تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798102894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با انواع میز مدیریت کلاسیک و راهنمای خرید آن


واضح آرشیو وب فارسی::

 



در یک مجموعه کاری، اتاق مدیریت مهم ترین بخش و مدیر اصلی ترین عضو به شمار می رود. از این رو تهیه تجهیزات اتاق مدیریت نیاز به وسواس و دقت بالایی دارد. یک میز کار با کیفیت و ارگونومیک می تواند وجهه اجتماعی مدیر را ارتقا داده و ذهن مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد.

آشنایی با انواع میز مدیریت کلاسیک

میز اتاق مدیریت از جمله مبلمانی است که در وهله اول مورد توجه مراجعه کنندگان قرار می گیرد. هر چقدر ابهت و شکوه این میز بیشتر باشد، به طور حتم میزان اثرگذاری آن در ذهن مخاطب بیشتر خواهد شد. در عمل اینکار موجب افزایش اعتبار شرکت شده و شأن و مقاوم مدیر را افزایش می دهد.

با مراجعه به بورس لوازم اداری، با طیف گسترده ای از میزهای مدیریت روبرو می شوید. گاهی این میزان تنوع خرید میز مدیریت را به یک چالش جدی تبدیل می کند. در میان انواع میزهای کاری، نمونه های کلاسیک از محبوبیت بیشتری برخوردارند. چرا که با ساختار حرفه ای و شکیل خود جلوه ای خاص و با شکوه به اتاق مدیریت می بخشد.

اما اغلب مدیران از خرید مبلمان کلاسیک هراس دارند. چرا که هماهنگی این میز با سایر تجهیزات اداری سخت و پیچیده به نظر می رسد. برای ایجاد اثربخشی بیشتر و ایجاد یک هارمونی زیبا لازم است با مشخصه های موثر در آن آشنا شوید.

برای خرید میز مدیریت در وهله اول به شاخصه هایی همچون ابعاد میز، جنس و رنگ آن توجه کنید. در قدم بعد ابعاد فضا و میزان راحتی مدیر را مورد توجه قرار دهید. در نهایت نیز در میان انواع مختلف میزهای کلاسیک، گزینه مورد نظر را در تناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید میز مدیریت کلاسیک

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، خرید میز مدیریت خاص کلاسیک با توجه به عدم همخوانی آن با سبک های مدرن و مینیمال، چالش برانگیز است. برای اینکه یک میز کلاسیک در محیط اتاق مدیریت به خوبی جا گرفته و به چشم بیاید، لازم است سایر مبلمان را نیز از نوع کلاسیک و از جنس چرم انتخاب کنید.

خرید یک صندلی چرم مدیریتی می تواند زیبایی میز کلاسیک را تکمیل کند. برای ایجاد اثربخشی بیشتر می توانید سبک کلاسیک را در عناصری همچون پرده، دکوری و اکسسوریجات و یا دیوارهای اتاق نیز پیاده کنید. در عمل اینکار موجب ایجاد یک هارمونی زیبا و چشم نواز می شود.



نکات مهم در خرید میز مدیریت

در حین خرید میز مدیریت توجه به برخی نکات ضروری قلمداد می شود. این نکات شامل موارد زیر است:

  1. فضای اتاق مدیریت

تناسب میان ابعاد میز و ابعاد اتاق از جمله مهم ترین آیتم های خرید میز اداری به شمار می رود. بهتر است ابعاد میز مدیریت را به گونه ای انتخاب کنید که به راحتی در داخل اتاق جای گرفته و جا را برای قرارگیری سایر مبلمان اداری تنگ نکند.

  1. ساختار و کیفیت میز

میز مدیریت می بایست از استانداردهای ارگونومیک بهره برده و سلامت بدن کاربر را تضمین کند. به عبارتی باید دارای ابعاد استاندارد و متناسب با نیاز کاربر باشد. به عنوان مثال میز مدیریت می بایست از ارتفاع مطلوبی برخوردار بوده و بیش از حد کوتاه و یا بلند نباشد. 

مدیر یک مجموعه باید با قرارگیری بر روی میز مدیریت دسترسی کافی به سایر فضاها داشته باشد. ابعاد میز می بایست به گونه ای انتخاب شود که امکان قرارگیری تجهیزات اداری، اسناد و مدارک وجود داشته باشد. متریال به کاررفته بر روی این میز نیز می بایست دارای دوام و ماندگاری بالایی باشد. تنها در این صورت است که میز مدیریت عملکرد مطلوب خود را در طول کارکردهای طولانی مدت حفظ می کند.

  1. جلوه و ظاهر میز مدیریت

علاوه بر ساختار و میزان کیفیت میز، ظاهر و جلوه بیرونی آن نیز اهمیت بسیاری دارد. همانطور که پیش از این نیز گفته شد در انتخاب ظاهر میز می بایست به رنگ و هارمونی موجود در فضا توجه کنید. بسیار حائز اهمیت که رنگ میز را در تناسب با سایر اجزا انتخاب کنید.

برای مثال رنگ میز می بایست در همخوانی کامل با صندلی مدیریت باشد. همچنین در انتخاب رنگ و متریال به روح حاکم بر فضا نیز دقت داشته باشید. به عنوان مثال در اتاق هایی که فاقد تهویه و نور طبیعی هستند، انتخاب میز و صندلی تیره و چرم گزینه مناسبی نخواهد بود.

سخن پایانی

میز مدیریت کلاسیک یکی از شکیل ترین و زیباترین میزهای موجود در بازار است. استفاده از صندلی های چرم در کنار میز کلاسیک یک جلوه فاخر و با شکوه ایجاد می کند. در خرید میز مدیریت کلاسیک به آیتم هایی همچون ابعاد فضا، ابعاد میز و همچنین کیفیت این نوع مبلمان دقت کافی داشته باشید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن