تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798473692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش صرافی بینگ ایکس bingx و نکات مهم میلیون دلاری


واضح آرشیو وب فارسی::


صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس bingx در سال 2018 در کشور سنگاپور تاسیس شد. این صرافی یکی از رقیبان اصلی بایننس بود. البته در ابتدا با نام bingbon فعالیت خود را آغاز کرد. در مدت زمان بسیار کمی توانست گردش مالی بسیاری ایجاد کند. البته امروزه دیگر با این نام فعالیتی نداشته و نام آن به صرافی bingx بینگ ایکس تغییر پیدا کرده است.

صرافی بینگ ایکس کاربران بسیار زیادی از سراسر دنیا داشته و هنوز هم تعداد ورودی‌های این صرافی، روز به روز در حال بیشتر شدن است. این صرافی علی رغم اینکه بسیار معروف و کار با آن ساده است، نکات ریز و ضروری بسیاری در قسمتهای مختلف خود دارد. دانستن این نکات، بسیار ضروری است. اگر در این مورد چیزی ندانید، کیفیت کار شما در این صرافی به شکل مطلوب نخواهد بود. علاوه بر این، بهتر است همیشه نکات ریز کار با هر صرافی را پیش از کار در آن، بدانید تا بهتر بتوانید ترید کنید. بر همین اساس، ما در پی این هستیم تا مهم‌رین نکات کار با پلتفرم صرافی بینگ ایکس در بستر نسخه ویندوز یا اپلیکیشن، برای شما شرح دهیم. چند پرسش در همین ابتدا مطرح می‌کنیم و در ادامه، پاسخ هر کدام را بیان می‌کنیم:

1. برای ثبت نام و ورود به صرافی بینگ ایکس، چه نکاتی باید مد نظر قرار بگیرد؟

2. آیا بدون احراز هویت می‌توان در صرافی بینگ ایکس bingx فعالیت کرد؟

3. برای خرید ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس bingx چه نکاتی باید رعایت شود؟

4. برای استفاده از ربات تریدینگ در صرافی بینگ ایکس bingx باید چگونه عمل کرد؟

مهم‌ترین نکات ثبت نام و ورود  به صرافی بینگ ایکس bingx

استفاده از پلتفرم صرافی بینگ ایکس bingx مانند صرافی‌های دیگر است. ثبت نام کاربران در پلتفرم بینگ ایکس bingx نیازمند دانش خاصی نیست. این کار بسیار ساده است. دانستن تک تک نکات زیر می‌تواند در این راه شما را یاری کند:

·   برای ثبت نام باید وارد سایت رسمی این صرافی شوید. آدرس رسمی این صرافی bingx.com است. برای ورود به سایت این صرافی، در هیچ کجای دنیا نیازی به فیلتر شکن ندارید. اما در کشور ما، باید با فیلتر شکن وارد شوید. اگر دوست ندارید فیلتر شکن استفاده کنید، می‌توانید از طریق سایت بینگ ایکس فارسی استفاده کنید که فعلا فیلتر نیست.

·   اگر دوست دارید هر جا و هر موقع که خواستید از امکانات این صرافی استفاده کنید، اپلیکیشن صرافی bingx را روی گوشی همراه خود نصب کنید. برای دریافت نسخه اندروید یا ios می‌توانید به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنید. البته راه ساده‌تری هم هست. می‌توانید به سایت این صرافی مراجعه کرده و به پایین صفحه اسکرول کنید. در پایین صفحه لینک مستقیم و غیر مستقیم این صرافی درج شده است و می‌توانید استفاده کنید.

·   برای ثبت نام در این صرافی بهتر است یک ایمیل جداگانه برای ثبت نام در صرافی داشته باشید. مهم‌تر از همه اینکه رمز عبور شما باید خیلی سخت باشد و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک باشد تا امنیت آن بالاتر برود. البته لایه‌های امنیتی صرافی بینگ ایکس bingx بسیار قوی عمل می‌کند. اما بهتر است ایمیل شما مخصوص این کار باشد.

·   در میان صرافی‌های متعددی که در دنیا وجود دارند و کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند، بینگ ایکس bingx هنوز هم این اقدام را انجام نداده و با کاربران ایرانی هیچ مشکلی ندارد. شاید بهتر باشد به جای استفاده از صرافی‌های داخلی و محدودیت‌های ثبت نامی، از صرافی بینگ ایکس استفاده کنید.

الزامی نبودن احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx

الزامی نبودن احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx، به یک نکته بسیار مهم تبدیل شده است که بحث، پیرامون آن، خالی از لطف نیست. صرافی بینگ ایکس bingx به خاطر امکانات و قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای که دارد، توانسته است به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های حال حاضر دنیا باشد. رتبه جهانی این صرافی به قدری بالاست که در سال 2021 و 2022 توسط یکی از 3 صرافی برتر دنیا لقب بگیرد. مطمئنا چنین اتفاقی بدون حضور کاربران، میسر نبود.

کاربران یک صرافی، معمولا به دنبال معامله در بستری امن و بدون دردسر هستند. سختی در ثبت نام یا احراز هویت می‌تواند این کاربران را با سردرگمی مواجه کند. اگر کاربران یک صرافی با اجبار و الزام مواجه شوند، بدون شک، انگیزه خود برای ترید کردن در آن صرافی را از دست می‌دهند. به علاوه اینکه بسیاری از کاربران ، فقط قصد خرید تعدادی ارز دیجیتال دارند که شاید مجموع آن‌ها به 1 بیت کوین هم نرسد. پس دلیلی وجود ندارد در صرافی ثبت نام کند که کلی فیلتر برای عبور دارد.

صرافی بینگ ایکس bingx از همان ابتدای تاسیس، احراز هویت برای کاربران خود را به دلخواه گذاشت. یعنی در هنگام ثبت نام در این صرافی، نیازی به احراز هویت نیست و خیلی راحت می‌توان ارز خرید و فروش کرد. در برخی از موارد این احراز هویت، یا الزامی می‌شود و یا بهتر است انجام شود. البته لازم به تاکید مجدد است که، خرید و فروش ارز در این صرافی نیازی به احراز هویت نداشته و آزاد است.

موارد کوچکی که صرافی بینگ ایکس استفاده از آن‌ها را ملزم به انجام احراز هویت کرده است، شامل موارد زیر است:

1. استفاده از اپلیکیشن برای برداشت ارز از صرافی:

از همین ابتدا بگوییم که این کار، احراز هویت نیست. فقط بخشی از آن شبیه به احراز هویت است. ما هم به همین دلیل در اینجا، به آن اشاره می‌کنیم. اگر قصد برداشت ارز دیجیتال دارید و می‌خواهید آن را به کیف پول خود در یک صرافی دیگر واریز کنید، پیش از انجام این اقدام، صرافی از شما درخواست می‌کند تا اعتبار سنجی انجام دهید. این اعتبار سنجی برای این است که صرافی مطمئن شود گوشی متعلق به شماست و شما خودتان با اپلیکیشن درخواست چنین کاری دارد. لذا دو گزینه پیشنهادی به شما ارائه می‌کند که می‌توانید یکی را به دلخواه، انتخاب کنید:

·        روش enable google authenticator

·        روش phone number verification

2. استفاده از رمز ارز ریال برای خرید ارز:

تا همین چند وقت پیش، امکان خرید برای کاربران ایرانی با ارز ریال وجود نداشت. اما بینگ ایکس این قابلیت را به پلتفرم خود اضافه کرد تا کاربران ایرانی نیز بتوانند با ریال، ارز دیجیتال بخرند. صرافی بینگ ایکس انجام این کار را منوط به انجام احراز هویت کرده است. اگر احراز هویت انجام نشود، نمی‌توان از این قابلیت استفاده کرد.

3. انجام معاملات بالای 50 هزار دلار در روز:

اغلب صرافی‌های داخل کشور احراز هویت را اجباری می‌کنند و کسی نمی‌تواند بدون احراز هویت حتی یک تتر خرید و فروش کند. صرافی bingx به کاربران خود اجازه معامله تا 50 هزار دلار در روز را بدون احراز هویت می‌دهد. اما برای بالاتر از آن باید حتما احراز هویت ایمیلی یا fa2 دوعاملی انجام شده باشد. پس این نکته را هم در نظر داشته باشید.

خرید ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس bingx و نکات مربوط به آن

صرافی بینگ ایکس bingx اخیرا در پلتفرم خود، ارز ریال را هم جزء ارزهای مبادلاتی قرار داده است. با این اقدام، بسیاری از کاربران خوشحال شده و حتی تعداد بسیار زیادی هم دوباره جذب این صرافی شدند. خرید با ریال در صرافی  بینگ ایکس به دو طریق امکان‌پذیر است. یکی روش مستقیم و یکی هم روش همتا به همتا که به روش p2p  معروف است. در هر دوی این روش‌ها، کاربران باید از قبل، احراز هویت انجام داده باشند.

انجام احراز هویت در این قسمت کاملا اجباریست. در روش اول، کاربران به طور مستقیم خرید خود را با ریال انجام می‌دهند. اما در روش دوم، آنها با تاجران ارز طرف هستند و بدون دخالت شخص سود، معامله مورد نظر خود را با قیمت مد نظر، به انجام می‌رسانند. احراز هویت در بخش p2p کاملا اجباریست.. اما برای خرید مستقیم، اجبار و الزامی به این کار وجود ندارد.

نکته حائز اهمیت دیگر برای استفاده از این بخش، شارژ حساب است.  باید بالای 500 تتر در حساب کاربری، شارژ وجود داشته باشد. در ضمن برای استفاده از این قابلیت، باید خط تلفن مورد استفاده، به اکانتی که از آن استفاده می‌گردد، متصل باشد. همچنین، ایمیل شخص باید به صرافی متصل شود.

ربات تریدینگ صرافی بینگ ایکس bingx


صرافی بینگ ایکس

ربات تریدینگ در صرافی بینگ ایکس bingx از امکانات بسیار فوق االعاده‌ای است که اکثر کاربران تازه وارد یا حرفه‌ای در این صرافی، از آن بهره می‌برند.

استفاده از ربات تریدینگ، نکات قابل ملاحضه‌ای دارد که بدون شک، مد نظر قرار دادن آن‌ها می‌تواند منجر به سود شود. برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر است:

·   همیشه سعی کنید در استفاده از ربات تریدینگ صرافی بینگ ایکس bingx، نوع معامله مد نظر خود را مشخص کنید. معاملات لحظه‌ای و spot این امکان را به شما می‌دهند که قیمت کف و سقف برای ارز مورد نظر تعیین کنید تا ربات تریدینگ، در قیمت کف خریداری کند و در قیمت سقف، به فروش برساند تا معامله متوقف شود.

·   در صورتی که ترجیح می‌دهید معامله شما متوقف نشود و در صورت صعودی بودن قیمت، معامله ادامه دار باشد، حتما از ربات spot infinity  استفاده کنید.

·   در معاملات futures سعی کنید از اهرم‌های زیاد بالا استفاده نکنید. به خصوص زمانی که هنوز، تازه وارد هستید و با چم و خم این بازار آشنایی ندارید. زیرا به همان مقدار که ممکن است شما سود کنید، به همان مقدار هم ممکن است ضرر کنید. پس داشتن یک leverage منطقی، بهتر از اهرم‌های هیجانی و بالاست.

آموزش کامل صرافی بینگ ایکس bingx

ورود به بخش‌های مختلف یک صرافی، نیازمند دانش در این زمینه می‌باشد. اگر صرافی bingx بینگ ایکس را برای ترید و معامله انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با وارد شدن به این صرافی و سر زدن به بخش‌های مختلف آن، چم و خم استفاده از یک پلتفرم اختصاصی و معروف دنیای بلاک چین را یاد بگیرید.

ما قصد داریم در این مقاله، آموزش کامل صرافی bingx بینگ ایکس را به طور خلاصه به شما ارائه کنیم. برا معامله در این صرافی، علاوه بر ثبت نام و احراز هویت غیر اجباری، نیازمند دانش خاص در مورد استفاده از امکانات آن هستید. برخی از این امکانات، شامل کپی تریدینگ، تریدینگ ویو، استفاده از ربات گرید صرافی bingx و همچنین معاملات به روش spot و futures است.

ما به طور خلاصه، نحوه ورود و استفاده از آن‌ها را شرح خواهیم داد. بر همین اساس چند پرسش مهم مطرح کرده داریم که پاسخ ان‌ها را با مطالعه این مقاله، بدست خواهید آورد:

  1. چگونه در بینگ ایکس bingx یک حساب کاربری بسازیم؟
  2. نحوه ورود و انجام معامله در صرافی بینگ ایکس bingx چگونه می‌باشد؟
  3. مراحل فعال سازی کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس bingx چگونه است؟
  4. مراحل فعال کردن ربات گرید چگونه است؟

مراحل آموزشی ایجاد حساب کاربری در صرافی بینگ ایکس bingx

برای داشتن یک حساب در صرافی bingx باید طبق اصول زیر این کار را انجام دهید. فقط قبل از آن باید بدانید که قرار است وارد یک صرافی بسیار حرفه‌ای و معروف شوید. این صرافی تمام تلاش خود را کرده تا شما به سود دست پیدا کنید. امکانات بی نظیر این صرافی در حدی است که می‌توان آن را جزء 3 صرافی برتر دنیا، قرار داد.

برای ایجاد حساب کاربری، همراه ما باشید:

  1. وارد سایت bingx.com شوید. اگر نمی‌خواهید از فیلترشکن برای این کار استفاده کنید، وارد سایت بینگ ایکس فارسی شوید.
  2. از سمت راست صفحه و در قسمت بالا، روی گزینه register کلیک کنید.
  3. در پنجره باز شده، دو روش ثبت نام برای شما نمایش داده می‌شد. برای مثال، روش تلفن را انتخاب کنید.
  4. در این مرحله وارد صفحه تلفن شده‌اید که باید در قسمت اول شماره تلفن خود را وارد کنید.
  5. در قسمت دوم یک رمز 8 تا 20 کاراکتری را با حروف بزرگ و کوچک و عدد انتخاب کرده و وارد کنید.
  6. در پنجره زیر،  کد Bingxfarsi را وارد کنید.
  7. در قسمت پایین، تیک پذیرفتن قوانین را بزنید.
  8. روی گزینه رجیستر کلیک کرده و منتظر دریافت رمز رجیستر روی گوشی همراه خود بمانید.
  9. در این مرحله یک پازل به شما نمایش داده می‌شود که با انجام دادن آن، کد به گوشی شما ارسال می‌گردد.

10.بعد از دریافت کد، آن را وارد کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

برای ورود با ایمیل می‌توانید تمامی مراحل بالا را تکرار کنید فقط به جای تلفن، عنوان email را انتخاب کنید تا کد رجیستر به ایمیل شما فرستاده شود.

اگر کاربر تازه وارد هستید و دوست دارید مانند تریدرهای دیگر در صرافی bingx حساب داشته باشید، می‌توانید طبق اصول زیر وارد پلتفرم شده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید:

آموزش خرید و فروش رمز ارز در صرافی بینگ ایکس bingx

خرید فروش ارز دیجیتال در صرافی bingx از کارهای اصلی این صرافی است. کاربران به همین قصد وارد این صرافی می‌شوند. اگر تصمیم به خرید و فرو دارید، دو گزینه و دو نوع معامله پیش روی شماست که شامل موارد زیر است:

  •     معاملات آنی و لحظه‌ای یا همان spot
  •     معاملات آتی یا همان futures

آموزش خرید و فروش ارز  در صرافی بینگ ایکس به روش اسپات

اگر دوست دارید خرید و فروش لحظه‌ای را تجربه کنید، کافیست گام به گام مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد پنل کاربری خود در صرافی شوید.
  2. از روی نوار بالا و در سمت چپ، گزینه اسپات spot را بزنید.
  3. در سمت راست تصویر و زیر گزینه sell/buy، روش معامله خود را که market یا limit می‌باشد را انتخاب کنید. دقت کنید که با انتخاب گزینه limit، معامله شما محدود است و اگر گزینه market را انتخاب کنید، معامله خرید یا فروش شما طبق قیمت بازار انجام خواهد شد.
  4. Amount یا مقدار قیمت خود در مارکت را تعیین کنید. همچنین می‌توانید میزان ارزی که قرار است در روش محدود و limit استفاده کنید را تعیین کنید.
  5. گزینه خرید یا فروش در سمت راست را بزنید.

آموزش خرید و فروش ارز در صرافی بینگ ایکس به روش فیوچرز futures

شما می‌توانید از طریق پلتفرم bingx معاملات خود را برای آتی و آینده نیز به انجام برسانید. در این نوع عامله، شما می‌توانید از وجود اهرم‌ها استفاده کنید و سود خود را چندین برابر کنید. البته اگر حرفه‌ای نیستید، باید حواستان را جمع کنید. زیرا به همان اندازه که ممکن است با leverage سود کنید، به همان اندازه نیز ممکن است متضرر شوید.

برای انجام معاملات فیوچرز به دو روش می‌توانید معامله کنید. روش استاندارد و روش پرپچوال. مراحل هر کدام را به صورت جداگانه، تشریح می‌کنیم:

روش استاندارد:

  1. وارد حساب کاربری شوید.
  2. از نوار بالایی وارد derivatives شوید.
  3. گزینه standard futures را بزنید.
  4. روی گزینه مارکت کلیک کنید.
  5. حجم درخواستی خود را در قسمت مارجین وارد کنید.
  6. اهرم خرید یا فروش را تنظیم کنید.
  7. حد سود و ضرر خود را در قسمت tp/sl مشخص کنید.
  8. . اهرم معاملاتی خود را که از 1x تا 150 x می‌باشد را انتخاب کنید.
  9. در قسمت stop loss حد ضرر خود و جایی که معامله باید استاپ شود را مشخص کنید.

10.در قسمت take profit حد سود خود را تعیین کنید.

11.گزینه long (bullish)  را بزنید تا پوزیشن شما برای معامله، ایجاد شود.

12.در سمت چپ تصویر و زیر گزینه my position، می‌توانید با کلیک کردن روی علامت مداد در کنار margin،  حجم پولی که وارد کرده‌اید را تغییر دهید

اما برای استفاده از روش پرپچوال که معمولا برای افراد حرفه‌ای کاربرد دارد، بهتر است از مراحل زیر وارد شوید و معامله را به انجام برسانید:

  1. وارد پنل خود شوید.
  2. از نوار بالایی مانند مرحله قبلی، گزینه derivatives را کلیک کنید.
  3. اینبار به جای استاندارد، روی گزینه perpetual کلیک کنید.
  4. در سمت چپ تصویر در پنل خود و در پنجره long روی کشوی زیرین آن کلیک کنید و گزینه مارکت را انتخاب کنید.
  5. حجم درخواستی خود را در قسمت margin تعیین کنید.
  6. اهرم خرید یا فرش خود را تعیین کنید.
  7. حد سود و ضرر خود را مشخص کنید.

در این نوع معامله، می‌توانید سود بالایی بدست بیاورید اما در نظر داشته باشید که این کار همان قدر که سود دارد، به همان میزان هم ممکن است ضرر داشته باشد.

آموزش استفاده از ربات grid در صرافی بینگ ایکس bingx

 صرافی بینگ ایکس bingx توانسته است موقعیتی را فراهم کند تا افرادی که زمان زیادی برای صرف کردن در این صرافی ندارند، بتوانند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

در صرافی bingx شما با یک ربات تریدینگ فوق العاده هوشمند طرف هستید که می‌توانید معاملات خود را با این ربات به انجام برسانید. ربات گرید صرافی bingx برای کاربران خود، 3 گزینه پیشنهادی دارد که از طریق مراحل زیر، قابل دسترسی است و می‌توانید با انتخاب یکی از ان‌ها، معامله خود را به ربات بسپارید:

  1. برای ورود به قسمت ربات گرید صرافی bingx می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:
  2. وارد پنل کاربری خود شوید.
  3. از نوار بالایی پلتفرم، گزینه Grid Trading را انتخاب کنید.
  4. وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید 3 گزینه زیر را مشاهده کنید:
  •     Futures grid
  •     Spot grid
  •     Spot infinity grid
  1. با انتخاب گزینه create در کنار هر کدام از این موارد، وارد آن قسمت شده و معامله خود را به ربات مورد نظر، می‌سپارید. اگر spot grid انتخاب شود، یک کف و سقف قیمت تعیین می‌کنید تا ربات با رسیده قیمت ارز به آن‌ها، اقدام به خرید و فروش کند.

اگر گزینه spot infinity را انتخاب کنید، ربات کف قیمت را برای خرید از شما می‌گیرد اما برای فروش، تا زمانی که ارز مورد نظر روند نوسان صعودی داشته باشد، اقدام به فروش نمی‌کند تا شما سود پی در پی کسب کنید.

اگر هم که قسمت futures را انتخاب کنید، معاملات اهرم دار را برای ربات تعیین می‌کنید.

آموزش کپی ترید copy trading در صرافی بینگ ایکس bingx


آموزش صرافی بینگ ایکس bingx

سیستم کپی تریدینگ در صرافی bingx از امکانات فوق العاده خوبی است که کاربران می‌توانند با آن به سودهای خوبی دست پیدا کنند. افرادی که تازه کار هستند و وارد bingx می‌شوند، دوست دارند بدون تحلیل نمودارهای آماری و ریاضی و یادگیری تحلیل‌های سخت و تخصصی فاندامنتالی و . . . سود کسب کنند.

کپی تریدینگ به کمک این افراد می‌آید. می‌توان با کپی کردن تمام پوزیشن‌ها و استراتژی‌های افراد حرفه‌ای، کاری کرد که حساب این افراد هم با سود مواجه شود. البته این قابلیت، فقط مخصوص افراد تازه کار میست. حرفه‌ای‌ها نیز می‌توانند با کپی کردن پوزیشن‌های باز شده توسط غول‌های صرافی، کسب سود کنند.

برای بهره مندی از این امکان، باید طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید.
  2. در نوار  بالایی و در قسمت وسط، روی گزینه copy trade کلیک کنید.
  3. یک پنجره برای شما گشوده می‌شود که می‌توانید در آن معاملات اسپات یا فیوچرز را به دلخواه انتخاب کنید.
  4. اگر برای اولین‌بار به این قسمت وارد می‌شوید، باید در پنجره‌های باز شده، اسکرین شات از فالورهای پیج‌تان را باید بارگذاری کنید. همچنین باید نام آی دی تلگرام و شبکه اجتماعی دیگری که در آن عضویت دارید را وارد کنید.
  5. در این مرحله روی submit کلیک کنید.
  6. پاسخ فعالسازی کپی ترید شما بعد از 1 الی 3 روز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  7. بعد از فعال شدن، مجددا وارد پنل کاربری و قسمت کپی تریدینگ شوید.
  8. یکی از تریدرهای معروف و مد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه کپی در کنار ان را می‌زنید.

و کلام آخر

انتخاب صرافی بینگ ایکس bingx به عنوان یک صرافی هوشمند و بسیار دقیق، انتخابی بسیار عالی برای کسب سودهای بسیار زیاد است. با یادگیری مراحل ورود به این صرافی و استفاده از امکانات آن، می‌توانید به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شوید و یا حتی بدون آموزش از قسمت کپی ترید آن، با انتخاب یک تریدر قوی، معاملات ایشان را کپی کرده و سود کسب کنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن