تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797630132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت و حفاظت با هندریل شیشه ای تتراگلس


واضح آرشیو وب فارسی::



 

نرده‌های شیشه ای یک سازه پرکاربرد و پرطرفدار هستند که از شیشه سکوریت یا لمینت تولید می‌گردند. به طور کلی از نرده شیشه ای به عنوان سازه‌های حفاظتی محکم و مقاوم استفاده می‌شود. کاربرد اصلی این هندریل‌ها در افزایش امنیت در مکان‌‌هایی مانند راه پله‌ها و بالکن‌ها خواهد بود. در حال حاضر امنیت و حفاظت با نرده شیشه ای تتراگلسامکانپذیر است و به دلیل هماهنگی مناسب با محیط و ظاهری زیبا، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از هندریل‌ها را با نام‌های دیگری همچون نرده‌های شیشه ای یا حفاظ شیشه ای نیز می‌شناسند. هندریل‌ها انواع مختلفی دارند که با در نظر گرفتن شرایط محیطی و نیاز کاربر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مشخصات نرده‌های شیشه ای

در صورتی که در زمان ساخت نرده‌های شیشه ای از شیشه‌های مقاوم و ایمن مانند سکوریت و لمینت استفاده شود، محصول نهایی یک هندریل شیشه ای مرغوب خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که علاوه بر استفاده از شیشه‌هایی با کیفیت، باید یراق آلات مناسب را نیز مورد استفاده قرار داد. با بررسی سازه‌های مدرن و انواع مختلف آن‌ها می‌توان از انواع هندریل‌ها استفاده نمود. 

استفاده از نرده‌های شیشه ای در یک ساختمان می‌تواند ساختمان را از جهات مختلفی متمایز سازد. در واقع شیشه به دلیل شفاف بودن یکی از عناصر بسیار مهم در حیطه طراحی به شمار می‌آید. نرده‌های شیشه ای نیز از مهمترین سازه‌های پرطرفدار هستند که به دلیل ظاهر، استحکام و امنیت بالایی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

در حال حاضر به جای استفاده از نرده‌های فلزی قدیمی معمولاً از نرده‌های شیشه ای بهره می‌برند. به منظور افزایش میزان ایمنی، نرده‌های شیشه ای روی پنل‌های شیشه ای یک دستگیره فلزی نصب می‌شوند. به طور کلی شیشه‌هایی که در هندریل‌ها مورد استفاده قرار می‌‌گیرند از سکوریت یا لمینت دو لایه هستند. قطر این شیشه‌ها معمولاً ۱۰، ۱۶ و ۲۰ میلی متر بوده و هر چه تعداد لایه‌های شیشه بیشتر باشد کیفیت آن نیز افزایش می‌یابد و متناسب با آن مقاومت و ایمنی نرده نیز بیشتر خواهد شد.

انواع هندریل شیشه ای

نرده شیشه ای دارای انواع مختلفی است که هر یک از آن‌ها دارای خصوصیات و ویژگی‌های مختلفی هستند که با در نظر گرفتن کاربردشان در محیط‌ها و مکان‌های مشخص مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای نصب انواع هندریل شیشه ای نیاز است تا ویژگی‌های آن‌ها را بشناسید. 

هندریل شیشه ای اکسپوز

این نرده‌ها به عنوان مقاوم‌ترین و محکم‌ترین نرده‌های شیشه ای سکوریت و لمینت روکار شناخته می‌شوند. بسیاری از افراد برای نصب و استفاده نرده‌های شیشه ای ترجیح می‌دهند تا از هندریل شیشه ای اکسپوز استفاده کنند. به طور کلی این نرده‌ها به صورت یک مجموعه مرتب از پنل‌های شیشه ای هستند و یک نوار آلومینیومی در قسمت پایینی آن وجود دارد. در زمان استفاده و نصب هندریل شیشه ای اکسپوز هیچ نوع پایه فلزی یا چوبی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

 

نرده شیشه ای فیکس پوینت

معمولاً زمانی از این نرده‌های شیشه ای استفاده می‌شود که فضای موجود بالکن و راه پله، کم باشد. فیکس پوینت را می‌توان از دیواره کنار نرده‌ها در نظر گرفت؛ با این کار فضای بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرده‌های شیشه ای از شیشه‌های سکوریت با قطر ۱۰ میلی متر تولید می‌گردند.

علاوه بر این دسته‌های فیکس پوینت از استیل ضد زنگ و آلومینیوم تولید شده و معمولاً دارای کیفیت مناسبی هستند. اتصالات نرده شیشه ای فیکس پوینت به صورت دکمه است که در انواع آهنی و آلومینیومی آن‌ها می‌‌توان از رنگ‌های بیشتری در مقایسه با مدل‌های استیل استفاده کرد.

 



نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اسپیگات نسبت به دیگر نرده‌ها در مدت زمان کمتری آماده خواهد شد. علاوه بر این قیمت پایین‌تری نیز در مقایسه با سایر نرده‌ها دارند. در این نرده‌ها از پایه‌هایی از جنس آهن، استیل و آلومینیوم استفاده می‌شود. معمولاً شیشه‌های سکوریت و لمینت که در آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای قطر‌های ۸ الی ۱۸ میلی‌متری هستند. از نرده شیشه ای اسپیگات معمولاً در استخر‌ها و بالکن‌ها استفاده می‌گردد.

کلام پایانی

هندریل‌های شیشه ‌ای به عنوان حفاظ‌هایی از جنس سکوریت و لمینت هستند که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. در حال حاضر هندریل‌های شیشه ‌ای به عنوان سازه‌های پرطرفدار و پرکاربرد، در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که قصد نصب انواع هندریل‌های شیشه ای را داشته باشید باید با انواع و کاربرد‌های آن‌ها آشنا شوید. در حال حاضر امنیت و حفاظت با هندریل شیشه ای تتراگلس بسیار بالا است؛ چرا که برای ساخت انواع نرده‌های شیشه ای از شیشه‌های سکوریت یا لمینت استفاده می‌‌کنند که دارای مقاومت و ایمنی بالایی هستند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن