تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798758103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر موبایل سامسونگ


واضح آرشیو وب فارسی::

 

تعمیر موبایل سامسونگ در بیست تعمیر

در بین برند های موبایل های اندرویدی، برند سامسونگ به جرات شناخته شده ترین نام است. موبایلی با امکانات و سخت افزار بروز که از پس تمامی نیاز های کاربران خود به بهترین شکل بر می آید. اما ممکن است یک روز همین موبایل سامسونگ در دستمان نیاز به تعمیر پیدا کند. حال تکلیف ما چیست؟ شما می‌توانید به راحتی و با خیال راحت تعمیر موبایل سامسونگ خود را به مرکز بیست تعمیر بسپارید.

 
تعمیر موبایل سامسونگ

 

 

خدماتی که مجموعه بیست تعمیر جهت تعمیر موبایل سامسونگ ارائه می‌شود عبارت است از:

  • تعمیر یا تعویض برد اصلی موبایل سامسونگ
  • تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ
  • تعویض باتری موبایل سامسونگ
  • تعویض دوربین موبایل سامسونگ
  • تعمیر یا تعویض سوکت شارژ گوشی سامسونگ

 

تعمیر یا تعویض برد اصلی موبایل سامسونگ

اصلی ترین و حساس ترین قطعه روی موبایل بدون شک برد اصلی موبایل است. البته از نام‌های مین برد، مادربرد یا برد هم برای این قطعه استفاده می‌شود. تمام قطعات اصلی موبایل مانند هارد، رم، سی پی یو و ... روی برد اصلی تعبیه شده. به همین علت حساس ترین بخش تعمیرات موبایل سامسونگ، برد اصلی موبایل می‌باشد. برای تعمیر برد موبایل سامسونگ نیاز به دستگاه و تجهیزات مدرن و پیشرفته است. همچنین به غیر از تجهیزات، به تکنسین های حرفه ای و مجربی نیاز است تا بتوانند عیب یابی دقیق نسبت به خرابی برد اصلی داشته باشند.

 


تعمیرات موبایل سامسونگ

 

 

تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ

بی شک در بین موبایل ها بهترین نوع ال سی دی متعلق به کمپانی سامسونگ است. پنل های صفحه نمایش این کمپانی، با کیفیت بالا، جزئیات رنگ عالی و تصویر بی نظیر می‌باشد.

اما خب با این که ال سی دی های سامسونگ از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند باز هم این دلیل نمی‌شود که آسیبی به ال سی دی موبایل شما وارد نشود. اما اگر این اتفاق برای شما افتاد چه باید کرد؟ اول از همه باید گفت به علت همین کیفیت بالا ال سی دی های گوشی موبایل سامسونگ، از قیمت قطعه بالاتری نسبت به برند های دیگر برخوردار هستند. اما در تعمیر بیست قضیه فرق دارد.

ضمانت اصلی بودن ال سی دی موبایل سامسونگ و به علاوه قیمت مقرون به صرفه و ارزان نسبت به مجموعه های دیگر تعهد ما به شما مشتریان عزیز بیست تعمیر است.

 

تعویض باتری موبایل سامسونگ

میزان درصد باتری، کلیدی ترین چیزی است که هنگام کار با گوشی موبایل سامسونگ به چشمان می آید. اما ممکن است شارژدهی دستگاه کم شود و باتری خیلی زود خالی شود. که می‌تواند دلایل زیادی مثل کم شدن عمر باتری به دلیل استفاده زیاد از باتری، گرما و داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ، مدام متصل بودن موبایل به شارژر و... اتفاق بیوفتد. در این شرایط تنها راه موجود تعویض باتری گوشی موبایل است. برای اینکار کافیست با مجموعه بیست تعمیر تماس گرفته تا با راهنمایی و مشاوره دقیق همکاران ما، اقدام به پذیرش و تعمیر موبایل سامسونگ شما جهت تعویض باتری انجام شود.

تعویض دوربین موبایل سامسونگ

کیفیت دوربین آن هم در گوشی موبایل سامسونگ با آن فناوری و ویژگی های اعجاب انگیر مثل زوم 100 برابری بر کسی پوشیده نیست. اما همین کیفیت و رزولوشن ممکن است به مرور و به علت کثیف شدن، مات شدن، شکستن و... دچار افت شدید کیفیت عکس برداری یا فیلم برداری، تاری، و حتی عدم فوکوس شود. در این شرایط تنها راه چاره برای برگشت به حالت قبل تعویض کامل دوربین یا شیشه روی موبایل سامسونگ شما است. شما به راحتی می‌توانید با مجموعه بیست تعمیر ارتباط برقرار کنید، تا دوربین گوشی سامسونگ شما را با قطعه اصلی تعویض کنیم.

 


تعمیر گوشی سامسونگ

 

 

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ

یکی از بیشترین خرابی های گوشی های موبایل، سوکت شارژ آنها است. این خرابی به علت های مختلف مانند کشیده شدن سیم شارژ هنگام شارژ شدن و یا بد جا زدن سیم شارژ در سوکت شارژ و ... اتفاق می افتد. البته این را هم باید در نظر بگیریم که با استفاده مکرر از گوشی و تعداد دفعات شارژ گوشی به مرور زمان این مشکل برای سوکت شارژ همه موبایل ها به وجود می‌آید.

جمع بندی

خبر خوب برای شما این است که تمامی تجهیزات بکار رفته برای تعمیرات موبایل سامسونگ بسیار پیشرفته و مدرن بوده و تمامی تکنسین های بخش تعمیرات این مجموعه کاملا حرفه ای و مجرب می باشند. همچنین سعی ما بر این موضوع هست که تعمیر موبایل سامسونگ شما در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت انجام شود تا شما مشتریان عزیز مجموعه بیست تعمیر همیشه از عملکرد ما راضی بوده و جزء مشتریان همیشگی ما باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن