تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798099101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درباره‌ی گروه صنعتی عباس کریم‌پور


واضح آرشیو وب فارسی::

مهندس عباس کریم‌پور مدیر عامل کارخانه گروه صنعتی کریم‌پور متولد سال 1353 شمسی در شهرری است. او که دارای اصالتی تبریزی است، دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و MBA در زمینه مدیریت کسب‌وکار می‌باشد. عباس کریم پور فعالیت خود را در زمینه‌ی ساخت و تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی از سال 1371 با ایجاد یک کارگاه کوچک، متشکل از 5 نفر و در حالی که تنها 18 سال سن داشت، آغاز کرد.



عباس کریم پور با تلاش شبانه روزی و برنامه‌ریزی مناسب موفق شد پله‌های ترقی را در صنعت کشور یکی یکی طی نماید؛ به طوری که به مدت 15 سال پیاپی حائز عنوان اولین و بزرگترین کارخانه در صنعت شیرآلات ساختمانی کشور در زمینه‌ی قالب سازی و تنه‌سازی شیرآلات شود. قطعا دست یافتن به چنین سطحی از موفقیت، به ویژه برای یک صنعت‌گر جوان و در برهه‌ای که کشور تازه از آسیب جنگ تحمیلی رهایی یافته بود، بسیار طاقت فرسا و البته کمی دور از انتظار بود. کسب چنین دستاورد درخشانی در بین رقبا و سایر صنعتگران کشور تنها حاصل تلاش مدام، پشتکار و عشق وافر مهندس کریم پور به تولید و کارآفرینی  بوده است؛ که در این میان نباید از وجود همکارانی توانمند و دارای مهارت‌ در راه کسب موفقیت غافل شد.

درباره‌ی گروه صنعتی عباس کریم‌پور

مهندس عباس کریم‌پور با توجه به علاقه شخصی خود به موضوع تولید و همچنین کسب تجربه و دانش لازم در طی سالهای متمادی فعالیت در حوزه ساخت شیرآلات، موفق به ایجاد مجموعه‌ای بسیار حرفه‌ای و با تولیدات با کیفیت شد. او که از سال 1371 برند خود را با نام گروه صنعتی کریم پور را ایجاد نمود،  پس از کسب عنوان رتبه اول در زمینه قالب سازی و ساخت تنه شیرآلات، از سال 1390 با پشتکار و جدیت بیشتری به کار خود را ادامه داد و توانست پله‌های ترقی را بیشتر طی نماید. گروه صنعتی کریم پور با ثبت و تولید تعدادی از برترین برندهای شیرآلات توانست به جایگاهی منحصر به فرد در صنعت کشور دست پیدا کند.

بی شک مهندس کریم پور یکی از کار آفرین‌های برتر صنعت کشور محسوب می‌شود؛ به طوری که موفق شده با گذشت 10 سال مجموعه‌ای مدرن و بزرگ ایجاد نماید که در آن، بیش از 1100 نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم، در قالب گروه صنعتی کریم‌پور فعالیت می‌کنند.

 از مجموعه‌ی بزرگ نیروهای گروه صنعتی کریم پور، بیش از 300 نفر مستقیما درون کارخانه و 800 نفر نیز به صورت غیر مستقیم و در خارج از کارخانه مشغول به کار هستند.

در ادامه با برخی از مهمترین تولیدات و برندهای این گروه صنعتی بیشتر آشنا می‌شویم:

برندهای مهم زیر مجموعه گروه صنعتی عباس کریم پور

گروه صنعتی عباس کریم‌پور در زمینه‌ی تولید، مونتاژ، توزیع و صادرات شیرآلات بهداشتی اهرمی و معمولی، همچنین انواع دوش، سینک و روشویی و دست‌شویی، فلش تانک و تولید قطعات جانبی فعالیت دارد. 

·        شیرآلات کی آی جی kig

·        شیرآلات کیسر

·        شیرآلات هودین

·        شیرآلات تنسر

·        شیرآلات ادرینا

کیفیت محصولات تولیدی گروه صنعتی عباس کریم‌پور

التزام به کسب مهمترین استانداردهای بهداشتی و صنعتی یک هدف عمده و دائم در گروه صنعتی کریم پور است. هدفی که مدیریت و پرسنل دارای مهارت و تجربه این مجموعه خود را به آن متعهد می‌دانند. ساخت محصولاتی با کیفیت جهانی و قابل رقابت با رقبای مطرح داخلی و خارجی انگیزه کارکنان گروه صنعتی کریم پور است. این هدف‌گذاری توسط مدیریت مجموعه، به منظور دست‌یابی به بازارهای خارجی و صدور تولیدات کارخانه انجام شده است. هدفی که بدون شک گامی مهم در زمینه‌ی اشتغال زایی، ارز آوری و رونق چرخه‌ی تولید کشور محسوب می شود.

در روند تولید شیرآلات بهداشتی گروه صنعتی کریم‌پور تمام استانداردهای لازم داخلی و بین‌المللی رعایت شده تا در نهایت محصول تولیدی  از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد و بتواند با نمونه‌های خارجی و گران قیمت بازار رقابت کند.

طراحی زیبا، استفاده از المان‌های ملی و بومی در محصولات، در کنار متریال و مواد اولیه با کیفیت از مهمترین ویژگی‌های تولیدات این گروه صنعتی هستند. توجه به الزامات محیط زیستی و صرفه جویی از طریق بهینه سازی مصرف آب از دستاوردهای گروه صنعتی کریم پور محسوب می‌شود.

کلیه مراحل تولید محصولات شامل طراحی، قالب‌سازی، ریخته‌گری، تراش‌کاری، پرداخت و آب‌کاری، PVD مونتاژ، همگی در داخل مجموعه گروه صنعتی کریم پور انجام می‌شود. این مراحل تحت نظارت مدیریت مجموعه و متخصصین کنترل کیفیت کارخانه و توسط پرسنل فنی، مجرب و دارای مهارت بالای کارخانه صورت می‌گیرد.

هدف گذاری گروه صنعتی عباس کریم پور

برخی از مهمترین اهداف تعریف شده توسط مهندس عباس کریم پور در راستای ساخت و تولید شیرآلات را می‌توان به طور خلاصه به این  صورت عنوان نمود:

·        تولید محصولات دارای کیفیت بالا

·        ایجاد مزیت قیمتی و تولید محصولات ارزان قیمت‌تر در کنار حفظ کیفیت با رعایت استانداردهای مربوطه

·        طراحی زیبا و منحصر به فرد در تولید محصولات

·        کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر، به ویژه برای افراد جوان

·        کسب سهم حداکثری در بازار شیرآلات کشور

·        نفوذ به بازارهای صادراتی، به ویژه در سطح منطقه

·        استفاده از المان‌ها و نمادهای ملی و بومی در طراحی محصولات

·        کسب رضایت مشتریان محصولات گروه صنعتی کریم پور

·        توجه به مخاطرات محیط زیست و بهینه سازی تولیدات در زمینه صرفه جویی آب

آدرس کارخانه و دفتر فروش محصولات مجموعه عباس کریم پور (KIG)

مجموعه کارخانه‌جات عباس کریم پور در دو مجموعه کاملا مجزا، در شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار گلستان، گلشن 6، پلاک 5 واقع شده‌اند. دفتر فروش این مجموعه نیز در همین آدرس واقع شده است. 
تماس با شرکت KIG

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن