تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817131116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذاب‌ترین تفریحات جزیره کیش کدامند؟


واضح آرشیو وب فارسی::

در جزیره کیش تفریحات مختلفی وجود دارد که مسافران این جزیره می‌توانند با تجربه آنها، خاطرات به یادماندنی‌تری از سفر را برای خودشان رقم بزنند. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این تفریحات را به شما معرفی کنیم تا هر زمان تمایل داشتید به کیش سفر کنید، تجربه آنها را در ذهن داشته باشید تا سفرتان لذتبخش‌تر شود. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.



پارک آبی اوشن؛ تفریحات هیجان‌انگیز آبی

مگر می‌شود به جزیره کیش سفر کرد و از تفریحات آبی آن غافل شد؟ یکی از محبوب‌ترین تفریحات آبی این جزیره، پارک آبی اوشن است که در جنوب کیش ساخته شده و مخصوص افرادیست که از تفریحات آبی و هیجان بی‌اندازه آن، لذت می‌برند. این پارک آبی وسایل مختلفی دارد که از میان آنها می‌توان به سقوط آزاد معروف و همچین سرسره‌های آبی مختلف اشاره کرد. 

شهربازی هایلند؛ بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده

تجربه رفتن به شهربازی و استفاده از وسایل هیجان‌انگیز آن، در همه جای دنیا لذتبخش است. در شرق جزیره کیش نیز یک شهربازی به اسم هایلند وجود دارد که اگر علاقمند به شهربازی و بازی‌های آن باشید، رفتن و تجربه آن را به شما توصیه می‌کنیم. داخل این شهربازی، تفریحات مختلفی از جمله سفینه فضایی، سینما 7 بعدی و سورتمه و ... وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید و از سفرتان لذت بیشتری ببرید. داخل شهربازی نیز هم رستوران وجود دارد و هم کافی شاپ که می‌توانید ناهار و شام خود را نیز داخل آن مجموعه میل کنید و ساعات بیشتری را در شهربازی بگذرانید.

پیست کارتینگ؛ نهایت سرعت و هیجان

برای افرادی که به سرعت و هیجان مسابقات ماشین‌سواری علاقه دارند، پیست کارتینگ جزیره کیش، نمونه کوچکی از این مسابقات را برای آنها فراهم آورده تا خودشان بتوانند سواری ماشین‌های مسابقه‌ای کوچک شوند و لذت مسابقه با سرعت بالا و با کمترین خطر را با هزینه‌ای معقول، تجربه کنند. این پیست که در شرق جزیره کیش ساخته شده، بعنوان بزرگترین پیست خاورمیانه نیز شناخته می‌شود، زیرا با 800 متر طول و 7 متر عرض، در ایران و خاورمیانه نمونه ندارد.

خرید بلیط هواپیما کیش

هر زمان قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما تهران کیش به این جزیره جنوبی زیبای کشورمان سفر کنید و چند روزی را در آن جزیره اقامت کنید، می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ سر بزنید و بلیط چارتر یا سیستمی با قیمت مناسب را تهیه کنید. برای خرید بلیط هواپیما به مقصد جزیره کیش کافیست بعد از ورود به سایت اسنپ تریپ، به بخش پرواز داخلی مراجعه کرده، سپس تهران را بعنوان مبدا و کیش را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را نیز تعیین کنید. بعد از اینکه اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از بلیط‌های موجود را برای شما نمایش داد، می‌توانید بلیط مورد نظرتان را خریداری نموده و هزینه آن را نیز بصورت آنلاین پرداخت کنید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن