سرعت عمل در چنین شغلی چقدر مهم است. شما باید پیش از رقبا از سازه های جدید مطلع شوید. باید بدانید که هریک از آن ها در چه مرحله ای از ساخت قرار گرفته اند و چقدر دیگر طول می کشد تا به اتمام برسند.

هر چقدر سریع تر به این اطلاعات دسترسی داشته باشید، احتمال موفقیت شما بالاتر می رود. شما به عنوان مشاغل ساختمانی( چه خدماتی و چه تولیدی) باید بدانید که کدام سازه ها در حال ساخت هستند و به چه خدماتی نیاز دارند.

یک بانک اطلاعات ساختمانی، خیلی سریع این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد و به این ترتیب، درصد موفقیت شما را افزایش می دهد.

تمام این مزایای بانک اطلاعات ساختمانی باعث می شود که آن را به تمام مشاغل ساختمانی توصیه کنیم.

فراموش نکنید که این روزها بدون سلاح اطلاعات، نمی توان این نبرد را پیروز شد!

بانک اطلاعات ساختمانی رایگان

خیلی از افرادی که در مشاغل ساختمانی مشغول هستند، فکر می کنند که استفاده از بانک های اطلاعاتی رایگانی که در فضای مجازی وجود دارد، می تواند به آن ها کمک کند تا میزان فروش خود را بالاتر ببرند.

اما هرگز فراموش نکنید که پشتوانه ی این بانک های اطلاعاتی رایگان مشخص نیست. احتمال خطا بودن اطلاعات و منسوخ شدن آن ها بسیار زیاد است. در نتیجه نمی توان برای تدوین استراتژی بازاریابی از آن ها بهره مند شد.

خیلی از این بانک های اطلاعاتی رایگان، حتی باعث می شوند که شما هزینه های اضافه ای انجام دهید و عملاً شما به خرج می اندازند.

در نتیجه همواره بهتر است به سراغ بانک های اطلاعاتی معتبر بروید که نسبت به اطلاعاتشان اطمینان دارید.

قیمت بانک اطلاعات ساختمانی

سوال دیگری که خیلی از مشاغل ساختمانی دارند این است که هزینه ی خرید چنین دیتابیس هایی چقدر است؟ آیا باید هزینه های گزافی صورت بگیرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه چیز به کیفیت آن بانک اطلاعات ساختمانی بستگی دارد. برخی از این بانک ها به صورت اشتراکی، بسته های خود را ارائه می کنند.

برخی دیگر ترجیح می دهند که با پرداخت یک باره ی هزینه، کل اطلاعات را در اختیار مخاطبین خود قرار بدهند.

اما به طور کلی، باید بگوییم که هزینه ی خرید بانک اطلاعات ساختمانی در قیاس با منافعی که به دست می آورید، واقعا ناچیز است. در واقع با یک بازاریابی موفق، می توانید کل هزینه ی خرید این دیتابیس ها را برگردانید.

سخن آخر

در نهایت باید اعلام کنیم که بهترین بانک های اطلاعات ساختمانی کل کشور، قبل از هر چیزی باید جامع و آپدیت باشند. بدون این دو گزینه نمی توان انتظار چندانی از این دیتابیس ها داشت.

ما بانک اطلاعات ساختمانی را می خریم تا در پروسه ی بازاریابی به ما کمک کند. اگر اطلاعات این بانک اطلاعات، ناقص یا تاریخ مصرف گذشته باشد، نمی توان به اهداف بازاریابی مورد نظر دست پیدا کرد.

بنابراین همواره این مورد را در نظر داشته باشید.

در نهایت امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن