تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797934572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه هتل های تهران را با کمترین نرخ رزرو کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

هتل های تهران کلکسیونی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل های ایران هستند. البته باید هم همین‌طور باشد! تهران پایتخت ایران زمین بوده و شایسته بهترین‌ها است. انواع اقامتگاه‌ها در این شهر وجود دارد که مناسب سفرهای کاری، تجاری، تفریحی، آموزشی و درمانی است. در کل با هر منظوری به شهر تهران سفر کنید هتل مناسب شما وجود دارد. اقامتگاه‌های تهران و هتل آپارتمان‌های این شهر، مناسب هر سلیقه و طبعی هستند و حتی مشکل‌پسندها نیز با دیدن هتل های تهران سر ذوق می‌آیند. برای رزرو این هتل‌ ها با کمترین نرخ همراه ما باشید.

 

قیمت هتل های تهران

چیزی که بیش از همه ذهن هر مسافری را درگیر می‌کند قیمت هتل در تهران است. بنابراین اول می‌خواهیم در مورد این مسئله با شما صحبت کنیم. باید بدانید که قیمت هتل های تهران وابسته به چند معیار مهم است. یکی از این معیارها، موقعیت مکانی و جغرافیایی است. موقعیت جغرافیایی هتل های تهران به شدت روی قیمت آنها تاثیرگذار است. برای مثال هتل اسپیناس پالاس تهران که در منطقه سعادت آباد قرار دارد بسته به موقعیت جغرافیایی‌اش و آب و هوای مطبوعی که در آن منطقه حاکم است، قیمت بیشتری برای رزرو هتل ارائه می‌دهد.

معیار بعدی امکانات و خدمات هتل است. هرچه امکانات و خدمات یک هتل به‌روزتر و مدرن‌تر باشد، هزینه بیشتری روی دستتان می‌گذارد. منصفانه هم که فکر کنید هتل ‌هایی که هزینه بیشتری برای رفاه مسافرانشان صرف می‌کنند حق دارند مبلغ بیشتری از سایر هتل ‌ها دریافت کنند. از معیارهای دیگری که روی قیمت هتل های تهران تاثیرگذار است، می‌توان به نوع اتاق‌ها نیز اشاره کرد.

قیمت اتاق‌های معمولی که فقط دارای امکانات لازم برای اقامت هستند قطعاً با سوئیت‌ها و هتل آپارتمان‌هایی که بسیار مجهزند، تفاوت دارد. معمولاً سوئیت‌ها متراژ بیشتری داشته و امکاناتشان مجهزتر است. برخی از سوئیت‌های هتل های لوکس تهران دارای استخر، وان، جکوزی، تخت‌های بزرگ و راحت و دکوراسیون بسیار شیک هستند. همچنین هتل آپارتمان‌های تهران اکثراً دارای آشپزخانه مجهز به پخت و پز، تراس و امکانات این‌چنینی هستند که سبب بیشتر بودن قیمت آنها می‌شود.

معیار بعدی که روی قیمت هتل های تهران تاثیرگذار بوده، بازه زمانی اقامت است. معمولاً ایام پیک مانند عید نوروز، تعطیلات رسمی سال، آخر هفته‌ها و تابستان‌ها، قیمت هتل های تهران با توجه به شدت متقاضیان برای رزرو، افزایش می‌یابد. اگر می‌خواهید هتل های تهران را با نرخ کمتر رزرو کنید بهتر است در ایام غیر پیک سال اقدام نمایید.

 

بهترین هتل های تهران

شکی در این نیست که تهران دارای بهترین هتل ‌ها و اقامتگاه‌ها است؛ از جمله آنها هتل اسپیناس پالاس است. این هتل در خیابان سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام قرار گرفته و یکی از لوکس‌ترین هتل ‌های تهران به شمار می‌رود. هتل اسپیناس پالاس با اتاق‌های زیبا و دکوراسیون شیک سالانه میزبان بسیاری از مسافرانی ایرانی و خارجی است.

هتلی که انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها را در اختیار دارد و جزو محبوب‌ترین هتل های ایران نیز شناخته می‌شود. این هتل دارای چندین رستوران به نام‌های رستوران لاتون، رستوران سنتی دیبا و اسکای لانژ است. همچنین امکانات رفاهی و تفریحی خوبی همچون سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی، سونا خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، فضای سبز، تالار عروسی، کافی شاپ، آرایشگاه مردانه و زنانه دارد.

از دیگر هتل های معروف تهران، هتل پارسیان آزادی بوده که در بزرگراه شهید چمران قرار گرفته است. این هتل در گذشته با نام هتل‌ هایت شناخته می‌شد و امروزه دارای ۲۶ طبقه و ۴۷۵ واحد اقامتی برای پذیرایی از میهمانانش است. هتل آزادی اتاق‌های دنج و زیبایی دارد که می‌توانید یکی از آنها را برای اقامت انتخاب نمایید. همچنین این هتل دارای چندین سالن پذیرایی، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه و غرفه، دستگاه خودپرداز، سالن همایش، سالن کنفرانس، خدمات پزشکی، سونا بخار، سونا خشک و پینگ پنگ است. هتل پرشین پلازا تهران نیز جزو هتل های لوکس تهران است. 

این هتل در خیابان سهروردی شمالی قرار گرفته و یک ساختمان مجلل است. هتلی که به تازگی ساخته شده و دارای ۱۰۰ باب اتاق و سوئیت است. هتل پرشین پلازا تهران با اتاق‌های راحت و زیبایش محلی دنج برای استراحت و اقامت در پایتخت است. امکانات خوبش نیز به رفاه و آسایش بیشتر شما در این هتل کمک می‌کند که نظیر آنها آسانسور، اتاق عقد، آرایشگاه مردانه، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، رستوران روف گاردن، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، فوتبال دستی، سالن بدنسازی، اتاق بازی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، آژانس مسافرتی، خدمات باربری و غیره است.

یکی دیگر از بهترین هتل های تهران، هتل استقلال بوده که در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر قرار دارد. این هتل باقدمت، از دو برج غربی و شرقی تشکیل شده و سال ساخت آن به ۱۳۴۱ باز می‌گردد. هتل استقلال جمعا ۵۵۲ باب اتاق و سوئیت دارد. 

هتل ارزان در تهران

معمولاً هتل ‌های یک تا سه ستاره نسبتاً ارزان‌تر از هتل های ۴ و ۵ ستاره تهران هستند. از جمله این هتل ‌ها می‌توان به هتل نادر تهران در میدان هفت تیر اشاره کرد. این هتل جزو هتل های ارزان قیمت تهران است که در سال ۱۳۹۲ بازسازی گردید. این هتل سه طبقه دارای ۲۴ باب اتاق بوده و به دانشگاه پیام نور تهران، وزارت صنعت و معدن و دانشگاه امیرکبیر مشرف است.

هتل خیام تهران نیز جزو هتل های ارزان این شهر است. هتل خیام دو ستاره بوده و در میدان بهارستان قرار گرفته است. هتلی که در سال ۱۳۵۰ فعالیتش را آغاز نموده و امروزه دارای اتاق‌های راحتی برای اقامت است. اگر دوست دارید اقامتی ارزان در تهران داشته باشید می‌توانید هتل خیام تهران را رزرو نمایید. این هتل دارای سالن صبحانه خوری، نمازخانه و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵ خودرو است.

از دیگر هتل های ارزان تهران می‌توان به هتل مهر اشاره نمود. این هتل نیز در میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه قرار گرفته و دارای اتاق‌های راحتی برای اقامت در پایتخت است. همچنین باید بدانید هتل مهر تهران دارای رستورانی در طبقه منفی یک بوده که به ظرفیت ۳۰ نفر است. ناگفته نماند این هتل دارای اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها است.

رزرو هتل در تهران

برای رزرو هتل در تهران چند راه وجود دارد که بهترین آن‌ها رزرو آنلاین است. با رزرو آنلاین هتل تخفیفات نیز شامل حال شما می‌شود و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین قادر خواهید بود به گالری تصاویر هر هتل دسترسی داشته باشید و طبق سلیقه خود یکی از اتاق‌های هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید.

جمع‌بندی

برای رزرو انواع هتل آپارتمان در تهران می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. همچنین برای رزرو هتل های تهران با قیمت و تخفیفات فصلی بهتر است وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید و با کمک فیلتر مرتب سازی هتل های مناسب بودجه خود را پیدا کنید. همچنین در این وبسایت قادر خواهید بود درصد تخفیف هر هتل را ببینید و نظرات کاربران در مورد هتل های تهران را بخوانید.

از طرفی وبسایت ایران هتل آنلاین تضمین کمترین نرخ بین وب سایت‌های رزرو آنلاین هتل های تهران را ارائه می‌دهد. برای سرعت بخشیدن به کارتان می‌توانید هتل های تهران را در گوگل سرچ کنید و روی سایت ایران هتل آنلاین  کلیک نمایید. سپس به سادگی قادر خواهید بود عملیات رزرو آنلاین را در کمتر از چند دقیقه انجام دهید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 907]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن