تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797700101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی برتری اتاق فرارهای تهران و کرج


واضح آرشیو وب فارسی::


اگر شما هم جزو طرفداران اتاق فرار باشید می دانید که انتخاب بازی مناسب برای شما و دوستانتان در سیر عظیمی از اتاق فرارها ی ارائه شده در وبسایتهای فروش بلیط اتاق فرار چقدر سخت می تواند باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین اتاق فرار تهران و کرج بپردازیم و آنها را برای دسترسی بهتر به بخشهای مختلف تقسیم کرده ایم.

اگر در تهران زندگی می کنید می دانید که با توجه به وضعیت ترافیکی در صورتی که بخواهید از غرب به شرق تهران سفر کنید یا بلعکس چقدر باید وقت خود را برای این کار قرار دهید. برای بر طرف کردن این مشکل ما کار را برای شما آسان کرده ایم و اتاق فرارهای برتر را بر اساس وضعیت جغرافیایی آنها معرفی کرده ایم.

بهترین اتاق فرار غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید در این قسمت بهترین اتاق فرار غرب تهران را به شما معرفی می کنیم. مجموعه اسکیپ اسکیری یکی از مجموعه های خوب غرب تهران می باشد که در منطقه شهرک دانش قرار دارد. شما در این مجموعه می توانید بازیهای جذاب اتاق فرار گالری، اتاق فرار سولو، اتاق فرار چوخابه را تجربه کنید. یکی دیگر از مجموعه های اتاق فرار غرب تهران مجموعه بارکد اسکیپ می باشد که در مناطقی مثل باملند و تهران سر و چیتگر بازیهای متفاوتی را ارائه می دهد. اتاق فرار مرداب، اتاق فرار خانواده مرموز و اتاق فرار سیانور از بازیهای این مجموعه می باشد.



 

بهترین اتاق فرار شرق تهران

اگر ساکن شرق تهران هستید و به دنبال اتاق فرار در منطقه تهرانپارس و نارمک هستید در این قسمت بهترین اتاق فرار شرق تهران را به شما معرفی می کنیم. اگر در منطقه تهرانپارس به دنبال اتاق فرار حرفه ای می گردید بدون شک باید به سراغ مجموعه اسکیپ رومیست بروید. مجموعه ای که در آن اتاق فرار راز و اتاق فرار نفوذ و همچنین اتاق فرار تنهایی در ژانر ترسناک را می توانید تجربه کنید. یکی دیگر از مجموعه های خوبه شرق تهران مجموعه اسکیپ مستر می باشد که اتاق فرارهای در ژانر ترسناک این مجموعه همچون اتاق فرار توهم و اتاق فرار شکنجه مورد توجه بازیکنان قرار گرفته است. البته این را باید در نظر داشته باشید که اتاق فرارهای شرق تهران به همین دو مجموعه ختم نمی شود و می توان گفت که در شرق تهران در حال حاضر بیش از 70 اتاق فرار در حال فعالیت می باشند که تجربه بیشتر آنها خالی از لطف نخواهد بود.. 

 

بهترین اتاق فرار شمال تهران

اگر دنبال بازی مناسب خود در شمال تهران می گردید حتما سری به مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات ای ار بزنید. این مجموعه که دارای شعبه های مختلفی در جردن، چهار راه جهان کودک و میرداماد می باشد  اتاق فرارهای جذابی مانند اتاق فرار آرماگدون، اتاق فرار کمپ آلفا، اتاق فرار طابوت و شب سیزدهیم و کلی بازی هیجان انگیز دیگر را ارائه می دهد. یکی دیگه از مجموعه های خوب شمال تهران مجموعه اسکیپ اسپیرال می باشد که بازی پنهان شده در سایه این مجموعه را می توانید در منطقه تجریش تجربه کنید.

یکی دیگر از مجموعه های قدیمی شمال تهران مجموعه گیم برین سنتر می باشد که در حال حاضر در خیابان جعفری تجریش 6 بازی فعال دارد.



بهترین اتاق فرار کرج

اگر ساکن کرج هستید بدون شک تجربه یک اتاق فرار در شرق تهران برای شما بسیار سخت خواهد بود ولی جای نگرانی وجود ندارد. کرج بعد از تهران دارای بیشترین مجموعه اتاق فرار در کشور می باشد و در حال حاضر مجموعه های بسیار خوبی در آنجا فعال هستند. در این قسمت بهترین اتاق فرار کرج را به شما معرفی خواهیم کرد.

مجموعه دایموند اسکیپ و مجموعه پازل روم دو تا از مجموعه های خوب و قدیمی اتاق فرار می باشند که در کرج فعالیت خودشون و شروع کردند. اگر در کرج زندگی می کنید بدون شک به این دو مجموعه سر بزنید و مطمئن باشید با اتاق فرارهای همچون اتاق فرار ضحاک، اتاق فرار یوکای، اتاق فرار رانساکا به وجه خواهید امد. غیر از این دو مجموعه شما می توانید به نمایندگی های اتاق فرار مجموعه انیگما در این شهر سری بزنید و با بازیهایی همچون اتاق فرار هالای پوزان و اتاق فرار دلاک سبک جدیدی از اتاق فرار را تجربه کنید. یادتان نرود که مجموعه اسکیپ روم دات ای ار هم در این شهر شعبه دارد و اتاق فرار ظلم آباد را به تازگی افتتاح کرده است که در این بازی شما می توانید با دوستان خود رقابت داشته باشید.

 

مجله اتاق فرار مرجع معرفی بازی های اتاق فرار

مجله اتاق فرار نزدیک 2 سال است که در حوزه معرفی و بررسی اتاق فرارهای ایران فعالیت می کند و شما با مراجعه به آن می توانید اخرین مقالات و اخبار مربوط به اتاق فرار را مطالعه کنید. در این مجله برترین اتاق فرارهای جهان نیز معرفی و بررسی شده است در این مجله شما می توانید اتاق فرارهای مورد نظر خود را با توجه به موقعیت های جغرافیایی و همچنین ژانر مورد نظر خود انتخاب کنبد و از طریق خود مجموعه های اتاق فرار با خیال راحت رزرو کنید. 

 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 504]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن