تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816744395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید آنلاین و عمده قهوه با هر میزان دلخواه توسط سیستم خودکار


واضح آرشیو وب فارسی::

خرید آنلاین و عمده انواع قهوه 

هنگام مطالعه در مورد قهوه تخصصی، اغلب می خوانید که دانه ها درجه بندی می شوند. اما این همه به چه معناست؟ طبقه بندی دانه های قهوه SCA یک روش استاندارد برای مقایسه دانه های قهوه است. رابطه بین مقدار دانه های قهوه معیوب و کیفیت کلی فنجان را قضاوت می کند.

قهوه با دسته بندی دانه های سبز پوست بر روی صفحه هایی با سوراخ هایی با اندازه های مختلف درجه بندی می شود. دانه های باقی مانده در هر صفحه وزن می شوند و درصد کل ثبت می شود، پس از آن، قهوه برشته و فنجانی می شود تا ویژگی های آن ارزیابی شود.

روش غربالگری قهوه بر اساس این نظریه ایجاد شد که قهوه‌هایی که در ارتفاعات رشد می‌کنند متراکم‌تر و بزرگ‌تر هستند، در حالی که به طور کلی بهترین طعم را نیز دارند. از این می توان نتیجه گرفت که بین اندازه، تراکم و کیفیت لوبیا همبستگی وجود دارد. در حالی که البته استثناهایی برای این نظریه وجود دارد، هدف اصلی تولید لوبیا با اندازه یکنواخت است، به طوری که بتوان به یک برشته یکنواخت دست یافت.

درجه 1: دانه های قهوه درجه تخصصی.

این بالاترین درجه دانه ها است و برای طبقه بندی شدن به عنوان قهوه درجه 1، دانه ها باید بدون عیب اولیه و 0 تا 3 عیب کامل، با حداکثر 5 درصد بالاتر و کمتر از اندازه صفحه نمایش مشخص شده باشند. هنگام درست نمودن این حبوبات باید در یکی از زمینه های طعم، اسیدیته، بدن یا عطر دارای ویژگی متمایزی باشند و عاری از عیب و آلودگی فنجان باشند. این لوبیاها همچنین باید صفر از آنچه به عنوان "کویکر" نامیده می شود، لوبیا نارس یا بد بو داده شده باشد. 

در قهوه دارک تیمی حرفه ای سعی و تلاش خود را جهت تجزیه و بررسی کردن دانه های و تفکیک سازی آن ها می کنند تا مشتری بصورت آنلاین وقتی خرید کرد با احساس رضایتی کامل محصولات را به سایر افراد معرفی کنند.  

درجه 2: دانه های قهوه درجه یک

این دانه‌ها، دومین درجه بالاتر، و همان دانه‌هایی که بیشتر می‌نوشید، مانند دانه‌های قهوه درجه 1 هستند، اما حداکثر 3 کواکر و 0-8 نقص مجاز هستند.

درجه 3: دانه های قهوه با درجه تبادل

این لوبیا دارای 50% بالای صفحه 15 و 5% زیر آن، با حداکثر 5 کواکر، بدون گسل خواهد بود، اما بین 9-23 نقص کامل مجاز است. 

درجه 4: دانه های قهوه درجه استاندارد

اینها 24 تا 86 نقص کامل در هر 300 گرم دارند. اینها دارند وارد قلمروی مبهم می شوند.

رست قهوه به چه معناست و در قهوه دارک انجام می شود؟

رست های قهوه به طور کلی به صورت روشن، متوسط ​​و تیره توصیف می شوند. کباب های تیره را می توان به عنوان طعمی پررنگ تر و قوی تر توصیف کرد که در فروشگاه بزرگ قهوه دارک بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود.

در این مرکز انواع رست ها صورت می گیرد و چون این فروشگاه بصورت عمده و خرده فعالیت دارد بر اساس خواسته های مشتریان خود دانه قهوه ها را تفت می دهند مثلا اسپرسو را معمولاً می‌توان کمی تیره‌ تر برشته کرد، زیرا قهوه از طریق دستگاه‌هایی با فشار و دمای بالا استخراج می‌شود، بنابراین طعم آن همچنان از بین می‌رود. با این حال، کباب های متوسط ​​تا سبک تر، بسیاری از ویژگی های طعم لوبیا را حفظ می کنند. وقتی یک لوبیا را تفت می‌دهید، به آن فکر کنید که رطوبت آن را خارج می‌کنید: معادل پخت آهسته یا سریع یک تکه گوشت.

 همچنین هنر برشته کردن دانه های قهوه وجود دارد، به این دلیل که دانه های متنوع با منشاء مختلف دارای رطوبت و چگالی متفاوتی هستند و بنابراین برای بهینه سازی طعم و کیفیت باید به طور مناسب برشته شوند.

فروشگاه اینترنتی و حضوری ghahvedark.com با ارائه سیستم آنلاین خرید سبب راحت تر شدن تهیه ی قهوه و دستگاه های آن بصورت درخواستی می باشد یعنی شما اگر نیاز به هر میزانی از هر نوع قهوه را داشته باشید می توانید داخل سایت هنگام خرید ترکیبات مورد نظر خود را بر اساس گرم برای تیم قهوه دارک ارسال کنید و همان میزان را در بسته بندی های شیک درب محل تحویل بگیرید.

قیمت های این مرکز نسبت به کیفیت کالا های ارائه شده بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. 

 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن