تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796782531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت سرمایه گذاری و خرید ملک در شهر پرند


واضح آرشیو وب فارسی::


فرصت سرمایه گذاری و خرید ملک در شهر پرند

اگر از شلوغی های شهر تهران خسته شده اید و می خواهید در نزدیک آن و شهری خلوت تر سکونت داشته باشید شهر پرند برای شما بهترین گزینه است. پرند یک شهر جدید میباشد و در شهرستان رباط کریم از توابع استان تهران واقع شده و بسیاری از افراد با راه‌اندازی این شهر جدید و شرایط ویژه آن تمایل دارند تا اطلاعات کافی در خصوص آن به دست بیاورند و برای خرید و فروش خانه و اپارتمان در شهر پرند اقدام کنند. 

از نظر موقعیت جغرافیایی به صورت دقیق می توان گفت که پرند در ۳۰ کیلومتری آزاد راه تهران ساوه و در جنوب غربی تهران قرار می گیرد و به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نزدیک است و همچنین فاصله چندان زیادی با آزاد راه های تهران ساوه و تهران قم ندارد. این ویژگی ها در کنار هم سبب شده تا عده ای زیادی به دنبال خرید املاک پرند در این شهر جدید باشند یا حتی فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری نیز بدست بیاورند. 

شهر پرند تقریباً دارای مساحت بیشتر از ۱۷ هزار هکتار است و هفت فاز کلی دارد که دارای کاربری صنعتی و مسکونی میباشد که تمامی آن ها پرند را به یک شهر با امکانات فوق العاده تبدیل کرده است. افراد زیادی به دلایل متعددی از جمله شغلی نمی توانند از پایتخت به دور باشند و از طرف دیگر به دلایل حساس به آلودگی مداوم از شرایط هوا گلایه می کنند به همین جهت سکونت در پرند میتوانند برای آن ها یک راه حل مناسب به شمار بیاید. 

املاک شهر پرند به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند و به صورت شخصی ساز، شرکتی و پروژه‌های مسکن مهر می باشند و به همین جهت برای خرید و فروش مسکن مهر در شهر پرند نیز میتوان از بنگاه معاملاتی معتبر استفاده کرد و فاز 4 تا 6 به آنها اختصاص داشته است. با وجود اینکه پرند هنوز راه زیادی تا راه اندازی کامل و اجرای کلی امکانات داشته است ولی فرصت خوبی برای سکونت و سرمایه گذاری در آینده محسوب می شود.

 

مزیت های شهر جدید پرند 

شهر پرند مزیتهای خاص و ویژه ای دارد که از اصلی ترین آن ها می توان به شرایط آب و هوایی مناسب و معماری جدید شهر اشاره کرد و در کنار آن دارا بودن ایستگاه راه آهن و موقعیت مناسب حمل و نقل ریلی تمایل افراد را برای خرید و سرمایه گذاری در پرند افزایش داده است. 

در کنار آن دسترسی راحت افراد با سکونت در پرند به پایتخت مهیا بوده و به صورت روزانه ۱۱ مترو از پایتخت به فرودگاه امام خمینی در حال جا به جایی مسافر هستند و بیشتر افرادی که در این شهر سکونت میکنند کارمندان و بازنشستگان هستند؛ نکته ای دیگری که در خصوص ساخت و ساز در پرند به عنوان یک مزیت مهم محسوب می گردد مناسب بودن خاک آن برای بلند مرتبه سازی می باشد. 

اگر با وضعیت کنونی به دنبال خرید مسکن هستید و میخواهید در یک شهر با شرایط ویژه با قیمتهای معقولانه خرید ملک انجام بدهید بد نیست که بدانید قیمتهای شهر پرند به نسبت دیگر منطقه های پایتخت ارزان تر است و خرید و فروش مسکن مهر در شهر پرند با قیمتهای عالی و مناسب انجام می شود. 

همانطور که اشاره کرده‌ایم شهر پرند شامل فازهای مختلفی می باشد که شما برای خرید ملک در هر کدام از فازها می توانید از بنگاه معاملاتی املاک پرند استفاده کنید؛ اما در فازهای ۰ تا ۳از لحاظ امکانات رفاهی و خدمات شهری به نسبت دیگر فازهای پرند شرایط بهتری داشته است و یکی از بهترین خدماتی که در آینده نه چندان دور در پرند راه اندازی می شود بوستان مشاهیر است که با احداث آن و راه اندازی کامل این بوستان افرادی که در پرند سکونت دارند به صورت کامل میتوانند به یک فضای ورزشی و فرهنگی و تفریحی مناسب دسترسی داشته باشند و از نظر موقعیت در حد فاصل فازهای سه و چهار قرار دارد. 

اگر برای خرید و فروش خانه و اپارتمان در شهر پرند نگران کمبود مراکز آموزشی هستید باید بدانید که در این شهر 40 مدرسه وجود دارد و از لحاظ امکانات آموزشی تکمیل است و کمبودی در آن وجود ندارد. همچنین به فضای سبز متعدد و 10 مسجد و کلانتری و واحد آموزشی نیز مجهز است. 

 



 

 

برای خرید املاک در شهر جدید پرند به کجا مراجعه کنیم؟ 

یکی از بهترین و معتبرترین مکان هایی که شما می توانید برای خرید املاک در شهر جدید پرند از آن استفاده کنید مشاور املاک پرند می باشد که با مدیریت دکتر مسعود مرادی انجام می گیرد و به شما این فرصت ویژه را می دهد تا بتوانید  در پرند املاک را خریداری کنید یا حتی یک سرمایه‌گذاری بی‌نظیر داشته باشید. 

بنگاه معاملاتی املاک پرند فعالیت خود را از سال ۹۸ آغاز کرده است و مشتریان می توانند قبل از خرید و سرمایه گذاری اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص املاک پرند به دست بیاورند و سپس برای خرید یا حتی فروش اقدام نمایند. خوشبختانه مدیریت و تمام مشاورین که در املاک پرند مشغول به فعالیت هستند سعی می‌کنند تا مشاوره های دقیق و صادقانه ای را برای مشتریان خود ارائه بدهند و در این مجموعه ای بی نظیر مشاورانی جوان و متخصص مشغول به ارائه خدمات هستند که در حیطه ای خود تحصیلات عالی کشوری و بین المللی دارند و تمامی تلاش خود را بکار گرفته اند تا علاوه بر خدمات باکیفیت بلکه تا حد امکان قیمت های منصفانه ای را به مشتریان ارائه بدهند. 

برای اینکه خرید و فروش خانه و آپارتمان در شهر پرند را انجام بدهید کافیست که از مشاور املاک پرند استفاده کنید؛ اگر در خرید، فروش یا حتی سرمایه گذاری نیاز به مشاوره های تخصصی دارید خوشبختانه در املاک پرند برای شما این امکان محیا شده است و به صورت VIP میتوانید از مشاوره های دکتر مسعود مرادی بهره مند شوید. 

آنچه که سبب تمایز بنگاه معاملاتی املاک پرند با دیگر رقبا می باشد دارا بودن تیم حقوقی معتبر بوده و هر گونه فعالیت این مجموعه در خصوص خرید و فروش خانه و اپارتمان در شهر پرند زیر نظر این تیم صورت می گیرد و تمامی خدمات با بالاترین کیفیت در کنار تضمین قیمت انجام می گردد. 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن