تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817125549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تور وان؛ سفری متفاوت به ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی::

 

شاید تا به حال کلمه تور را شنیده باشید. تور شامل هزینه های رفت‌وبرگشت سفر و اقامت هتل می‌شود. تور وان هم یکی از راه‌های ارتباط به کشور ترکیه است که در سال های اخیر افراد زیادی از ایران با این تور سفر می‌کنند. در حقیقت وان شهری توریستی و تاریخی است که در شرق کشور ترکیه و ساحل شرقی دریاچه وان قرار دارد. فاصله ی وان تا ایران بسیار کم است برای همین تور وان بهترین گزینه برای سفر ایرانی ها است. این شهر تاریخ مهمی را در بر دارد که دارای جاذبه های زیادی است. تور وان به وسیله ی قطار انجام می شود که رایج ترین شیوه برای سفر با اتوبوس و قطار است. مسافران از تهران و تبریز سوار می شوند و پس از رسیدن به گذرگاه مخصوص برای بررسی مدارک خود پیاده می‌شوند. آن ها مدتی توقف می کنند و دوباره به مسیر ادامه می دهند. در این محتوا درباره تور وان توضیحات بیشتری را ارائه می‌دهیم.



تور وان

شهر تاریخی وان از جاذبه های طبیعی زیادی برخوردار است و زبان مردم این منطقه ترکی و کردی است. از لحاظ مذهب هم غالبا اهالی وان مسلمان هستند. در این شهر زنان بیشتر حجاب دارند در حالی که در بیشتر شهرهای ترکیه پوشش راحت و آزادی دارند. در هنگام مسافرت با تور وان دقت کنید که در فصول سرد سال سفر نکنید ولی در فصول گرم و معتدل سال مسافرت به وان به دلیل اقلیم مناسب دلپذیر تر است.

چه نوع توری برای سفر به وان انتخاب کنیم

همان‌طور که همه می دانید مسیر سفر اهمیت زیادی دارد. تور وان راه های مختلفی را برای مسافرت افراد مشخص کرده است که این بستگی به سلیقه ی آن ها دارد. برای بعضی افراد هزینه ی سفر مهم است که راه زمینی ارزان‌تر از هوایی است. کل مسیری که از تهران به شهر وان در پیش دارید 13 ساعت است که از راه زمینی هم با اتوبوس هم وسیله ی شخصی امکان پذیر است. اما مسافرت با وسیله ی شخصی هزینه های دیگر مثل گواهینامه بین‌المللی، پلاک بین‌المللی، کاپوتاژ و... در بردارد؛ بنابراین با تور وان هزینه ها به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

با توجه به کم بودن فاصله زمینی وان از ایران باید ادامه داد که پرواز مستقیم هوایی از ایران به وان وجود ندارد. لذا مسیر زمینی گزینه‌ی بسیار مناسبی است. تور وان برای کسانی که سفرهای جاده‌ای را دوست دارند از هیجان بیشتری برخوردار است. تور وان از راه هوایی گران‌تر است زیرا وان شهر کوچک ترکیه است و پرواز های هوایی به آن محدود است. به لحاظ مسافت از تهران تا وان حدود یک ساعت و نیم‌فاصله هوایی است. اگر بخواهید مسیر تهران به وان را با قطار بروید حدود 1067 کیلومتر است که حدود 957 کیلومتر آن در ایران است و 110 کیلومتر دیگر در خاک ترکیه است. با وارد شدن به ترکیه و اقامت در هتل ها می توانید به راحتی از امکانات رفاهی بهره‌مند شوید و دغدغه‌ی جستجو برای هتل مناسب ندارید. با تور وان هتل‌ها از قبل انتخاب و با مدیریت آن هماهنگی لازم انجام شده است. در این محتوا به معرفی چند هتل در وان می‌پردازیم.

معرفی بهترین هتل‌های شهر وان

کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که برای ایرانیان جاذبه ی گردشگری دارد. برای مسافرت به این مناطق جذاب و فرهنگی به یک اقامتگاه مناسب نیاز است. یکی از هتل های تور وان هتل هالدی است. یک هتل 4 ستاره که امکانات بسیار خوبی دارد مثل سالن اسپا، سونا، سالن بدن‌سازی و...که می تواند نیاز مسافران را برطرف سازد. این هتل با داشتن اتاق های تمیز و بزرگ همه ساله مسافران زیادی را جذب می کند. از ویژگی‌های دیگر این هتل معماری زیبای آن است که در مرکز شهر مورد توجه مردم قرار می گیرد.

هتل ساردور وان یک هتل 3 ستاره است که در شهر وان قرار دارد . مهمانان با اقامت در این هتل از خدماتی مثل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان به صورت 24 ساعته استفاده می کنند. اتاق های هتل ساردور دارای امکاناتی مثل تلویزیون، کمد لباسی و تهویه ی مناسب است. اتاق‌هایی با چشم‌اندازی زیبا که می توانید از خدمات ویژه ی آن بهره‌مند شوید. اگر با تور وان به این شهر سفر کردید با اقامت در هتل ساردور می توانید از خوردن صبحانه های متنوع لذت ببرید.



تور وان

 

هتل گرند از هتل های  4 ستاره شهر وان است که رستوران این هتل در طبقه آخر است که دارای یک دید شهر می باشد. این هتل امکانات بی نظیری برای مهمانان خود اختصاص داده است. امکاناتی مثل حمام های اختصاصی، تلویزیون، مینی بار نوشیدنی و تهویه‌ی مطبوع که در تمام اتاق های آن وجود دارد. اقامت در هتل گرند مناسب افرادی است که به دنبال فضای کاری هستند و جلسات مهم کاری و تجاری دارند. همیشه به یاد داشته باشید که هدف خود را از سفر مشخص کنید. در سفر علاوه بر امکانات و اقامتگاه‌ها به رفتار مناسب خدمه‌های آن دقت داشته باشید.

 سفر به ترکیه با آثار بی‌نظیر تور وان

تور وان امکاناتی را فراهم کرده است که همه به راحتی بتوانند سفری به‌یادماندنی را تجربه کنند. وان بزرگ‌ترین شهر در شرق کشور ترکیه است که ایرانیان به راحتی در طول سال چندین بار به این شهر سفر می‌کنند. تور وان یکی از تورهای ارزان خارجی است که تمام خواسته‌ی شما از یک سفر مناسب را برآورده می‌سازد. در اینجا با مزایای تور وان بیشتر آشنا می‌شوید.

مهم‌ترین امکانات تور وان این است که سفری ارزان را برای شما رقم می‌زند. وقتی شما با تور سفر می‌کنید به فرهنگ گردشگری کمک شایانی می‌کنید زیرا ارز کمتری از کشور خارج می‌شود. در واقع این تورها باعث می‌شوند که افرادی که تجربه‌ی کافی برای سفر ندارند با راهنمایی افراد باسابقه از خدمات و محل اقامت آگاه شوند. درست است که در گذشته شهر وان بیشتر برای خرید کالای ارزان رونق داشت ولی اکنون با پیشرفت صنعت توریسم این شهر مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. در حال حاضر ارزان‌ترین سفر به شهر ترکیه تور وان است زیرا ارزش پول کشورمان کاهش یافته است. نکته مهم دیگر این است که سفر به ترکیه ویزا نمی‌خواهد بنابراین می توان سفری ارزان به یک کشور خارجی را تجربه کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن