تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817092827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با بهترین برند تولید ماشین لباسشویی آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی::

لباسشویی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم خانگی است که حضور آن در هر خانه ای الزامی است. شستشوی لباس ها و خشک کردن آن ها یک کار زمان بر است و در دنیای مدرن که وقت یک عنصر بسیار با اهمیت است باید کار را به یک ماشین لباسشویی خوب واگذار کرد. 

برندهای مختلفی در سراسر دنیا برای تولید بهترین ماشین های لباسشویی با یکدیگر در تلاش هستند و هر کدامشان سعی می کنند امکانات و قابلیت های بیشتری در ماشین های لباسشویی شان قرار دهند تا بتوانند فروش بیشتری به خریداران داشته باشند. 

در این میان اگر می خواهید یک لباسشویی بخرید باید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید بهترین برند را انتخاب کنید. یک برند خوب باید علاوه بر کیفیت بالای محصول دارای خدمات پس از فروش نیز باشد همچنین باید تعمیر پذیر باشد تا پس از تمام شدن دوره گارانتی اگر خراب شد با کمترین هزینه بتوان آن را تعمیر کرد. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به بهترین برندهایی که ماشین لباسشویی تولید می کنند. 

 

ماشین لباسشویی دوو

یکی از برندهای کره ای دوو است که سال ها در بازار ایران حضور داشته و کیفیت خود را به اثبات رسانده است. از ویژگی های مثبت این برند می توان به قیمت پایین محصولات آن اشاره کرد که ماشین های لباسشویی آن هم از این قائده مستثنی نیستند. 

وجود برنامه های شستشوی مختلف روی ماشین های لباسشویی دوو یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن است. برای این که ماشین لباسشویی حین کار صدای کمی داشته باشند. در کل ماشین های لباسشویی دوو علی رغم این که قیمت پایینی دارند اما قابلیت ها و کیفیت مرغوبی به مصرف کننده ارائه می دهند. 

ماشین لباسشویی اسنوا

اسنوا یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی در تولید لوازم خانگی است و در این سال ها توانسته با عرضه کالاهای باکیفیت، خیلی از خریداران را به خود جذب کند. لباسشویی های اسنوا به خصوص لباسشویی هایی که ظرفیت 8 کیلوگرم دارند دارای کیفیتی عالی هستند. 

قدرت موتور برخی مدل های ماشین لباسشویی اسنوا به 1400 دور در دقیقه هم می رسد که این موضوع یعنی سرعت آن ها در شستشوی لباس ها بالاست. لباسشویی های اسنوا نیز مانند هر لباسشویی استاندارد دیگری دارای مصرف انرژی درست و به صرفه ای است که باعث می شود چند دفعه استفاده از آن در ماه برای شما قبض های سرسام آور به همراه نداشته باشد. 

برخی گمان می کنند که برندهای ایرانی همیشه بی کیفیت تر از برندهای خارجی هستند این درحالی است که این تفکر همیشه درست نیست و در زمینه خیلی از تولیدات، برندهای ایرانی توانایی رقابت با بهترین برندهای خارجی را دارند.

ماشین لباسشویی ال جی 

برند ال جی یکی از آن برندهای تولید کننده لوازم خانگی است که خیلی از محصولاتی که تولید می کند کیفیت بالایی دارند. لباسشویی های ال جی دارای بروزترین تکنولوژی ها هستند. یکی از قابلیت های ویژه ای که در مدل های جدید ماشین لباسشویی ال جی مدل های تویین واش استفاده شده است به شما این امکان را می دهد که دو نوع لباس مختلف را به طور همزمان با دو برنامه شستشوی مختلف در ماشین لباسشویی قرار دهید.

ماشین لباسشویی های ال جی بازده بالا، موتور قدرتمند و مصرف بهینه انرژی نیز دارند که این دلایل باعث می شود خیلی از مصرف کنندگان به دلیل خرید به سراغ لباسشویی های ال جی بروند. یکی دیگر از فناری های بکار رفته در ماشین های لباسشویی ال جی سیستم گردش مستقیم موتور است که سرعت و کیفیت آن را بهبود می بخشد.



ماشین لباسشویی سامسونگ 

ماشین های لباسشویی سامسونگ از بهترین های بازار هستند. در ماشین لباسشویی های جدید سامسونگ قابلیتی وجود دارد که می تواند زمان شستشو را 50 درصد و مصرف انرژی را 20 درصد کاهش دهد بدون این که کیفیت شستشو پایین بیاید. 

در این لباسشویی ها قابلیت add wash نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد که حین شستشوی لباس ها یک یا چند لباس دیگر داخل لباسشویی قرار دهید. وجود فناوری eco bubble در لباسشویی سامسونگ باعث می شود شستشو حتی در دمای پایین نیز انجام شود. 

این فناوری ماده شوینده را به حباب تبدیل می کند و بدین صورت این ماده به راحتی به لباس وارد می شود. این روش ضمن این که جنس و بافت پارچه محافظت می کند مصرف انرژی را نیز پایین می آورد. این که داخل لباسشویی تمیز باشد موضوعی است که اهمیت بالایی دارد. 

ویژگی eco drum clean+ در ماشین های لباسشویی سامسونگ بدون استفاده از مواد شیمیایی باکتری های مضر و عامل ایجاد کننده بو را در داخل ماشین لباسشویی از بین می برد و خیال شما را از بهداشتی بودن مخزن راحت می کند.

ماشین لباسشویی آبسال 

آبسال یکی از برندهای قدیمی ایرانی است که ماشین ظرفشویی های آن قیمت پایینی دارند. برخلاف چیزی که خیلی ها فکر می کنند این پایین بودن قیمت دلیل بر آن نیست که قابلیت های این دستگاه کمتر از دیگر دستگاه های مشابه باشد. 

اگر می خواهید یک ماشین لباسشویی خوب از یک برند ایرانی خریداری کنید حتما آبسال را جز گزینه ها قرار دهید. ماشین لباسشویی های آبسال از قطعات باکیفیت ساخته شده اند. طراحی و ظاهر لباسشویی های آبسال زیباست و دکوراسیون منزل شما را خدشه دار نمی کند. 

از آنجایی که لباسشویی های آبسال کاملا مطابق استانداردها ساخته شده اند مصرف انرژی پایینی دارند و شما را هر ماه با قبض های برق سرسام آور شگفت زده نمی کنند. کار با ماشین لباسشویی های آبسال آسان است و حتی افراد سالخورده نیز می توانند با یک بار آموزش از این ماشین های لباسشویی استفاده کنند.



ماشین لباسشویی بوش

بوش یک برند معتبر آلمانی است و برخلاف همه برندهایی که تاکنون نام برده ایم در اروپا قرار دارد. محصولات بوش به کیفیت بالا و دوام زیاد شهرت دارند. ویژگی های زیادی در ماشین های لباسشویی بوش وجود دارد که از جمله آن ها می توان به لرزش و صدای بسیار پایین این لباسشویی ها اشاره کرد. 

تکنولوژی های به کار رفته در لباسشویی های بوش کاملا جدید هستند و ده ها برنامه شستشوی مختلف در آن ها وجود دارد. جدای از این ها یکی از ویژگی هایی که بوش را تا حدود زیادی از دیگر برندها جدا می کند خدمات پس از فروش و مهم تر از آن تعمیر پذیر بودن ماشین های لباسشویی بوش است. 

ماشین لباسشویی شما از هر برندی که باشد و هر چقدر هم که با کیفیت باشد بالاخره در اثر استفاده نادرست، نوسانات برق، حوادث و... دچار خرابی خواهد شد. با قیمت هایی که اکنون لوازم خانگی پیدا کرده اند دوباره خریدن یک ماشین لباسشویی اصلا به صرفه نیست و باید نسبت به تعمیر همان ماشین لباسشویی اقدام کرد.

از آنجایی که ماشین های لباسشویی بوش کاملا تعمیر پذیر هستند می توانید با تماس با مراکز معتبری مانند کاراباما نسبت به تعمیر لباسشویی بوش خود اقدام کنید. از آنجایی که کاراباما هزینه های تعمیر را منصفانه حساب خواهد کرد این کار خرج زیادی روی دست شما نخواهد گذاشت. 

اگرچه می گوییم ماشین لباسشویی های بوش تعمیرپذیر هستند اما باید توجه داشت که تعمیر آن ها باید حتما به دست تکنسین های متخصص و ماهر انجام شود تا دوباره بهترین عملکرد خود را نشان دهند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 446]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن