تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797536103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفپوش و پارکت های رونیا، راهکار فرار از سرمای زمستان


واضح آرشیو وب فارسی::

 در فصل زمستان هنگامی که بر روی کف خانه قدم می‌گذارید، ممکن است سرمای زیادی را در پاهای خود احساس کنید. سرمایی که از طریق کف زمین به شما منتقل می‌شود، به دلیل سردی کفپوش های خانه شما است.

 

کفپوش و پارکت‌های رونیا، راهکار فرار از سرمای زمستان

در فصل زمستان هنگامی که بر روی کف خانه قدم می‌گذارید، ممکن است سرمای زیادی را در پاهای خود احساس کنید. سرمایی که از طریق کف زمین به شما منتقل می‌شود، به دلیل سردی کفپوش های خانه شما است. برخی از کفپوش‌ها مانند سرامیک، موزاییک و... نمی‌توانند گرما را در خود نگه دارند؛ به همین خاطر زمانی که هوا سرد است، تماس با هر کدام از این کفپوش ها حس سرما را به شما انتقال می‌دهد. این کفپوش ها نمی‌توانند برای منزل شما مخصوصا در زمستان مناسب باشند.

انواعی از کفپوش و پارکت وجود دارند که به گرم نگه داشتن خانه در زمستان کمک می‌کنند. این کفپوش‌ها علاوه بر این که جلوه زیبایی به منزل شما می‌بخشند، می‌تواند به عنوان کفپوشی مناسب برای زمستان انتخاب شود. کفپوش طرح پارکت و پارکت‌های رونیا با طرح‌های مختلف از جمله کفپوش‌هایی هستند که می‌توانند گرما را در خود حفظ کنند و مانند عایقی برای سرما در فصل زمستان عمل کنند.

در ادامه قصد داریم شما را برای انتخاب کفپوش و پارکت‌های مناسب که کارایی خوبی دارند، راهنمایی کنیم و به شما در گرم نگه داشتن خانه در زمستان کمک نماییم. تا پایان این مطلب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کفپوش‌های مناسب خانه در زمستان با ما باشید!



مزایای کفپوش و پارکت های رونیا برای زمستان

هنگامی که از یک کفپوش مناسب و عایق سرما برای منزل خود استفاده کنید، مطمئنا گرمای بیشتری را در خود حفظ می‌کند و با برخورد پا به کف دیگر سردی آن باعث ناراحتی شما نمی‌شود. معمولا همه مردم سعی دارند که در ماه‌های سرد سال به گونه‌ای گرمای منزل خود را تامین کنند. یکی از راه‌های بدون دردسر و کاربردی خرید پارکت لمینت و کفپوش‌های رونیا است. این کفپوش‌ها در عین زیبایی و ایجاد فضایی دلنشنین برای منزل به گرم نگه داشتن خانه در زمستان هم کمک می‌کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از کفپوش طرح پارکت و پارکت لمینت کمک به صرفه‌جویی در مصرف انرژی‌هایی مانند گاز و برق است. زمانی که کف منزل بتواند گرما را نگه دارد، نیازی نیست که شعله وسیله گرمایشی را بیشتر کرد. با صرفه‌جویی در مصرف این انرژی‌ها به همان میزان هزینه‌ها هم کاهش پیدا می‌کند و مبلغ کمتری را برای قبوض خود پرداخت خواهید کرد. به طور کلی احساس گرما در زیر پا هنگام سرمای زمستان بسیار دل‌انگیزتر است.

کفپوش مناسب برای گرم نگه داشتن خانه در زمستان

همانطور که اشاره کردیم کفپوش‌هایی مانند سرامیک و کفپوش‌های سنگی در زمستان بسیار سرد هستند و گرما را در خود نگه نمی‌دارند. سرد بودن این نوع کفی‌های منزل باعث می‌شود که با انتقال سرما به بدن افراد دچار برخی از بیماری‌ها مانند پا درد، کمر درد و... شوند. با وجود اینکه کفپوشی مانند سرامیک محکم و مقاوم است، اما برای گرم نگه داشتن خانه در زمستان نمی‌تواند گزینه مناسبی محسوب شود.

یکی از بهترین گزینه‌ها که استفاده از آن برای کف خانه می‌تواند ضمن زیباتر شدن منزل به گرم ماندن آن هم کمک کند، کفپوش‌های طرح پارکت و پارکت لمینت‌ها هستند. پارکت لمینت‌ها در طرح و رنگ‌های مختلفی وجود دارند که انتخاب هرکدام از آن ها با توجه به سلیقه هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. اما نکته مهم توانایی آن‌ها در نگهداری گرما است. این کفپوش‌ها با حفظ گرما در خود مزایای زیادی را به همراه خواهند داشت.

با خرید پارکت لمینت و نصب آن کودکان شما به راحتی می‌توانند بر روی زمین بازی کنند، بدون این که نگرانی بابت نفوذ سرما به بدن آن‌ها را داشته باشید. اگر وسیله‌ای ناگهانی از دست شما سر بخورد و به این کفپوش برخورد کند، امکان شکستن آن نسبت به برخورد با کفپوش‌های سرامیکی و سنگی کمتر است.


کفپوش طرح پارکت

کفپوش برای بخش‌های مختلف خانه

شاید برای اکثر مردم این امکان وجود ندارد که از سیستم گرمایشی کف استفاده کنند، زیرا هزینه‌های آن برای یک فضای بزرگ می‌تواند گران تمام شود. اما کفپوش‌های طرح پارکت از جمله انتخاب‌های درست برای کف منزل است که با آن تا حدی گرمای منزل حفظ می‌شود. چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد که می‌توان هم از زیبایی ظاهری آن بهره برد و هم در فصل زمستان به عنوان راهکاری برای فرار از سرما روی آن حساب کرد.

استفاده از پارکت لمینت و کفپوش‌هایی با طرح پارکت برای تمامی اتاق‌ها و نقاط منزل می‌تواند مناسب باشد، اما در برخی نقاط سرمای بیشتری حس می‌شود. به طور معمول کف بخش‌هایی مانند آشپزخانه در زمستان همیشه مقداری سردتر از بخش‌های دیگر است، اما با استفاده از کفپوش‌های پارکت لمینت ضد آب به راحتی می‌توان سرمای این قسمت ها را کاهش داد و با حفظ گرمای کف از قدم گذاشتن به آشپزخانه لذت برد.

آشنایی با ویژگی‌های کفپوش های رونیا

کفپوش‌ها و پارکت‌های رونیا دارای یکسری ویژگی‌ها هستند که آن ها را به گزینه‌ای مناسب برای انتخاب به عنوان کفپوش منزل تبدیل کرده است. در زیر این ویژگی‌ها را برای شما نام می‌بریم.

دارا بودن طرح‌های مختلف و رنگ‌های گوناگون

ظاهر زیبا

ضد آب

دوام بالا

تا حدی انعطاف‌پذیر

و...



فروشگاهی معتبر برای خرید پارکت لمینت و کفپوش مناسب زمستان

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید، انتخاب فروشگاهی معتبر برای تهیه کفپوش مناسب است. رونیا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی است که برای تهیه پارکت و کغفپوش دلخواه خود می‌توانید به آن مراجعه کنید. این فروشگاه طی سال‌ها فعالیت خود، با ارائه بهترین محصولات به مشتریان توانسته اطمینان آن‌ها را به خود جلب کند.

شما برای این که از محصولات و خدمات با کیفیت این فروشگاه بهره‌مند شوید، می توانید به سایت http://roniya.ir/ مراجعه کنید.

جمع‌بندی

شاید یکی از مسائلی که در فصل زمستان سبب ناراحتی شما می‌شود، سرد بودن کف منزل‌تان است. کاشی و سرامیک با وجود استحکامی که دارند، نمی‌توانند عایق خوبی برای سرما باشند. شما برای گرم نگه داشتن خانه در زمستان می‌توانید از کفپوش طرح پارکت و پارکت لمینت‌ها استفاده کنید. این کفپوش‌ها که عایقی برای سرما هستند، باعث می‌شوند که گرمای منزل و کف خانه حفظ شود.

بهره‌مندی از این کفپوش‌ها مزایای زیادی هم دارد. از جمله مهم‌ترین مزایای آن کمک به پایین آمدن هزینه‌های پرداختی برای مصرف سوخت است. سرد بودن کف خانه در زمستان می‌تواند موجب بروز برخی مشکلات و بیماری‌ها شود که با استفاده از کفپوش مناسب می‌توان از این مشکلات جلوگیری کرد.


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 477]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن