تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808204758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارس درب ، بهترین قیمت درب اتوماتیک و کرکره برقی با پکیج ویژه سال 1402


واضح آرشیو وب فارسی::

 پارس درب یک وب سایت فعال در زمینه نصب و خدمات درب و پنجره اتوماتیک است. این وب سایت به عنوان تأمین کننده خدمات نصب، تعمیر و سرویس درب های اتوماتیک و کرکره های برقی در بازار فعالیت می کند.

 

پارس درب یک وب سایت فعال در زمینه نصب و خدمات درب و پنجره اتوماتیک است. این وب سایت به عنوان تأمین کننده خدمات نصب، تعمیر و سرویس درب های اتوماتیک و کرکره های برقی در بازار فعالیت می کند.

در خصوص نصب درب اتوماتیک شیشه ای، پارس درب قادر به ارائه خدمات متنوعی است که شامل نصب درب های اتوماتیک شیشه ای برای ورودی های مسکونی، تجاری و صنعتی می شود. این درب ها دارای ظاهری زیبا و مدرن بوده و می توانند به طور موثری به امنیت و زیبایی فضای داخلی کمک کنند. همچنین، پارس درب محصولاتی را ارائه می دهد که با توجه به نیاز و بودجه مشتریان، قابل تنظیم هستند.


images_1676658530_63efc762a09a2.png

در خصوص نصب کرکره برقی، پارس درب قادر به ارائه خدمات نصب و تعمیر کرکره های برقی متنوعی است. این وب سایت محصولات با کیفیت و ایمنی بالا را ارائه می دهد که در برابر ضربه، رطوبت، حرارت و تغییرات آب و هوایی مقاومت می کنند. همچنین، پارس درب محصولاتی را ارائه می دهد که با توجه به نیاز و بودجه مشتریان، قابل تنظیم هستند.

در کل، پارس درب با تیمی مجرب و متخصص، به مشتریان خود خدمات نصب، تعمیر و سرویس درب های اتوماتیک و کرکره های برقی را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد

در سال 1402 در صورت خرید همزمان درب اتوماتیک موتور دانکر، کرکره برقی مغازه، قیمت کرکره برقی و همچنین درب اتوماتیک با تخفیف بسیار ویژه ارائه خواهد شد.

درب اتوماتیک شیشه ای با موتور دانکر آلمان

این روزها یکی از کاربردی ترین انواع درب ها برای محیط های مختلفی چون تجاری، اداری و نیز درب ورودی ساختمان هایی چون فروشگاه ها، هتل ها و ساختمان های مسکونی، درب اتوماتیک شیشه ای است. این درب ها دارای ظاهری شیک و مدرن، کاربردی بسیار عالی و نیز دوامی بسیار مطلوب هستند. این موضوع باعث شده در ساختمان های بسیاری، از این نوع درب استفاده شود. در دوام یک درب اتوماتیک شیشه ای یک از مهم ترین عوامل، نوع موتور به کار برده شده برای آن است. موتورهای مختلفی برای درب های اتوماتیک شیشه ای وجود داشته که یکی از بهترین آن ها موتور دانکر آلمان است. در این مطلب بیشتر در مورد درب اتوماتیک شیشه ای با موتور دانکر آلمان صحبت خواهیم نمود:

اهمیت نوع موتور انتخابی برای درب اتوماتیک شیشه ای

برای آن که یک درب اتوماتیک شیشه ای بهترین کارایی را از خود نشان دهد و البته دوام بسیار بالایی داشته باشد باید به موارد متعددی توجه نمود که اصلی ترین آن ها انتخابی موتور قدرتمند و مناسب است. موتور در واقع قلب تپنده هر نوع درب اتوماتیک شیشه ای است و به همین دلیل با انتخاب یک درب شیشه ای با موتوری مناسب و باکیفیت می توان نسبت به کیفیت و ماندگاری بالای درب آسوده خاطر بود.


درب اتوماتیک ، قیمت درب اتوماتیک شیشه ای - پارس در

موتور دانکر آلمان، یکی از بهترین و معتبرترین انواع موتورهای به کار برده شده برای درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد. انتخاب دربی با این نوع موتور، می تواند اولین و مهم ترین قدم برای داشتن یک درب اتوماتیک شیشه ای با کیفیتی بسیار مطلوب و کارایی مناسب به شمار آید.

موتور دانکر آلمان چیست؟

موتور دانکر را می توان به جرأت یکی از باکیفیت ترین و معروف ترین انواع موتور مورداستفاده برای درب اتوماتیک شیشه ای دانست. این نوع موتور توانسته طی این سال ها نظر مساعد مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید.

موتور دانگر به طور کلی توانسته خود به تنهایی بخش قابل توجهی از فعالیت در اتوماتیک شیشه ای را از طریق ایجاد نیروی محرکه برعهده بگیرد. کمپانی دانکر در زمینه تولید موتور درب اتوماتیک شیشه ای دارای بیشترین تنوع می باشد. برای همین برای هر نوع درب اتوماتیک شیشه ای می توان از بهترین نوع موتور دانکر بهره برد.

چرا برای درب شیشه ای باید از موتور دانکر آلمان استفاده کرد؟

استفاده از این موتور برای درب اتوماتیک شیشه ای دارای مزایای بسیاری است که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. در ساخت موتور دانکر آلمان از بهترین قطعات استفاده خواهد شد.
  2. برای تردد بسیار بالا از توان بسیار مطلوبی برخوردار است.
  3. در ساخت این موتور از زغال استفاده نشده است.
  4. نیازی به تعمیرات و سرویس متعدد نخواهد داشت.
  5. بعد از برخورد با اشیا دارای امکان ایست خودکار است.

دو مورد از محبوب ترین موتورهای دانکر آلمان برای درب اتوماتیک شیشه ای

اگر چه تمامی محصولات ارائه شده از سوی کمپانی دانکر آلمان، از نظر کیفیت، بسیار مطلوب می باشند اما در ادامه دو مورد از موتورهای این برند معرفی شده اند که در مقایسه با دیگر مدل ها، محبوبیت و فروش بیشتری دارند:

  1. موتور دانکر آلمان با ابعاد 63*55
  2. موتور دانکر آلمان با ابعاد 63*25

در انتخاب هر یک از این دو مدل نیاز است که به وزن درب و میزان تردد در محیط توجه داشت. برای نمونه نمونه دوم بیشتر برای فضاهای کوچک کاربرد دارد. با توجه به شرایط درب موردنظر می توان به راحتی موتور متناسب با آن را انتخاب نمود. نمونه معرفی شده در حال حاضر جزو پرفروش ترین موتورهای دانکر آلمان برای درب اتوماتیک شیشه ای هستند.

ویژگی های موتور دانکر آلمان

  1. در موتور دانکر آلمان، فولی به کار رفته در 2 جهت و خلاف جهت عقربه های ساعت، توانایی چرخش داشته و از قدرت 1500 دور در دقیقه برخوردار است.
  2. در موتور دانکر از تسمه استفاده نشده و به همین دلیل موتور دوام بیشتری برای درب اتوماتیک داشته و نیاز آن به تعمیر بسیار کمتر خواهد شد.
  3. سیستم عملکرد موتور دانکر از نوع الکترومکانیک است و در آن از چرخ دنده های کربین استفاده شده است.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با موتور دانکر آلمان

اگر چه ممکن است خرید درب اتوماتیک شیشه ای با موتور دانکر آلمان در ابتدا کمی گران تر از نمونه های دیگر باشد که البته این موضوع به دلیل کیفیت بالای موتور دانکر امری کاملاً طبیعی است. اما در کل خرید این محصول در طولانی مدتی می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد. چرا که این موتور دوام و کیفیتی بسیار مطلوبی داشته و از این رو از بسیار از خرابی ها و هزینه های ناشی از نگهداری و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری خواهد نمود.

در کل برای اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با موتور دانکر آلمان نیاز است که مشخصات درب و نیز نوع موتور دانکر به کار رفته در ساخت آن مشخص شود.

از عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با موتور دانکر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. اندازه درب
  2. نوع شیشه به کار رفته در ساخت آن
  3. نوع موتور دانکر انتخابی برای درب
  4. نوع فریم درب اتوماتیک
  5. و....

برای اطلاع از قیمت دقیق درب اتوماتیک شیشه ای با موتور دانکر آلمان می توانید با کارشناسان فروشگاه دیده بان تماس بگیرید. در این فروشگاه همچنین امکان خرید بهترین درب اتوماتیک دارای موتور دانکر با قیمتی بسیار مناسب برای شما فراهم است.

کرکره ضد سرقت آلومینیوم

کرکره آلومینیومی معمولا برای درب و پنجره ویلاها، مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می شود. این نوع کرکره ها از آلومینیوم ساخته شده اند که به دلیل وزن سبک و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارند

کرکره ضد سرقت آلومینیوم یک نوع کرکره است که برای افزایش امنیت و مقاومت در برابر تلاش های سرقتی ساخته شده است. این کرکره ها معمولا از آلومینیوم ساخته شده و به طور خاص طراحی شده اند تا در مقابل تخریب و دسترسی غیرمجاز مقاومت کنند.


پارس در - کرکره برقی ، قیمت کرکره برقی - pars door

کرکره ضد سرقت آلومینیوم شامل قطعاتی مانند پروفیل ها، قفل های محکم، موتور برقی، سیستم کنترل و شیارهای قوی است. این کرکره ها معمولا به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، برش و شکستن، در محیط هایی مانند بانک ها، جواهرفروشی ها، فروشگاه های گران قیمت و سایر اماکن حساس به امنیت استفاده می شوند.

در این نوع کرکره ها از قفل هایی با سیستم های پیچیده و مقاومت بالا برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز استفاده می شود. همچنین این کرکره ها به دلیل قابلیت اتصال به سیستم های امنیتی، مانند دزدگیر و دوربین های مداربسته، نیز مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می گیرند.

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی بستگی به عوامل مختلفی مانند اندازه، جنس، نوع، طراحی و سطح پوشش دارد. عوامل دیگری مانند نوع موتور برقی، سیستم کنترل و نصب نیز می توانند به قیمت کرکره برقی تأثیر بگذارند. برای مثال، یک کرکره برقی بزرگتر و با پوشش بیشتر از کرکره کوچکتر و با پوشش کمتر، قیمت بالاتری دارد.

به طور کلی، قیمت کرکره برقی در بازار ممکن است بین 2 تا 4 میلیون تومان برای هر متر مربع باشد. با این حال، برای بدست آوردن یک قیمت دقیق برای کرکره برقی، بهتر است با تأمین کنندگان مختلف تماس بگیرید و قیمت ها و جزئیات مربوط به نصب و سایر خدمات را دریافت کنید. همچنین، باید در نظر داشت که هزینه نصب و سرویس پس از فروش نیز باید در محاسبه قیمت نهایی در نظر گرفته شود

 

برچسب ها : کرکره برقی,درب اتوماتیک,قیمت کرکره برقی,قیمت درب اتوماتیک,درب اتوماتیک شیشه ای






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن