تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816747341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید انواع لوازم دیجیتال از مقداد آی تی همراه با مشاوره رایگان و تخصصی


واضح آرشیو وب فارسی::

می‌دانیم که زندگی ما با دنیای دیجیتال گره خورده است و روزی نیست که بدون این لوازم بتوانیم به زندگی خود ادامه دهیم. تلفیق اینترنت و سرویس‌های دیگر با این لوازم هم سبب شده است که زندگی انسان راحت‌تر شده و بتوانید سریع‌تر و با کیفیت‌تر به انجام کارهای روزمره خود مبادرت ورزید. در همین راستا، فروشگاه مقداد آی تی می‌تواند بهترین مقصد شما برای خرید تمام لوازم دیجیتال موردنیازتان در زندگی باشد. تنوع بالایی از محصولات در کنار قیمت بسیار مناسب در اختیارتان بوده و کافی است که سبد خرید خود را تکمیل کرده و آن‌ها را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

این تنوع بالا شامل جدیدترین مدل محصولات بوده و می‌توانیم به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌های کاربردی، لپ تاپ‌های قدرتمند بازار، دوربین‌های دیجیتالی، کنسول‌های خانگی دوست داشتنی و هزاران دسته بندی کالایی دیگر اشاره کنیم. به‌طور مثال، برای خرید گوشی آیفون و لپ تاپ‌های مک بوک کمپانی اپل می‌توانید از فروشگاه مقداد آی تی بازدید کنید. بررسی قیمت گوشی سامسونگ در سری های مختلف و انتخاب بهترین گزینه نسبت به بودجه هم از طریق این سایت امکان پذیر شده است.

خرید گوشی آیفون و مدل‌های دیگر

اپل همه ساله جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را معرفی می‌کند. در سال ۲۰۲۲ هم این کمپانی از سری آیفون ۱۴ خود رونمایی کرده و برای اولین بار ناچ صفحه نمایش را در نسخه‌های پرو به فناوری داینامیک آیلند تغییر داد. شما هم با خرید گوشی آیفون هم ارزش پول خود را حفظ خواهید کرد و هم می‌توانید از گوشی فوق لاکچری و جذاب کمپانی آمریکایی اپل استفاده کنید. با خرید گوشی آیفون ۱۴ به کیفیت بالای عکس برداری و فیلم‌برداری هم دسترسی پیدا کرده و می‌توانید از صفحه نمایش همیشه روشن و جذاب این گوشی‌ها هم برای تماشای محتواهای مورد علاقه خود استفاده کنید. تنوع پیکربندی‌ها و رنگ‌ها هم در این سری دیده می‌شود.



بررسی قیمت گوشی سامسونگ در مدل‌های مختلف

علاقه‌مندان می‌توانند قیمت گوشی سامسونگ در سری A و S و حتی نوت قدیمی را در فروشگاه مقداد آی تی دنبال کرده و بررسی دقیقی روی مشخصات فنی آن‌ها داشته باشند. بیاد داشته باشید که هر کدام از این مدل‌ها در جمع بهترین‌ گوشی‌های پایین‌رده و میان رده قرار گرفته و گوشی‌های سری اس هم پرچم‌دار قدرتمند شرکت سامسونگ هستند. این گوشی‌ها رقیب قدرتمند برای آیفون اپل محسوب می‌شوند و به‌نوعی قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار شناخته می‌شود. در همین راستا، با بررسی قیمت گوشی سامسونگ و خرید آن‌ها می‌توانید سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

خرید کنسول‌های خانگی

می‌دانیم که کنسول‌های خانگی فراگیر شده و مخصوصا با معرفی و عرضه کنسول پلی‌استیشن ۵، عده زیادی از گیمرها و غیر گیمرها اقدام به خرید این کنسول‌ها می‌کنند. برای تجربه بازی‌های متنوع بدون نیاز به استرس از نظر قدرتمندی سیستم خود، می‌توانید به این کنسول‌ها اعتماد کنید. بازی‌های زیادی هم‌اکنون عرضه شده و در آینده هم در اختیار کنسول شما قرار خواهد گرفت. به همین واسطه، خرید کنسول‌های خانگی ارزش بالایی به همراه داشته و با یک بار خرید، چندین سال بدون مشکل و بدون نیاز به ارتقا کنسول خود می‌توانید به بازی ادامه دهید.



پلی استیشن ۵ هم اکنون با دسته DualSense جدید روانه بازار شده و طراحی بسیار جذابی هم به همراه دارد. کنسول رقیب ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت را هم در بازار داریم که بازی‌های انحصاری مخصوص خود را داشته و با قیمت مناسب‌تری می‌توانید به سراغش بروید. بازی در این عصر و پر کردن اوقات فراغت یقینا با این کنسول‌ها بهترین تصمیم شما بوده و در صورت علاقه به کنسول‌های قدیمی هم می‌توانید به پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان فکر کنید. مقداد آی تی ابزارهای جانبی مورد نیاز این کنسول‌ها را نیز با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد.

خریدی آسان و به‌صرفه از مقداد آی تی

علاقه‌مندان می‌توانند انواع لوازم دیجیتال مورد نیاز خودشان را از طریق فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خرید کنند. این سایت فروشگاهی تنوع بسیار بالایی از محصولات را از جدیدترین محصولات برای‌تان فراهم کرده و با قیمت مناسبی در اختیارتان می‌گذارد. از گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ‌های قدرتمند گرفته تا کنسول‌های خانگی و دوربین‌های دیجیتالی در این فروشگاه ارائه می‌شوند.



مقداد آی تی ارائه کننده گارانتی معتبر برای همه محصولات خود بوده و در کمترین زمان ممکن هم می‌توانید محصولات خود را درب منزل دریافت کنید. اگر به دنبال خرید گوشی آیفون در جدیدترین مدل هستید یا قصد دارید با بررسی قیمت گوشی سامسونگ در سری S‌ و A، قصد دارید بهترین انتخاب ممکن را بسته به بودجه و نیاز خود داشته باشید، فروشگاه مقداد آی تی بستر لازم را برای این منظور فراهم می‌کند. مشاوره‌های رایگان و کاملا تخصصی هم در دسته بندی‌های مختلف محصولات وجود دارد و می‌توانید کاملا به این مجموعه اعتماد کنید. علاقه‌مندان سیستم‌های کامپیوتری می‌توانند یک سیستم کامل را هم با کمک مقداد آی تی اسمبل کرده و با اطمینان آن را خریداری کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن