تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797966178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرشین سازه بانک اطلاعات ساختمان های درحال ساخت تهران و کرج


واضح آرشیو وب فارسی::

ساختمان ها بخشی از هویت شهری ما را تشکیل می دهند. بدون حضور ساختمان های بلند و آسمان خراش های طویل، یک شهر مثل تهران، اصلا عنوان شهر را به خود نمی گیرد. به همین دلیل است که خیلی از افرادی که در شهر زندگی می کنند، به نحوی مشغول به کار در یکی از مشاغل ساختمانی هستند.


پرشین سازه بانک اطلاعات ساختمان های درحال ساخت تهران و کرج

گرچه ساخت ساختمان های بلند و زیاد به معنای ایجاد شغل بیشتر است، اما از طرفی دیگر رقابت برای برخی مشاغل را سخت تر و پیچیده تر می کند.

یکی از این رقابت های پیچیده و سخت مربوط به بازار فروش مصالح ساختمانی یا ارائه خدمات مربوط به ساختمان سازی است.

اگر به درستی تبلیغات و بازاریابی نداشته باشید، بعید است که کسی شما را بشناسد یا بخواهد که از شما خرید کند.

روزانه صدها مناقصه و مزایده کاری در مورد ساختمان سازی صورت می گیرد و به همین دلیل است که مشاغل ساختمانی روز به روز با چالش های بیشتری مواجه می شوند.

اما اجازه بدهید گام به گام برای شما توضیح دهیم که چرا نیازمند یک بانک اطلاعات ساختمان هستید و چرا این مورد بیشتر از هر چیزی برای رونق کسب و کارتان حائز اهمیت است.

شماره تماس سازندگان و پیمانکاران تهران

با استفاده از یک بانک اطلاعاتی می توانید به شماره تلفن سازندگان و پیمانکاران شهر تهران دسترسی داشته باشید. این نکته بسیار مهم است چرا که با استفاده از در اختیار داشتن این شماره ها می توانید به سادگی یک برنامه ی تبلیغاتی درستی داشته باشید. می توانید یک پنل پیامکی راه اندازی کنید و با یک استراتژی مناسب، محصولات جدید خود را مستقیما به دست بازار هدف برسانید. درصد خطای شماره تلفن سازندگان و پیمانکاران که بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه آمده است، بسیار پایین است و با تقریب بسیار بالا، پیامک شما به دست بازار هدف خواهد رسید.

اطلاع از مرحله ساخت ساختمان

تصور کنید که شما فروشنده ی یکی از مصالح ساختمانی مثل آهن یا آجر هستید. طبیعتا در چنین شرایطی لازم است که پروژه های ساختمانی را در همان مراحل اولیه ی ساختشان پیدا کنید و محصول خود را به آن ها عرضه نمایید. در واقع فقط در مرحله ی سفت کاری ساختمان است که شما می توانید محصول خود را بفروشید. بانک اطلاعات ساختمانی می تواند مرحله ساخت پروژه را نیز به شما اعلام کند تا شما بی هدف، تبلیغ نکنید.

با وجود این ویژگی بسیار خوب، می توانید مستقیما به سراغ پروژه های ساختمانی ای بروید که به خدمات شما نیاز دارند و احتمالا از شما خرید خواهند کرد. به این ترتیب یک بازاریابی هدفمند و هوشمندانه داشته اید که طبیعتا به فروش بیشتر محصول منجر می شود.

اطلاع از متراژ و مساحت دقیق پروژه ها

زمانی که می خواهید بازاریابی درستی برای محصول یا خدمات خود داشته باشید، باید بدانید که مساحت پروژه ی ساختمانی مورد نظرتان چقدر است. شاید خدمات شما نیازمند فضای بزرگی برای اجرا است. مثلا اگر در کار اجرای استخر یا سونا هستید، طبیعی است که نباید به سراغ ساختمان هایی با متراژ پایین بروید چرا که اساسا چنین ساختمان هایی نیازمند استخر و ..نخواهند بود.

خوشبختانه در بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، تمامی پروژه های ساختمانی با ذکر مساحت و متراژ آورده شده اند. اطلاعات این بانک اطلاعاتی کمترین میزان خطا را دارد و می توانید با خیالی آسوده به دیتای موجود در آن اطمینان کنید و بر اساس آن بازاریابی داشته باشید.

اطلاع از محل ساخت پروژه

خیلی از کسانی که در مشاغل ساختمانی مشغول به کار می باشند، ترجیح می دهند که قبل از هر چیزی به سراغ ساختمان هایی بروند که در نزدیکی محل کارشان، در حال ساخت می باشند. در کمال خوشحالی باید اعلام کنیم که بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، آدرس دقیق تمام پروژه های در حال ساخت تهران را ذکر کرده است. شما می توانید در صورت نیاز به این آدرس ها مراجعه کنید و خدمات یا محصول خود را به صورت حضوری تبلیغ نمایید.

خلاصه این که در بازار پر چالش و رقابتی مشاغل ساختمانی، بدون داشتن دیتا و اطلاعات نمی توانید دوام بیاورید و بهترین بازاریابی را داشته باشید.

در واقع اگر نتوانید که به درستی محصول خود را به مشتریان هدف معرفی کنید، ممکن است خیلی ساده و راحت از این بازار حذف شوید و دیگر نتوانید که رونقی در کسب و کارتان ایجاد کنید.

چرا بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه؟

حالا که در مورد اهمیت بانک اطلاعاتی در مورد مشاغل ساختمانی صحبت کردیم، وقتش رسیده است که به طور مفصل بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه را نیز معرفی کنیم.

همان طور که در بالای همین مطلب نیز اشاره کردیم، این بانک اطلاعاتی یکی از بهترین و به روزترین اطلاعات ساختمان های در حال ساخت تهران را در اختیار دارد. اطلاعاتی که برای تمام کسانی که در حوزه ی ساختمانی مشغول به کار هستند، شبیه به یک گنجینه است.

گنجینه ای که با استفاده از آن، می توانند رونقی اساسی در کسب و کار خود ایجاد کنند.

پرشین سازه و بانک اطلاعاتی اش چند مزیت بزرگ دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

اول از همه، آپدیت و به روز است. مثلا اگر یک ساختمان از مرحله ی نازک کاری خارج شود و به مرحله ی پایان کار برسد، این اطلاعات در بانک اطلاعاتی پرشین سازه به روز خواهد شد تا مشتریان در مورد این تغییرات، آپدیت باشند.

دومین مزیت بزرگ پرشین سازه این است که انبوهی از پروژه های در حال ساخت تهران و کرج را پوشش داده است. کمتر پیش می آید که ساختمانی در این دو شهر ساخته شود و اطلاعات آن در این بانک اطلاعاتی منعکس نشود.

هم چنین باید عنوان کنیم که روزانه بیش از 50 پروژه ی ساختمانی جدید به این بانک اطلاعاتی افزوده می شود تا همیشه ساختمان هایی برای بازاریابی محصول وجود داشته باشد.

با وجود تمام این مزایا، به نظر می آید که بهترین انتخاب ممکن برای تمام کسانی که در حوزه های ساختمانی مشغول به کار هستند، بانک اطلاعاتی پرشین سازه است.

در نهایت امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 350]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن