تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796680954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه نصاب حرفه ای پکیج شویم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

دلایل متعددی وجود دارد که افراد بسیاری به شغل نصاب پکیج روی آورده اند. از جمله این دلایل می توان به درآمد بالا و علاقه افراد اشاره نمود. افزون بر این بیکاری بسیاری از افراد جامعه می تواند در این موضوع دخیل باشد. کاملا واضح است که با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر راحت تر شدن زندگی افراد، اشتغال زایی نیز افزایش می یابد. ورود سیستم های گرمایشی و سرمایشی به خانه های ما باعث شده که چه برای نصب یا تعمیر این گونه وسایل، یا خرید و فروش این سیستم های پرطرفدار ظرافت انتخاب بیشتری را داشته باشیم.

پکیج ها اعم از پکیج های دیواری یا زمینی یکی از انواع سیستم های گرمایشی محسوب می شوند که اخیرا دارای جایگاه ویژه ای میان مصرف کنندگان هستند. و معمولا در انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری یا انواع شرکت ها به عنوان سیستم گرمایشی مستقل به کار گرفته می شوند. لذا با توجه به این که کار با پکیج به دلیل اینکه سیستم های بسیار پیشرفته و پیچیده ای هستند، شغل و حرفه ای بسیار حساس می باشد. و برای ورود به این حرفه نیاز به دقت بالا و صبوری فراوان دارید. همچنین ممکن است در حین استفاده از این سیستم های پیشرفته و کاربردی گاها دچار مشکل شوید. پس باید یک فرد کاملا حرفه ای و باهوش باشید که بتوانید در لحظه پکیج را رفع ایراد نمایید. و در نهایت اگر قصد دارید یک نصاب پکیج حرفه ای باشید با ما همراه باشید، زیرا در این مقاله قصد داریم شما را با این حرفه بسیار حساس و هیجان انگیز آشنا نماییم. افزون بر این، به پاسخ سوال چگونه نصاب حرفه ای پکیج شویم نیز بپردازیم پس تا انتهای این مطلب برای رسیدن به پرسش خود ما را همراهی نمایید.

چگونه وارد بازار کار نصاب پکیج شویم؟

برای وارد شدن به این حرفه ی پر درآمد کافی است، ابتدا در آموزشگاه های زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور در دوره های آموزش نصب پکیج ثبت نام و شرکت نمایید. در این آموزشگاه ها انواع دوره های تئوری و عملی در کارگاه های مختص به این حرفه برگزار شده و در کلاس ها اساتید بسیار مجرب و کارآزموده شما را راهنمایی کرده و نکات لازم را برای شما تدریس می کنند.

بهترین و مهم ترین مزیت برگزاری این کلاس ها این است که این کلاس ها هیچ گونه محدودیت سنی نداشته و شما در هر شرایط و سنی می توانید در این کلاس ها شرکت نمایید. و در انتها آزمونی مبنی بر نصب و تعمیرات پکیج به صورت عملی و تئوری برگزار شده و در صورت قبولی گواهی نامه مربوطه را که دارای اعتبار بسیار بالایی می باشد، می توانید اخذ کنید. در پایان این دوره شما تبدیل به یک نصاب می شوید اما برای حرفه ای و متخصص شدن لازم حین کار تجربه هایی را کسب کنید. و بسیاری از عیب ها و نقص های فنی انواع پکیج ها را در حین کار در می یابید.

پس واضح است که برای نصاب حرفه ای شدن پکیج باید چند سال تجربه کسب کنید و دائما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر باشید. به دلیل این که شما با یک تکنولوژی بسیار پیشرفته سر و کار دارید لازم است همیشه اطلاعات خود را باید به روز یا آپدیت نمایید. و در نهایت شما می توانید با زدن یک مغازه کار خود را شروع کرده و حرفه ی خود را به صورت گسترده تر پیش ببرید.


آموزش نصب پکیج

معرفی شغل نصاب حرفه ای پکیج

نوعی از سیستم های گرمایشی که به جای موتور خانه های غول پیکر و عظیم قدیمی استفاده می شوند، پکیج ها هستند. که در جوامع امروزه به دلیل کم حجم بودن و ابعاد بسیار کم و در عین حال کارایی بسیار بالا تر و بهتر بسیار پرطرفدار می باشند. افزون بر این موتور خانه برای یک ساختمان به طور کلی استفاده می گردید اما پکیج را به صورت مجزا می توان برای هر واحد نصب و استفاده نمود.

به افرادی که در این حرفه اعمال نصب و راه اندازی پکیج را انجام می دهند نصاب پکیج می گویند. برای این که بتوانید یک نصاب کاملا حرفه ای باشید لازم است مواردی را باید رعایت نمایید. که در ادامه مطلب به چند مورد از آن اشاره می نماییم.

داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع پکیج و ساختار آن ها

داشتن علم و اطلاعات در مورد نحوه ی کار کردن آن ها

دقت عمل بسیار بالا در انجام نصب پکیج

آشنایی کامل با انواع عیب و نقص های فنی پکیج

آشنایی با تمامی استاندارد ها و قواعد برای نصب پکیج

داشتن تخصص و تجربه کافی در این حرفه

و در نهایت نبودن هر یک از این موارد و نصب غیر اصولی پکیج می تواند خطرات و مشکلات بسیار بد و جبران ناپذیری را به وجود آورد یا به عبارتی کوتاهی و بی دقتی در این حرفه بازی با جان انسان ها می باشد.

چالش های ورود به بازار کار نصب پکیج

  • یک نصاب حرفه ای پکیج باید دارای قدرت بدنی بسیار بالایی باشد زیرا در بعضی مواقع نصاب ممکن است نیاز باشد ساعت ها ایستاده باشد.
  •  تغییر کردن سیستم ها و همچنین روی کار آمدن برند های جدید از چالش های این حرفه می باشد. به این منظور که یک نصاب حرفه ای باید دائما در حال کسب اطلاعات در مورد انواع برند های پکیج ها باشد.
  • با وجود این که با پیشرفت علم و تکنولوژی درصد خطا در این سیستم ها روز به روز پایین می آید اما یک نصاب حرفه ای باید در نظر بگیرد که ممکن است هر لحظه در حین کار دچار مشکل شده و خطا های احتمالی کار را در نظر بگیرد.
  • یک نصاب حرفه ای همیشه و در همه حال باید ابزار کارش را همراه خود داشته باشد. زیرا ممکن است در برخی مواقع دسترسی راحت به پکیج در انواع واحد و ساختمان ها ممکن نباشد. یک نصاب باهوش باید بداند که از ابزارش به موقع استفاده کرده و آنها را به کار گیرد.


دوره آموزش نصب پکیج

درامد نصاب حرفه ای پکیج

درامد نصاب حرفه ای پکیج به عوامل مختلفی از جمله میزان مهارت، تجربه و تسلط شما برای انجام این کار بستگی دارد. از دیگر عوامل موثر در میزان درامد این حرفه ی تخصصی میزان تبلیغات شما در شبکه های اجتماعی و ... میباشد. از عوامل موثر مهم دیگر در میزان درامد نصاب پکیج میزان رضایت مشتریان از نحوه ی انجام کار توسط شما و معرفی شما به دیگران برای نصب پکیجشان را میتوانیم مثال بزنیم. در نهایت موثرترین عامل ارتقای شغل خود و فراگیری مهارت ها و تخصص های دیگر در زمینه پکیج مانند تعمیرات آن میباشد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن