تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798005425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزان‌ترین دستگاه دیاگ ماشین


واضح آرشیو وب فارسی::


ارزان‌ترین دستگاه دیاگ ماشین معمولاً از میان انواع دیاگ خودرو پرتابل و خصوصاً از نوع بلوتوثی انتخاب می‌شود اما اگر برای قابلیت‌های این دستگاه‌های مخصوص عیب‌یابی خودرو بیشتر از ارزان بودن آن‌ها ارزش قائل باشیم، بدون شک به انواع دستگاه دیاگ خودرو دستی پرتابل می‌رسیم. انواع مختلف این دستگاه‌ها شاید از نظر قیمت ارزان‌ترین تجهیزات موجود در بازار نباشند، اما از نظر کاربردی بودن و قابلیت‌های لازم برای عیب‌یابی انواع خودرو و ارائه خدمات مرتبط با این موضوع، بهترین هستند. انواع دستگاه دیاگ ماشین پرتابل از نظر قیمت هم با توجه به قرار گرفتن در نیمه پایین جدول قیمتی سایر انواع این تجهیزات، دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و حتی ارزانی به شمار می‌آیند. از جمله این محصولات می‌توان به محصولات پارس کوشان اشاره کرد که ضمن ارائه سخت افزار دیاگ، در زمینه ارائه نرم افزارهای دیاگ و همین‌طور محصولات کاربردی دیگری مانند دستگاه دیاگ موتور سیکلت و انژکتور شور موتور ماشین هم فعال است و تجهیزات رقابتی و ارزان قیمتی به بازار عرضه می‌کند.

 

کاربرد و انواع ارزان‌ترین دستگاه دیاگ خودرو

نکته حائز اهمیت در مورد بررسی مشخصات دستگاه دیاگ خودرو و انتخاب یک گزینه مناسب و ارزان قیمت یا با قیمت مناسب برای خرید، تفکیک انواع مختلف دستگاه دیاگ و سنجش مشخصات و قیمت آن‌ها با توجه به کاربرد است که باید به‌صورت تفکیک شده انجام شود. به‌طورکلی کاربران دیاگ ماشین از میان انواع دیاگ خودرو کامپیوتری یا ثابت و دستگاه دیاگ پرتابل یا قابل حمل امکان انتخاب دارند. کاربرد تمامی این تجهیزات تخصصی عیب یابی هوشمند خودروهای داخلی و خارجی جدید است. انواع دستگاه دیاگ کامپیوتری برای مراکز بزرگ کنترل عملکرد، ایمنی و عیب‌یابی خودرو کاربرد دارد و طبیعتاً قیمت بالاتری هم از دستگاه‌های پرتابل دارد. در مقابل دستگاه‌های ثابت دیاگ، انواع دستگاه پرتابل ارزان‌ترین دستگاه‌های دیاگ ماشین هستند که با ساختارهای مختلفی مانند تبلتی، دستی، بلوتوثی و… ارائه می‌شوند. در میان انواع دستگاه پرتابل دیاگ خودرو، دستگاه‌های تبلتی بیشترین قیمت و دستگاه‌های بلوتوثی کم‌ترین قیمت را دارند. در این میان انواع دستگاه پرتابل دیاگ ماشین به‌صورت دستی (مانند دستگاه دیاگ خودرو مدل PKS-450 پارس کوشان) قرار می‌گیرد که به دلیل شکل ظاهری و برخورداری از صفحه نمایش کوچک‌تر از انواع دیاگ تبلتی، با عنوان دیاگ دستی شناخته می‌شوند. این دستگاه‌ها قابلیت‌های مشابهی با گران‌ترین دستگاه‌های پرتابل دارد و کاهش هزینه آن به دلیل ساختار ساده‌تر و خلاصه‌تر (صفحه نمایش، ابعاد کلی و…) است، درحالی‌که این ساختار ساده و خلاصه چیزی از کارایی آن‌ها کم نمی‌کند. 

راهنمای سنجش قابلیت‌های ارزان‌ترین دستگاه دیاگ ماشین

قیمت انواع دستگاه دیاگ خودرو مانند سایر تجهیزات تخصصی و کاربردی به عوامل مختلفی مانند، کارایی فنی، متریال ساخت، شرکت سازنده، خدمات پس از فروش و… بستگی دارد. یکی از روش‌های مرسوم شرکت‌های تولید کننده برای پایین آوردن قیمت محصولات و رقابتی کردن آن‌ها، سیاست حذف یا کم کردن کیفیت بعضی از معیارها و عوامل مختلف در محصولات است. این اقدام بدون شک باعث ارزان شدن محصولات می‌شود، اما کیفیت و کارایی آن‌ها را هم به‌عنوان تجهیزات کاربردی پایین می‌آورد.
در مورد انواع دستگاه دیاگ ماشین نباید به ارزان‌ترین بودن آن به‌عنوان یک مزیت عمده و قابل اعتنا توجه کرد و به جای آن باید به تناسب قیمت تعیین شده برای محصول با عوامل اصلی و تأثیرگذار در کارایی دیاگ توجه کرد. برای راهنمایی بهتر در این زمینه ضروری است که به مهم‌ترین موارد به شرح زیر توجه شود وبعد از آن سنجش نهایی صورت بگیرد.

  • نوع دستگاه دیاگ ماشین و تناسب آن با کارایی مورد نظر
  • جنس بدنه و کیفیت ساختار
  • مکانیسم‌های عملکردی و روش‌های عیب یابی خودرو یا موتور
  • نام و اعتبار شرکت سازنده دیاگ
  • خدمات پس از فروش (شامل گارانتی، آپدیت‌های نرم افزاری، خدمات مشاوره، آموزش، تعمیرات و…)


مشخصات و مزایای فنی و کاربردی دستگاه دیاگ خودرو پارس کوشان

دقت بالا دستگاه دیاگ خودرو

به طور معمول ارزان بودن بیشتر انواع دستگاه دیاگ ماشین به معنای پایین بودن قابلیت‌های آن است و اکثر شرکت‌ها هزینه‌های طراحی و ساخت محصولاتشان را با کم کردن از قابلیت‌ها و امکاناتی که منجر به پایین آمدن دقت محصول نهایی می‌شود، جبران می‌کنند. از مهم‌ترین قابلیت‌های دستگاه دیاگ خودرو یا دیاگ موتور دقت شناسایی و پردازش کدهای خطا است و دستگاه بدون این عامل عملاً بی‌مصرف خواهد بود. از ویژگی‌های اصلی سخت افزار دستی دیاگ خودرو شرکت پارس کوشان، تعیین پارامترهای استاندارد و امکان رسم نمودار برای فرآیندهای عیب‌یابی مختلف و به بیان ساده دقت بالای دستگاه است که قیمت بالاتر این محصول نسبت به ارزان‌ترین دستگاه‌های دیاگ ماشین موجود در بازار (برای مثال دستگاه‌های دیاگ ماشین بلوتوثی) را هم توجیه می‌کند.  

سرعت بالا دستگاه دیاگ خودرو

سرعت بالا از مشخصات اصلی انواع دستگاه دیاگ ماشین پرتابل است. این مزیت وقتی در کنار مزیت‌های قابل حمل بودن و دقت بالا قرار می‌گیرد بیشتر معنا پیدا می‌کند چون یک مجموعه کامل را برای برطرف کردن تمامی نیازهای کاربران مختلف می‌سازد. سرعت بالای دستگاه دیاگ خودرو پارس کوشان به دلیل بهره‌مندی از سخت‌افزارهای پیشرفته و اختصاصی این تولیدکننده است که در هماهنگی کامل با نرم افزارهای اختصاصی این شرکت کار می‌کند.  

حافظه بالا دستگاه دیاگ خودرو

حافظه بالا برای اکثر کاربران دستگاه دیاگ خودرو یک مشخصه فنی و کاربردی مهم است و سخت‌افزار دیاگ پارس کوشان با ارائه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی فضای ذخیره سازی لازم را در اختیار قرار می‌دهد. حافظه داخلی در این تجهیزات به منظور ذخیره سازی تعداد بیشتری از نرم‌ افزارهای دیاگ خودروهای داخلی و خارجی و همین‌طور نرم‌ افزارهای دیاگ موتور سیکلت در نظر گرفته شده است  و امکان برخورداری از یک پکیج کامل را برای کاربران فراهم می‌کند.

آپدیت رایگان نرم افزار دیاگ خودرو به‌صورت مادام‌العمر

سخت افزار دیاگ بدون نرم افزارهای دیاگ کاربردی نمی‌شود و این تجهیزات همیشه با نرم‌ افزارهای مخصوص ارائه می‌شود. در طول زمان این رابطه با فراهم بودن امکان آپدیت نرم افزارها تکمیل می‌شود، چون با پیشرفت تکنولوژی و تغییر روش‌های عیب‌یابی خودروهای مختلف، نرم‌ افزارها هم نیاز به به‌روزرسانی دارند. در دستگاه دیاگ پارس کوشان امکان خریداری یا آپدیت نرم افزارهای مختلف به‌صورت از راه دور و با ارسال یک کد از طرف شرکت سازنده فراهم است. همچنین آپدیت نرم افزارهای خریداری شده برای کاربران دیاگ به‌صورت مادام‌العمر رایگان است و شرکت خدمات لازم در این زمینه را ارائه خواهد کرد.  

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۹۴۹۲۸۹
تلفن بخش آموزش: ۰۹۳۹۵۹۴۵۳۴۶

آدرس سایت
https://parskoushan.com/

//






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 482]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن