تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797924808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای تبلیغات چاپ بروشور بهتر است یا کاتالوگ؟


واضح آرشیو وب فارسی::

÷÷÷ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت محسوب میشه و باید به دنبال راهی باشید که به اون ها نشون بدید که چه محصولات و خدماتی رو قراره ارائه بدید. بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات جهت جذب مشتریان بالقوه هستن. اما اینکه کدوم یک از این ها برای تبلیغ مناسبه، میتونه بستگی به نوع کسب کارتون داشته باشه. برای چاپ بروشور کوثر میتوانید به لینک قبل مراجعه کنید.

طراحی بروشور نیاز به برنامه ریزی دقیق داره و باید در یه ورق کاغذ یا مقوا تمام اطلاعات مربوطه درست وارد بشه تا پاسخ مطلوبی رو از مشتریان دریافت کنید. بروشورها به طور معمول در نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها یا سایر رویدادهای تجاری ارائه میشن. طراحی این نوع کاغذ ها جهت جذب مشتریان حرف اول رو میزنه. اما با این حال، باید جنبه های دیگه ای مثل محتوا رو هم در نظر داشته باشید. 

 

کاتالوگ نوعی نشریه است که میتوید از اون فقط برای نمایش محصولات استفاده کنید. تفاوت اصلی آن با بروشور  میتونه بخش توضیحات و مشخصات هر محصول باشه. از این دسته تبلیغات رو در فروشگاه های خرده فروشی  بیشتر استفاده میشه. اغلب کاتالوگ ها به صورت کتاب منتشر میشن و اقلامی رو با جزئیات بیشتر به مشتریان معرفی میکنن. اگه میخوایید از بودجه بازاریابی خود نهایت استفاده رو ببرید، شاید یه کاتالوگ چاپی دقیقاً همون چیزی باشه که نیاز دارید. کاتالوگ ها یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای بازاریابی کسب و کار شما هستن و نیازی به سرمایه گذاری سنگین در مواردی مثل تبلیغات رسانه های اجتماعی یا تبلیغات تلویزیونی گرون قیمت ندارید. به طور کلی اگه میخوایید درباره محصول، ایده خاصی صحبت کنید یا شرکت خودتون رو معرفی کنید، بروشورها باید مورد علاقه شما باشن. اما اگه میخوایید در یه زمان بر روی فروش یک محصول تمرکز کنید، کاتالوگ بهترین گزینه خواهد بود. کاتالوگ ها ساده تر و در عین حال دقیق تر هستن.

بهترین برندها برای چاپ و رایت سی دی

سی‌دی‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ محصولات و خدمات در نظر گرفته میشه. برای رفع نیازهای تبلیغاتی خودتون، چاپ روی سی دی باید طرح های چشم نوازی رو در نظر بگیرید. اگه جلد سی‌دی‌ از طرح‌های گرافیکی غیر جذاب استفاده شده باشه، در جذب مشتری خیلی تأثیری نخواهد داشت. به همین دلیل، پیدا کردن یک طراح ماهر برای شما اهمیت بیشتری پیدا میکنه. حرفه ای ها میدونن که چه عناصری باید روی طرح  سی دی به کار ببرن تا مخاطبان بیشتری رو جذب کنید. اگه طرح جلد نتونه ارتباط محتوای موجود در سی دی رو برآورده کنه، ممکنه نتایج موثری به همراه نداشته باشه. به عبارت دیگه، تأثیر منفی در فروش خواهد گذاشت. یک طراح حرفه ای ترجیحات و سلیقه شما رو در نظر میگیره و نوع داده های موجود در سی دی رو هنگام طراحی جلد آن حفظ میکنه. برای چاپ و رایت dvd به لینک قبل مراجعه کنید.تنها اوست که میتونه اهمیت نقش هنر رو در صحنه بازاریابی درک کنه. اگه ارزشی برای پول خود قائل هستید، باید به دنبال برندهای حرفه ای باشید که بتونه چاپ روی سی دی رو با بالاترین کیفیت و قیمت های مقرون به صرفه تولید کنه. علاوه بر این، بیشتر طراحان چاپ سی دی در ایجاد پوسترها، آگهی‌های باشگاه، بنرها و بروشورها با کیفیت بالا هم متخصص هستن. 

 

چاپ دیجیتال پارچه به چه صورت است؟

اکثر شرکت‌های چاپ پارچه به دنبال راهی جهت افزایش سرعت چاپ و انعطاف‌پذیری بیشتر در طراحی هستن. راه حل این چالش ها چاپ دیجیتال پارچه است. این نوع چاپ با فناوری پیشرفته به همراه تعداد زیادی امکانات طرفداران زیادی پیدا کرده. همان طور که میدونید فناوری چاپ جوهرافشان برای برنامه های کاربردی چاپ کاغذ استفاده میشد. برای چاپ دیجیتال کوثر پرینت به لینک قبل مراجعه کنید.امروزه با پیشرفت های تکنولوژیکی، این نوع چاپگرها  با فرمت عریض برای رسیدگی به پارچه هم مورد استفاده قرار میگیرن. فرایند چاپ به این صورته که پارچه با استفاده از غلتک از چاپگر عبور میکنه. در حین عبور، جوهر به صورت لایه ای از چاپگر عبور میکنه که این عمل لایه گذاری جوهر هم گفته میشه. هنگامی که طراحی کامل شد، در مرحله آخر پارچه رو حرارت و یا بخار میدن. در نتیجه چاپ به طرح دلخواه روی پارچه انجام میشه. بهترین بخش چاپ دیجیتال بر روی پارچه، طرح هاست که مطابق میل خودتون میتونید سفارشی کنید یا با کمک برنامه های طراحی گرافیکی یه چاپ دیجیتال خاص ایجاد کنید. در کنار همه این ها، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حرکت به سمت چاپ دیجیتال پارچه میشه، صرفه جویی در هزینه است. تنظیمات چاپ روی صفحه چرخشی معمولی خیلی بزرگه و از جوهر، آب و برق بسیار بیشتری استفاده میکنه. همچنین، هر دوره چاپی روی تجهیزات چاپ چرخشی معمولاً برای چاپ های طولانی تر تنظیم میشه. با فناوری دیجیتال، هیچ صفحه نمایشی برای چاپگر وجود نداره که بخواد اون رو آماده کنه. کاهش هزینه، مشتری رو قادر میسازه تا برای هر طرح، یه چاپ مخصوص درخواست کنه.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 734]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن