تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798215317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا، حزب‌الله لبنان را تحریم کرد | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: آمریکا، حزب‌الله لبنان را تحریم کرد

آمریکا، حزب‌الله لبنان را تحریم کرد


وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه به وقت محلی تحریم هایی را علیه افراد و شرکت هایی به بهانه ارتباط با حزب الله لبنان اعمال کرد.  


در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، "عدنان ایاد" تامین کننده مالی حزب الله و همچنین اعضای شبکه بین المللی تامین کنندگان و شرکت های مرتبط با او و "عادل دیاب"، شریک تجاری عدنان ایاد و شریک مالی حزب الله را در فهرست تحریم ها قرار داد. عادل دیاب در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری تحریم شد.
ایالات متحده آمریکا در ۸ اکتبر ۱۹۹۷ حزب الله را به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی و در ۳۱ اکتبر ۲۰۰۱ به عنوان یک سازمان تروریستی جهانی تعیین کرد.
برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی مدعی شد اقدام امروز، سوء استفاده حزب‌الله از سیستم مالی بین‌المللی برای جمع‌آوری ثروت و پولشویی برای فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌ آن در حالی که مردم لبنان از یک بحران اقتصادی بی‌سابقه در لبنان رنج می‌برند، را افشا و هدف قرار می‌دهد.
این مقام آمریکایی مدعی شد وزارت خزانه داری آمریکا متعهد به مختل کردن فعالیت غیرقانونی حزب الله و تلاش برای فرار از تحریم ها از طریق شبکه های تجاری است در حالی که این گروه شبکه های حمایتی فاسد در لبنان را افزایش می دهد.
بر اساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، شخصیت های تحریم شده شامل عدنان عید، جهاد عدنان عید و علی عادل دیاب هستند. آمریکا همچنین ۱۰ شرکت را نیز به اتهام ارتباط آنها با حزب الله را تحریم کرد.
به دلیل تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا، هرگونه دارایی این شخصیت ها و شرکت ها در آمریکا مسدود می شود.
تداوم تحریم های آمریکا علیه افراد مرتبط با حزب الله لبنان در حالی است که روزنامه الاخبار چند پیش از ارسال پیامی از سوی دولت آمریکا برای برقراری ارتباط با حزب الله لبنان به منظور بحث در مورد پرونده های مختلف لبنان شده بود .
روزنامه «الاخبار» نشریه نزدیک به حزب الله لبنان نوشته بود: همزمان با اعلام خزانه‌داری آمریکا مبنی بر اعمال تحریم‌ها علیه افراد و نهادهای مرتبط با حزب‌الله، دولت آمریکا از رهبران این حزب خواست تا برای بررسی موضوعات مختلف این کشور با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
به نوشته این روزنامه لبنانی، «میانجی ها» با ارسال پیامی از سوی دولت آمریکا به رهبری حزب الله خواستار برقراری ارتباط برای بحث در مورد پرونده‌های مختلف لبنان شدند.
الاخبار اضافه کرد: حزب الله به میانجی‌گران ابلاغ کرد که هرگونه ارتباط با آمریکایی‌ها را نمی‌پذیرد.
آمریکا با فشارهای سیاسی و وضع تحریم ها علیه لبنان و سوریه از طریق قانون به اصطلاح "سزار" باعث به وجود آمدن بحران اقتصادی و مالی در این کشورها شده است.
واشنگتن تاکنون نتوانسته است خواسته های سیاسی خود را تحمیل کند و تلاش برای محاصره اقتصادی لبنان نیز با ابتکار عمل حزب الله در هم شکسته است.
به اعتقاد کارشناسان و تحلیلگران مسایل سیاسی، توسعه فعالیت و تاثیر گذاری حزب الله در لبنان و منطقه که در سال های اخیر به کشورهای مختلف از جمله سوریه و فلسطین رسیده و در مقابل حصر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، موجب نگرانی صهیونیسم جهانی و سربازان آن یعنی سران آمریکا شده، از این رو مقامات واشنگتن همانند رهبران رژیم صهیونیستی به هر طریقی به دنبال ضربه زدن به این جنبش هستند و اقتدار حزب الله و توسعه نقش آن در لبنان و منطقه را به هیچ وجه بر نمی تابند، حتی اگر حزب الله در خط مقدم نبرد علیه تروریسم جهانی قرار داشته باشد. منبع: ایرنا



شنبه, 02 بهمن 1400 ساعت 08:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن