تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797921902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید به‌صرفه کالاهای دیجیتال از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام


واضح آرشیو وب فارسی::

 

شاید از نظر بیشتر افراد، خرید نقدی بهترین نوع خرید باشد، اما برخی از افراد هم خرید اقساطی را بهترین نوع خرید می‌دانند. البته خرید نقدی یا اقساطی می‌تواند باتوجه به نوع محصول یا خدمت خریداری شده و شرایط افراد متفاوت باشد. برای مثال، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که اجناس با قیمت پایین را به‌صورت نقدی و اجناس با قیمت بالا را به‌صورت اقساطی خریداری کنند. به‌هرحال وجود گزینه خرید اقساطی می‌تواند به‌عنوان یک امتیاز مطرح باشد که افراد در شرایط خاص بتوانند از این امتیاز برای خریدهای خود بهره بگیرند. در ادامه ضمن بررسی مزایای خرید اقساطی به بررسی خرید به‌صرفه کالاهای دیجیتال از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام خواهیم پرداخت.

چرا خرید اقساطی اهمیت دارد؟

ممکن است شما دلایل خاص خود برای خرید اقساطی را در نظر داشته باشید. اما اگر بخواهیم به‌صورت کلی به مزایای خرید اشاره کنیم، موارد زیر در اولویت قرار دارند:

  • مدیریت آسان‌تر هزینه‌ها

پرداخت یک مبلغ به‌عنوان قسط ماهیانه آسان‌تر از پرداخت یک مبلغ نسبتا زیاد به‌صورت یکباره برای خرید یک محصول است. به همین دلیل با خرید اقساطی می‌توان هزینه‌های اقتصادی زندگی را به‌شکل راحت‌تری به‌صورت ماهیانه مدیریت کرد.

  • دسترسی سریع‌تر به کالا و خدمات موردنظر

ممکن است برای خرید نقدی یک محصول با قیمت نسبتاً بالا مانند خرید یک یخچال، لپ‌تاپ، گوشی هوشمند و ... لازم باشد که مدتی صبر کنیم و برنامه‌ریزی بهتری برای پرداخت هزینه‌های آن داشته باشیم. اما با خرید اقساطی می‌توان بلافاصله برای خرید محصول یا کالای موردنظر خود اقدام و شروع به استفاده از آن کرد. در حالی‌که هزینه آن را بعداً به‌صورت اقساطی پرداخت خواهیم کرد.

  • فشار مالی کمتر

ممکن است درآمد شما برای خرید یک محصول مانند گوشی، لپ‌تاپ یا سایر لوازم دیجیتال یا حتی لوازم خانگی کافی باشد، اما موضوع فقط هزینه خرید یک محصول نیست، چراکه برای پرداخت هر هزینه‌ای باید با فکر و استراتژی اقتصادی داشت. بنابراین ممکن است فرد با خرید نقدی یک محصول نسبتا گرانتر از خرید خود حس خوشایندی نداشته باشد. این در حالی است که اگر فرد محصول یا کالای موردنظر خود را به‌صورت قسطی خریداری کند، به‌طبع هوشمندانه‌تر عمل کرده و حس بهتری از خرید خود خواهد داشت.

  • خرید ارزانتر

با توجه به افزایش روزافزون نرخ تورم در کشور، هر چقدر کالای موردنظر خود را سریع‌تر خریداری کنید، آن را ارزانتر خریده‌اید. اگر شما خرید کالای موردنظر خود را یک هفته یا یک ماه به تعویق بیندازید، ممکن است نیاز باشد تا دو برابر برای خرید آن هزینه کنید. بنابراین با خرید قسطی می‌توان سریع‌تر و البته ارزانتر محصولات موردنظر خود را خریداری کرد!

  • عدم نیاز به پس‌انداز بانکی

ممکن است برای خرید بسیاری از کالاهای موردنظر خود نیاز داشته باشیم تا کل پس‌انداز بانکی خود را صرف خرید آن کنیم. اما با وجود گزینه خرید اقساطی، نیازی به استفاده از پس‌انداز بانکی نیست. بلکه می‌توان اقساطی ماهیانه خرید خود را از محل درآمدهای ماهیانه خود پرداخت کنیم و از پس‌انداز بانکی که داریم برای سرمایه‌گذاری بهره بگیریم.

  • خرید همزمان چند کالا

اگر بخواهید نقدی خرید کنید، ممکن است هرماه یک کالای اساسی را خریداری کنید، اما با استفاده از خرید اقساطی می‌توان همزمان چند یا چندین کالای موردنیاز خود را به‌صورت یکجا خریداری کنید. سپس هزینه کلی آن‌ها را در زمان‌بندی‌های اقساطی به‌صورت ماهیانه پرداخت کنید.

  • استفاده بهینه از درآمد

ممکن است درآمد شما آنقدر زیاد باشد که هرماه بتوانید به‌صورت نقدی کالای موردنظر خود را خریداری کنید یا ممکن است درآمد شما برای چنین خریدی محدود باشد. در هر دو صورت اختصاص دادن مبلغ زیادی از درآمد برای خرید نقدی به‌صرفه و بهینه نخواهد بود. در حالی‌که با خرید اقساطی می‌توان مبلغی از درآمد ماهیانه خود را صرف پرداخت اقساط کرده و مابقی درآمد را پس‌انداز کرده یا صرف سایر هزینه‌های زندگی یا حتی تفریحات کرد.

بنابراین مزایای بسیاری در خرید اقساطی وجود دارد که در هر صورت خرید قسطی کالا و خدمات را به یک امتیاز تبدیل می‌کند. خوشبختانه بسترهای بسیاری برای خرید اقساطی ایجاد شده‌اند که برخی از آن‌ها برحسب اعتبار ضامن یا وثیقه امکان خرید اقساطی را ایجاد می‌کنند و برخی دیگر از اعتبار شخصی افراد بهره می‌گیرند. برای مثال، فروشگاه‌های عمده معمولاً برای فروش اقساطی به مشتریان خود از آن‌ها می‌خواهند یا شخصی را به‌عنوان ضامن معرفی کنند، اما وب‌سایت «ازکی‌وام» بدون ضامن اعتبار خرید به افراد ارائه می‌دهد.

 

خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال و غیر دیجیتال از طریق ازکی‌وام

وب‌سایت ازکی وام بستری است که در آن می‌توان بیشتر کالاهای موردنظر از جمله لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، لوازم اختصاصی، پوشاک، بیمه و.... را به‌صورت قسطی خریداری کرد. اما با توجه به اینکه خرید کالای دیجیتال دارای طرفداران بیشتری است، فروشگاه‌های لوازم دیجیتال بسیاری با ازکی‌وام قرارداد همکاری دارند. از این رو شما می‌توانید به‌راحتی کالای دیجیتال موردنیاز خود از جمله کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت گیمینگ، تبلت معمولی، گوشی هوشمند، لوازم جانبی گوشی و... را خریداری کنید. برای این امر کافی است وارد وب‌سایت ازکی‌وام شده و پس از ثبت‌نام در آن، با بارگذاری اطلاعات خواسته شده، اعتبار دریافت کنید. آن‌گاه بسته به مقدار اعتبار خود تا سقف 50 میلیون تومان به خرید محصول از فروشگاه‌های لوازم دیجیتال طرف همکاری با ازکی وام بپردازید.

فروشگاه‌های همکار کالاهای دیجیتال ازکی‌وام و مزایای آن‌ها

گفتیم که خرید کالای دیجیتال از سایر لوازم محبو‌ب‌تر است. از این رو بیشتر افراد لوازم دیجیتال خود را به‌صورت اقساطی خریداری می‌کنند. فروشگاه‌های بسیاری که خود عمده فروش، خرده‌فروش و توزیع‌کننده لوازم دیجیتال، موبایل و لوازم جانبی هستند با ازکی‌وام همکاری دارند که از مزایای خرید اقساطی از این فروشگاه‌ها می‌توان چنین مواردی را بیان کرد:

  • ارائه قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر فروشگاه‌های لوازم دیجیتال
  • تنوع بالا در فروشگاه‌های کالاهای دیجیتال
  • امکان خرید اعتباری و بازپرداخت طولانی اقساط
  • ارائه طیف وسیعی از لوازم دیجیتال در برندهای مختلف
  • فروش اقساطی بدون ضامن

بنابراین فروشگاه‌های همکار کالای دیجیتال ازکی‌وام شرایط ایده‌آل و آسانی را برای خرید اقساطی مشتریان فراهم کرده‌اند. به‌طوری‌که بدون ضامن و تنها با ارائه چک می‌توان از این امکان استفاده کرد.

منبع: ازکی وام






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 543]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن