تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799128503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارتیشن شیشه ای فریم لس و جادوی صرفه جویی در فضا


واضح آرشیو وب فارسی::

پارتیشن شیشه ای فریم لس یک انتخاب محبوب برای فضاهای اداری و مسکونی است. این نوع پارتیشن های مدرن، فضا را وسیع تر از آنچه که هست نشان می دهند و در عین حال حریم خصوصی را نیز حفظ می کنند. پارتیشن شیشه ای بدون قاب اغلب برای جداسازی مناطق به منظور ایجاد اتاق های کاری، سالن کنفرانس و یا برای اهداف دیگر استفاده می شوند.



یکی از مزیت های اصلی استفاده از پارتیشن های شیشه ای فریم لس شفافیت آن‌هاست که اجازه عبور نور طبیعی را می دهد و به ایجاد فضای روشن تر و دل‌پذیرتر کمک می کند. آن‌ها همچنین باعث ایجاد حس ارتباط بیشتر بین مکان های مختلف می شوند که می تواند برای کار تیمی و همکاری بیشتر مفید باشد. همچنین می‌توان آن‌ها را با شیشه هوشمند مجهز کرد که در صورت نیاز به حریم خصوصی بیشتر آن را مات کرد.

از پارتیشن های شیشه ای فریم لس برای پارتیشن بندی حمام و دیگر فضاهای خانه نیز می توان استفاده کرد.

مزایای پارتیشن شیشه ای فریم لس

1. طراحی زیبا

برای سالیان زیادی، کارمندان پشت دیوارها کار کردند که این امر کار تیمی و همکاری را دشوار می‌کرد. پارتیشن اداری شیشه ای محیط جدیدی را ایجاد کرده اند که دفتر را دلباز نشان می دهد و طراحی دکوراسیون داخلی را زیبا و خلوت و مینیمال می کند به طوری که حتی هر روز دیدن آن بسیار دلپذیر است و مانند دیوارهای سنتی خسته کننده نیست.

2. انعطاف پذیری

برای زمانی که نیاز به تغییر در طراحی است، به راحتی می توان پارتیشن شیشه ای فریم لس را با حداقل اختلال اضافه یا حذف کرد.

3. بهبود ارتباطات

پارتیشن شیشه ای بدون قاب به بهبود ارتباط کمک می کند زیرا افراد وقتی می توانند شخصی را که قرار است با او صحبت کنند ببینند، در نزدیک شدن و صحبت با وی احساس راحتی بیشتری می کنند. ضربه زدن به درب بسته بسیار ترسناک است، زیرا شخص نمی داند که در داخل دفتر چه می گذرد. دیوارهای سخت و درها ارتباطات را کاهش می‌دهند، اما شیشه این موانع را از بین می‌برد تا افراد در مورد صحبت با سایر افراد احساس راحتی بیشتری داشته باشند.



Figure 1پارتیشن شیشه ای تک جداره  فریم لس تترافرم

4. طراحی مدرن و شیک

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره دارای طراحی مدرنی است که این پیام را القا می کند که شرکت شما به روز و پیشرفته است. در واقع به شما کمک می‌کند تا به صورت غیرکلامی بتوانید مشتریان را جذب کنید.

5. تعمیر و نگهداری آسان

 پارتیشن های شیشه ای به راحتی تمیز می شوند و به آسانی لکه نمی شوند. این مزیت در مناطق پر رفت و آمد، مانند اتاق کنفرانس و جلسه، یا کلاس های درس و سالن های سخنرانی بسیار حائز اهمیت است.

خوشبختانه، یک پارچه نرم یا اسفنج مرطوب و پاک کننده های معمولی خانگی تمام چیزی است که برای تمیز نگه داشتن پارتیشن های شیشه ای فریم لس خود نیاز دارید.

6. ایمنی

بسیاری با شنیدن پارتیشن شیشه ای تک جداره نگران خطراتی که شکستن شیشه می تواند در پی داشته باشد، هستند؛ اما بهتر است بدانید بیشتر پارتیشن های شیشه‌ای فریم لس با استفاده از شیشه سکوریت ساخته می‌شوند. اگر این نوع شیشه بشکند، به قطعات کوچک، گرد و ریز مانند سنگریزه تبدیل می شود که تیز و خطرناک نیستند. همچنین می توانید برای حفظ ایمنی بیشتر، از شیشه های چند لایه یا لمینت استفاده کنید. اگر شیشه لمینت شکسته یا خرد شود، تکه‌های آن شبکه‌ای شبیه به تار عنکبوت ایجاد می‌کنند، زیرا شیشه توسط لایه‌ای محافظ در جای خود ثابت می‌شود. این فرآیند تخصصی ایمنی را ارتقا می‌دهد و در عین حال بهره‌وری را حفظ می‌کند و اشعه‌ مضر UV را مسدود می‌کند.



7. دوام

شیشه سکوریت هفت برابر قوی تر از شیشه معمولی است. پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم با شیشه لمینت، استحکام و دوام بیشتری را ایجاد می‌کنند. هر دو شیشه سکوریت و لمینت سطوح بالاتری از ضربه، آسیب و شکستگی را تحمل می کنند.

8. جادوی صرفه جویی در فضا

پارتیشن‌ شیشه‌ای بدون فریم یکی از بهترین راه‌ها برای جدا کردن فضاها هستند. دلیل این امر این است که شما همچنان می توانید از طریق شیشه بیرون از اتاق را ببینید. همچنین اجازه می دهید نور به داخل اتاق جریان یابد. بهترین بخش در مورد پارتیشن های شیشه ای فریم لس این است که از شیشه ایمنی 10 تا 12 میلی متری ساخته شده اند که به عایق کردن صدا به خصوص در مکان هایی مانند اتاق جلسه، اتاق نشیمن یا منطقه بازی کودکان، کمک می کند. شما همچنان می‌توانید با هم ارتباط برقرار کنید و دیگران را ببینید و در عین حال حریم خصوصی را حفظ و در صورت نیاز با استفاده از شیشه هوشمند محیطی آرام‌تر ایجاد کنید.

9. صرفه جویی در مصرف انرژی

پارتیشن شیشه ای فریم لس همچنین می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های انرژی کمک کند. برای مثال، می‌دانید که حتی با وجود یک خانه ایده‌آل بزرگ، خانواده‌ در مناطق خاصی از خانه بیشتر جمع می‌شوند که شما می توانید گرما یا سرمایش را در مناطقی که به آن نیاز ندارند کاهش دهید. همچنین به دلیل عبور نور به مصرف برق کمتری نیاز است.



سخن پایانی

 

به طور کلی پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم‌لس را می‌توان هم در ادارات و هم به عنوان روشی منحصر به فرد برای تقسیم‌بندی فضاهای بزرگ استفاده کرد. به عنوان مثال، یک پارتیشن شیشه‌ای که آشپزخانه را از اتاق نشیمن جدا می‌کند به شما کمک می‌کند از مزیت بصری پلان باز، بدون مزاحمت سر و صدا و هرج و مرج لذت ببرید.

همچنین پارتیشن های شیشه ای بدون قاب دارای مزایای بسیاری از جمله انعطاف پذیری، شفافیت، نگهداری آسان، ایمنی و دوام هستند.

اگر از تولیدکننده اصلی پارتیشن شیشه ای را خریداری نکنید، در بیشتر موارد، شما باید با طرف های زیادی از طراح گرفته تا فروشنده و پیمانکار روبرو شوید؛ اما نصب می تواند پیچیده ترین مرحله باشد، بیشتر به این دلیل که اشخاص ثالث برای انجام کار استخدام شده اند. پس چگونه می توانید مطمئن باشید که محصول همان چیزی است که انتظار داشتید؟

هنگام انتخاب پارتیشن شیشه ای فریم لس مناسب برای پروژه خود، بهتر است با یک سازنده با تجربه، مانند تترافرم، برای راهنمایی و خرید مشورت کنید. تترافرم از صفر تا صد در مورد انتخاب انواع مختلف محصولات شیشه ای باکیفیت و سفارشی سازی پروژه تا نصب و حتی خدمات پس از فروش در کنار شما خواهد بود.

اما از کاربردهای مهم پارتیشن شیشه ای تترافرم بیشتر بخوانید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن