تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798198707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرفکت مانی بهتر است یا پی پال؟


واضح آرشیو وب فارسی::

سیستم پرفکت مانی و پی پال هر دو جزء شناخته شده ترین سیستم ‌های خدمات پرداخت اینترنتی در حوزه بین المللی هستند که با داشتن بستری امن و سرعت بالا محبوبیت زیادی در میان کاربران به دست آورده اند. هر کدام از این روشها کارکردها، مزایا و معایب خاصی دارد. اگر‌ می‌خواهید بدانید پرفکت مانی بهتر است یا پی پال؟ در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال ایکس پی اکسچنج با ما همراه شوید.



پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی به نوعی سیستم پرداخت الکترونیکی مالی بین المللی اطلاق‌ می‌شود که از طریق آن کاربران می‌توانند تراکنش ‌های مالی خود را در بستری امن و به صورت اینترنتی انجام دهند. این سیستم پرداخت در پاناما و در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شد. چندی بعد بالغ بر ۱۰ میلیون حساب کاربری در این سیستم ثبت شد و آن را به یکی از معتبرترین پلتفرم ‌های خدمات پرداخت تبدیل کرد. کاربران در این سیستم در فضایی امن و به آسانی‌ می‌توانند به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند و از طریق ذخیره ارز در حساب کاربری خود با توجه به قیمت روز پرفکت مانی درآمد کسب کنند.

 

بررسی مزایای استفاده از پرفکت مانی 

نبودن در لیست تحریم کننده ‌های بین المللی ایران، پوشش زبان فارسی در ارائه خدمات، قابلیت تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، دریافت کارمزد پایین، پشتیبانی از ارزهای یورو دلار و طلا، سرعت چشمگیر در تبدیل ارز فیات به سایر ارزهای دیجیتال، قابلیت ذخیره الکترونیکی دارایی، دریافت و اعطای وام، سیستم پرداخت آنلاین، سطح امنیت رضایت‌بخش و عدم محدودیت در میزان تراکنش ‌های مالی از مهمترین مزیت ‌های استفاده از پرفکت مانی به شمار‌ می‌رود.

پی پال چیست؟

پی پال یکی از شرکت ‌های تجارت الکترونیکی آمریکا است که به دلیل امکان نقل و انتقالات مالی در کوتاه ترین زمان ممکن و ضریب امنیتی بالا در سطح جهان بسیار معتبر و شناخته شده است. تاریخچه تاسیس این شرکت به سال ۱۹۹۸ برمی گردد. مکس لوچین و پیتر تیل موسسان این شرکت در ابتدا پی پال را به نام کانفی نیتی معرفی کردند. دو سال بعد اسم شرکت به پی پال تغییر کرد و تا امروز نیز به همین نام و به عنوان یکی از غول ‌های تجارت الکترونیک با بیش از ۲۸۶ میلیون کاربر فعال در دنیا شناخته‌ می‌شود.



بررسی مزایا و معایب استفاده از پی پال 

از مهمترین مزیت ‌های استفاده از پی پال‌ می‌توان به ارائه تخفیفات ویژه برای کاربران ثابت، انتقال وجه به سایر کاربران بدون کارمزد، امکان خرید در بستری امن، پذیرش آنلاین، حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت بالای شبکه اشاره کرد.

برخی معایب استفاده از این سیستم نیز عبارتند از:

  • تحریم کاربران ایرانی 
  • احتمال مسدود شدن حساب بدون هشدار قبلی
  • میزان بالاتر کارمزد

پی پال یا پرفکت مانی؛ کدام یک بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال باید مقایسه درستی بین پی پال و پرفکت مانی داشته باشید. اولین گام اساسی برای انتخاب یکی از این روشها، بررسی اولویت‌ها و ترجیحات شماست. 

مقایسه امنیت سیستم در پی پال و پرفکت مانی

آیا شما جز کاربرانی هستید که امنیت سیستم برای شما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد؟ در این صورت سراغ پی پال بروید؛ چرا که این شرکت دیجیتال با استفاده از تجهیزات مدرن و سیستم هایی کارآمد با ضریب امنیتی بسیار بالا بخش زیادی از مقبولیت، رضایت و اطمینان خاطر کاربران را در سطح جهان به دست آورده است. خیلی از سایت ‌های معتبر بین المللی از پی پال به عنوان یکی از امن‌ترین روش ‌های پرداختی پشتیبانی‌ می‌کنند. در حالی که این موضوع برای پرفکت مانی از مقبولیت کمتری برخوردار است. 

آزادی عمل کاربران ایرانی در کدام سیستم بیشتر است؟

پی پال جز شرکت ‌های تحریم کننده ایران به شمار می‌رود. بنابراین امکان ساخت حساب با IP ایران در این شبکه میسر نیست. از طرفی خطر بلوکه شدن دارایی کاربران ایرانی نیز در پی پال بالاست. به همین دلیل خیلی از کاربران ایرانی ترجیح می‌دهند از بستر پرفکت مانی به عنوان یک جایگزین مناسب برای پی پال استفاده کنند. پرفکت مانی در لیست شرکت‌های تحریم کننده ایران نیست و کاربران ایرانی با امنیت و بدون هیچ محدودیتی‌ می‌توانند حساب کاربری خود را در آن باز کنند.

مقایسه کارمزد تراکنش پرفکت مانی و پی پال

یکی دیگر از وجوه تمایز پرفکت مانی و پی پال کارمزد تراکنش است .کارمزد دریافتی پی پال بسیار بیشتر از کارمزد دریافتی در پرفکت مانی است در حالی که امنیت کمتری نیز دارد.

آیا پرفکت مانی جایگزین مناسبی برای پی‌پال است یا خیر؟

پرفکت مانی جز شرکت‌های خاصی است که توجهی به تحریم‌های بین المللی ندارند. به همین دلیل کاربران ایرانی با حفظ حقوق خود به صورت غیرحضوری و رایگان‌ می‌توانند حساب کاربری خود را در آن افتتاح کنند و از صرافی‌های آنلاین با استفاده از کارت بانکی نسبت به خرید پرفکت مانی اقدام کنند. در نتیجه خرید سایر رمز ارزها و انتقال ارز به دیگر نقاط دنیا نیز برای کاربران ایرانی پرفکت مانی فراهم شده است.بدیهی است که در این شرایط پرفکت مانی بهترین جایگزین برای پی پال در ایران است.

چه عواملی امنیت پرفکت مانی را تضمین‌ می‌کند؟

همانطور که عنوان شد داشتن سیستم امنیتی قدرتمند از مهمترین ویژگی حساب‌های پرفکت مانی به شمار‌ می‌رود. علاوه بر آن کاربران می‌توانند تنظیمات امنیتی را به طور مستقل انجام دهند و بر اساس سیاست امنیتی منحصر به فرد خود یکی از روش ‌های زیر را برای این منظور در نظر بگیرند:

  • احراز هویت 

یکی از روش‌ها برای شناسایی دارنده حساب پرفکت مانی احراز هویت است. به نحوی که اگر کاربر از یک آی پی دیگر استفاده کند سیستم امنیتی فوراً مسدود‌ می‌شود و یک کد مخصوص در این رابطه به ایمیل کاربر ارسال‌ می‌گردد.

  • تایید هویت با پیامک 

یکی دیگر از روش‌های جلوگیری از حمله هکرها و محافظت از حساب کاربران پرفکت مانی، ارسال پیامک کد تایید به شماره تلفن همراه صاحب حساب است.

  • تصویر گرافیکی

در این روش برای محافظت از حساب پرفکت مانی هنگام انجام تراکنش، تصویر گرافیکی با کدهای مخصوص که حاوی یک سوال به صورت خودکار و تصادفی است از طریق ایمیل برای دارنده حساب ارسال‌ می‌شود. صاحب حساب نیز برای تایید مبادلات خود باید به سوال داده شده پاسخ دهد.

با ایکس پی اکسچنج بدون واسطه معامله کنید.

شما در این مطلب با ایکس پِی اکسچنج همراه بودید تا پاسخ مناسبی به پرسش پرفکت مانی بهتر است یا پی پال؟ ارائه دهیم. به طور کلی شما‌ می‌توانید با استفاده از اولویت‌ها، استراتژی‌ها و تجربه شخصی یکی از این دو پلتفرم را برای انجام معاملات خود انتخاب کنید. معمولا در سایر کشورها پی پال به عنوان یک روش پرداختی قابل قبول اولویت دارد اما به هر حال به دلیل تحریم‌های ایران، ریسک استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی زیاد است؛ تا جایی که ممکن است بدون اخطار قبلی حساب کاربرد بلوکه شود اما پرفکت مانی برای ایرانیان به دلیل بی توجهی به تحریم‌های بین المللی امنیت بیشتری دارد.

ایکس پی اکسچنج به آدرس اینترنتی https://xpayex.com/ با تکیه بر دانش تخصصی و تسلط بر بازار ارزهای دیجیتال، فرصتی برای معامله گران ایرانی فراهم نموده است تا بدون واسطه و با بهترین نرخ، معاملات خود را در بستری امن و مطمئن و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند. با ما در ارتباط باشید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن