تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798076163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواع چاپ لیبل برای معرفی محصولات مختلف


واضح آرشیو وب فارسی::


چاپ لیبل انواع مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم این موارد را به طور جزئی مورد بررسی قرار دهیم. 

 

برچسب ترانسپرنت

لیبل ترانسپرنت از مواد شفاف ساخته شده و کاملا واضح دیده می‌شود. لیبل ترانسپرنت معمولا زمانی انتخاب می‌شود که بخواهیم برچسب مورد نیاز ما حواس افراد را از محصولی که روی آن اعمال می‌شود، پرت نکند، سطح تزئینی زیر برچسب به وضوح دیده شود و در مواردی که ماده زیر برچسب شفاف است (مانند یک پنجره) رنگ آن با لیبل مطابقت داشته باشد.

برای اینکه یک لیبل کاملا شفاف باشد باید دارای روکش‌ها، مواد رویه و چسب باشد و همگی آنها از مواد شفاف تولید شده باشند. علاوه بر این، هنگامی که برچسب‌ها اعمال می شوند، چسب ممکن است حباب‌های هوا ایجاد کرده یا ذرات ریز گرد و غبار را جمع کند که می‌تواند از ظاهر 100٪ شفاف جلوگیری کند. جایگزین مفید برای آن برچسب‌های چسبنده استاتیک هستند که از چسب ثابت برای نگه داشتن یک لیبل استفاده می‌کنند، اگرچه این محصولات در صورت نیاز به برچسب دائمی مناسب نخواهند بود.

 

لیبل pvc

لیبل پی وی سی یا پلی وینیل کلراید که از پلاستیک  PVCتولید می‌شود، یکی از موارد بسیار محبوب در زمینه چاپ لیبل به حساب می‌آید. این محصول نقطه ذوب قابل توجهی ندارد و انعطاف‌پذیری آن زمانی رخ می‌دهد که که تا دمای 120 تا 150 درجه سانتیگراد گرم می‌شود.

برچسب  pvc از ماده پلیمری پی وی سی تولید می‌شود که در آن از اتم کلر برای جایگزینی اتم هیدروژن در پلی اتیلن استفاده می‌شود. پی وی سی نوعی پلاستیک است. این ماده از رزین پلی وینیل کلراید به عنوان ماده اولیه اصلی ساخته می‌شود.

شفافیت لیبلpvc  بهتر از پلی اتیلن و پلی پروپیلن و بدتر از پلی استایرن است. محصولات PVC در برابر پایداری شیمیایی مقاوم بوده و در برابر اکسیدان‌ها، عوامل کاهنده و اسیدهای قوی مقاومت بالایی دارند. به دلیل وجود این ویژگی‌ها؛ از برچسب pvc به میزان قابل توجهی استفاده می‌شود. 

 

لیبل صدفی

لیبل صدفی در واقع نوعی برچسب پی وی سی است که خواص آن را دارد. این محصول در برابر پارگی و کشیده شدن مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و به همین دلیل کاربرد بسیاری در تولید برچسب صدفی دارد. کاربرد آن برای موارد پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع پتروشیمی، رنگ سازی ، بسته‌بندی و خودروسازی است. 

 

برچسب شیشه ای



برچسب شیشه ای به این دلیل به کار می‌رود که بسیاری از برچسب‌ها پس از چسباندن روی شیشه، دیگر به راحتی کنده نمی‌شوند. به بیان دیگر شیشه یکی از سخت‌ترین مواد موجود در طبیعت برای جدا کردن برچسب محسوب می‌شود. دلیل آن این است که شیشه سطح بسیار صافی دارد و برچسب معمولی خودچسب بسیار محکم به آن می چسبد. هنگامی که یک برچسب از روی سطح شیشه ای برداشته می‌شود، اغلب بقایای چسبنده و تکه‌هایی از کاغذ روی آن باقی می‌ماند که برداشتن آنها بدون خراب کردن شیشه تقریباً غیرممکن خواهد بود. به همین دلیل لیبل شیشه ای ابداع شده تا این مشکل را حل کند.

این محصول با کیفیتی بسیار عالی و مطلوب تولید می‌شود و کندن آن از روی انواع پنجره و شیشه بسیار آسان است. این وسیله در عین حال در جای خود محکم باقی می‌ماند و در مواردی که به آن نیازی ندارید، می‌توانید به راحتی این محصول را از پنجره جدا کنید.

سفارش آنلاین لیبل

شما می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه و زمان خود، از سفارش آنلاین لیبل استفاده کنید. برای این کار نیازی به خروج از منزل و رفتن به مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ لیبل نخواهید داشت. شما فقط باید وارد سایت مخصوص چاپ برچسب شوید و الگو و طرح مورد نظر خود را از میان صدهای الگوی نشان داده شده در این سایت‌ها، انتخاب کنید.

پس از این مرحله و کمی ویرایش بر روی طرحی که انتخاب کرده‌اید، به راحتی می‌توانید نسبت به چاپ لیبل از طریق پرینتر اقدام و از برچسب تولید شده توسط خود، به آسانی استفاده کنید. این روش مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه هزینه و وقت بسیار کمتری صرف می‌شود و از سوی دیگر شما بر اساس سلیقه خود طرحی را که دوست دارید، انتخاب و چاپ می‌کنید.

 

کلام آخر

شرکت چاپ رفاه در سال 1355 به عنوان یک مرکز تولید و عرضه انواع برچسب برای کسب و کارهای مختلف آغاز به کار کرد. این شرکت از آن زمان تاکنون همواره توانسته خود را با فناوری روز همراه کند و بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه نماید. ما در زمینه چاپ لیبل در انواع و شکل‌های مختلف آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 470]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن