تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798333370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفپوش بتنی پلیمری چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه کفپوش های پلیمری جایگزین موزاییک های بتنی شده و مزایای بیشتری برای مردم فراهم می کند. این نوع کفپوش به عنوان عایق ضد آب و رطوبت شناخته می شود. همچنین موزاییک پلیمری بتنی در برابر دما، سرما، گرما، برف و باران مقاوم بوده و در برابر ضربه و تنش یا فشار بسیار مقاوم است. این نوع موزاییک به دلیل داشتن ویژگی های خاص بیشترین کاربرد را نسبت انواع دیگر کفپوش ها دارد. از این کفپوش ها در مکان هایی مثل: فرودگاه ها، مراکز خرید، منازل و ... استفاده می شود. اگر شما هم به دنبال این هستید که بدانید کفپوش پلیمری چیست و چه ویژگی ‌هایی دارد پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب همراه خانه موزاییک بمانید.



آشنایی با کفپوش بتنی پلیمری

به جرات می توان گفت که مواد پلیمری در اکثر محصولاتی که به ضد آب بودن معروف هستند استفاده می شود. زیرا قابلیت عایق بندی را دارد و برای پوشش هایی که در معرض آب و رطوبت هستند، گزینه ایده آلی است. مواد پلیمری نوعی پوشش رنگی با چگالی و چسبندگی بالا هستند. ما درادامه قصد داریم اجزای تشکیل دهنده کفپوش پلیمری را برای شما بیان کنیم تا بدانید که چرا این نوع کفپوش تا این حد چسبنده و مقاوم است.برای خرید موزاییک طرح دار با بهترین قیمت و کیفیت می توانید وارد وب سایت خانه موزاییک شوید.

کفپوش بتنی پلیمری از چه اجزایی تشکیل شده است

ترکیبات بسیار سخت

ترکیبات سخت موادی هستند که بدون حرارت یا فرآیندهای خاص سخت می شوند. این مواد به روش ‌های مختلفی روی سطح بتن اعمال می شوند تا مقاومت آن افزایش یابد. برخی از روش ها عبارتند از: اسپری کردن و غلتک. اما برای اعمال مصالح سخت بر روی بتن در بسیاری از موارد شاهد ماله و شانه کشی هستیم. خوب است بدانید که از این مواد را می توان با حلال یا بدون حلال استفاده کرد.

استفاده از مواد پرایمر

به عنوان یک قانون، سطح بتن پر از فضای خالی است و برای آب بندی این حفره ها باید از پرایمر استفاده کرد. برای زیرسازی در مرحله بعد از مواد پرایمر کمک می گیرند و درون آن ها از حلال یا رقیق کننده های واکنش زا استفاده می کنند. از دیگر قسمت های تشکیل شده کفپوش بتنی پلیمری می توان به لایه های آب بند، لایه های میانی، شمشه کشی، پوشش های خود ترا، پوشش های ماله کشی و پوشش های الیافی اشاره کرد. خانه موزاییک با سال ها تجربه و تخصص معتبرترین مرکز فروش انواع موزاییک ساده و طرح دار است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت موزاییک طرح ‌دار با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

آب بند کننده

یکی دیگر از اجزای مهم تشکیل دهنده کفپوش های بتنی مواد عایق رطوبتی یا همان مواد آب بند هستند. این مواد بر پایه رزین اپوکسی تولید می شوند. این مواد به راحتی می توانند به داخل بتن نفوذ کرده و در آن جذب شوند. پس از نفوذ این ماده به داخل بتن، شاهد عدم جذب آب و رطوبت با موزاییک کف یا پلیمری هستیم. اغلب از این ماده در سنگ های مصنوعی نیز استفاده می شود.

شناخت کاربرد کفپوش های بتنی پلیمری

جالب است بدانید که کفپوش های بتنی پلیمری بسیار پرکاربرد در مکان های پرتردد و فضاهای صنعتی مختلف هستند. کفپوش بتنی پلیمری به دلیل مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، تغییرات و یکپارچگی برای محیط های صنعتی ایده آل است. از ویژگی های مهم موزاییک پلیمری و موزاییک طرح دار پلیمری می توان به بهداشت و نظافت راحت تر و همچنین مقاومت در برابر سایش و ضربه اشاره کرد. خانه موزاییک مناسب ترین قیمت موزاییک طرح دار را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

زیبا کردن محیط با استفاده از موزاییک های پلیمری

از کاربردهای موزاییک پلیمری می توان به زیبایی مکان های مختلف اشاره کرد. این نوع موزاییک در مکان هایی مثل: منازل، ویلاها، محوطه های مسکونی و مدرسه ها که دارای اهمیت زیبایی زیادی هستند قابل استفاده می باشد. این نوع از موزاییک به دلیل بالا بودن استحکام خود در مناطق پر رفت و آمد، کارخانه های صنعتی، فرودگاه ها، زمین های ورزشی، بیمارستان ها و ... استفاده می شود.

کفپوش پلیمری به عنوان پوشش راه پله در فضاها و محیط های بیرونی ایده آل است. کف پلیمری به دلیل جنسش اصطکاک خوبی دارد و راه رفتن روی موزاییک ها را آسان می کند، بنابراین انتخاب کفپوش پلیمری برای پوشش راه پله می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.



کفپوش های بتنی پلیمری چه ویژگی هایی دارند؟

از مهم ترین ویژگی ها به خصوص کفپوش های پلیمری می توان به موارد زیر اشاره کرد. پس در ادامه همراه خانه موزاییک بمانید.

اولین ویژگی کفپوش های بتنی پلیمری این است که در برابر اسیدها، خوردگی، انواع مواد شیمیایی مقاوم هستند، بنابراین می توانید از مواد شوینده استاندارد و مطمئن برای تمیز کردن و شستشوی این کفپوش های بتنی پلیمری استفاده کنید.

ویژگی بعدی کفپوش های بتنی پلیمری آن است که در برابر لغزش و سرخوردگی بسیار مقاوم هستند و سطح آن از مواد تشکیل شده است که دارای اصطکاک است.

این کفپوش ها در برابر خوردگی و سایش بسیار مستحکم و با دوام هستند

اگر پس از نصب این کفپوش های پلیمری با مشکلی مواجه شدید، می توانید به راحتی و با هزینه کم ماین موضوع را حل کنید.

هنگامی که از کفپوش های پلیمری استفاده می کنید، می توانید درک کنید که این کفپوش ها دارای ظرفیت یکپارچه و ضد آب هستند.

نصب آسان آن نسبت به دیگر کفپوش ها یکی دیگر از ویژگی های این موزاییک پلیمری است

کفپوش های پلی اورتان و اپوکسی پلیمری در برابر حلال های صنعتی مقاوم هستند

یکی از ویژگی های کفپوش بتنی این است که در رنگ ها و شکل های متنوعی وجود دارد و به راحتی تمیز می شود

از دیگر ویژگی های موزاییک پلیمری بتنی این است که قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف را دارد و چسبندگی آن بسیار بالاست

به عنوان یک عایق خوب عمل می کنند

این نوع کفپوش ها گرد و غبار و کثیفی را کمتر به سمت خود جذب می کنند



نحوه نصب کفپوش های بتنی پلیمری

در مرحله اول باید سعی کنید زمینه را برای اجرای کفپوش پلیمری آماده کنید. بنابراین باید ناهمواری های سطح را صاف کنید که می توانید از ابزاری مانند کف ساب استفاده کنید . کف باید کاملا تمیز شود. اطمینان حاصل کنید که هیچ گرد و غباری روی سطح وجود ندارد. وجود گرد و غبار چسبندگی را بی اثر می کند. اگر سطح بتن چرب است باید با مواد شوینده شسته شود. برای خرید انواع موزاییک با بهترین کیفیت و مشاهده قیمت موزاییک طرح دار می توانید وارد وب سایت خانه موزاییک شوید.

در این مرحله وقتی سطح به طور کامل تمیز شد باید از پرایمر اپوکسی استفاده کنید. پرایمر از دو جزء اصلی تشکیل شده است. برای مخلوط کردن آن باید از درصد اختلاط مناسب استفاده کنید. مخلوط کردن باید دقیقا 2 دقیقه طول بکشد. سپس از ابزار مناسب برای انجام آن استفاده کنید.

این مخلوط باید در چند مرحله اعمال شود و مطمئن شوید که پرایمر قبلی کاملاً خشک نشده باشد. همچنین توجه داشته باشید که حلال از ترکیب جدا نشده است. نکته مهم این است؛ پس از خشک شدن پرایمر، به حالت شیشه ای در می آید. بنابراین باید روی آن سیلیس بریزید تا برای مرحله بعدی آماده شوید. برای انجام این کار شما باید سرعت عمل بالایی داشته باشید، سپس یک لایه پرایمر بریزید و باقیمانده سیلیس را جاروبرقی بکشید.

پس از آن در صورت اطمینان از خشک بودن پرایمر می توانید با ملات قطعات آسیب دیده را تعمیر کنید. در صورت وجود درز، از درزبندی یا انعطاف پذیر استفاده کنید

مرحله بعدی برای پوشش پلیمری بسیار مهم است. این سطح که به بتونه و ماستیک اپوکسی معروف است یک ویژگی اصلی دارد و ویژگی آن تراز شدن در هنگام استفاده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن